301. Czyli jak ze sobą wszystko pomieszać.

Miks wzorków to jedna bajka, ale miks fasonów i stylów to już zupełnie inna. A połączenie obu – tak, to jest to co Eriilki kochają najbardziej. Stąd też w ramach swojego szeroko ukazywanego na tym blogasku trendsetterstwa dzisiaj odcinek pt. „założ każdy fason i wzór jaki masz w szafie i dodatkach na siebie i udawaj, że to jest prawdziwa sztuka haj faszjon”. No bo w końcu w modzie im dziwniej tym lepiej, im bardziej niezrozumialne tym bardziej nowatorsko. To tak jakbyście jeszcze tego nie wiedzieli :>

Jako iż na sobie mam premierę aż dwóch rzeczy – ach, okrute wy wyprzedaże, czemu do mnie wołacie mrocznie bym wydawała swoje ciężko zarobine kieliszki chleba?? – czyli obuwa nowego (a jakże!), oraz torebki short dramatik story o tym jak to weszłam do topshopu przy okazji bycia w stolicy i ze stolika z rzeczami wyprzedazowymi torebka wrzesnęła do mnie „MOM PLISSSSSSS”. No czyż mogłam pozostac obojętna? Toć jeszcze w swej jakże bogatej kolecji super metek topshopu się nie doczekałam więc musiałam (no naprawdę musiałam) to porażające niedopatrzenie nadrobić. Tak więc za kwotę równą dwóch kaw grande w starsakcie zakupiłam sobie ów torebek który mieści mniej niż więcej ale wygląda jak kwadratowy dalmateńczyk więc mogę udawać, że mam zwierzaczka w wersji mimi i nawet oddycha (szczególnie gdy telefon dzwoni wibrując). Oraz obów który wołał do mnie mamo jeszcze we Wrocławiu, ale za 199 zł nie umiałam się jednak przekonać, czy chce je adoptować. Poza tym tamte które zobaczyłam były szare, a w Wawie zawołały mnie beżowe.. za 159 zł. Tym razem opór trwał całe 3 minuty (beżowe!, nie szare! nie, beżowe, nie szare! no dobra beżowe!). I tak wyszłam z wybitnie nieuniwersalnymi butami. Zresztą.. kto by dbał o uniwersalność w butach z frędzlami??? No chyba nikt.

I tak, mam na sobie spódnic w kratkę, bluzę college’ową oraz kozaki z frędzlami. Nikomu sie nie przewidziało ;)

W razie jakby znaleźli się troskliwi czytelnicy chcący mnie uświadomić jak mocno upadłam w dzieciństwie na głowie by się tak „negliżować” od razu uprzedzam iż mam na sobie golf, sweter, oraz bluzę, spódnica jest uszyta z jakiegoś wełno-termiczno-podobnego materiału i mam na sobie 2×100 DEN.

Zestaw:

Spódnica – vintage/ bluza – matalan/ sweter – reserved/ but – stradivarius/ torebka – topshop/ płaszcz – Carrefour/ zegarek – Nodo

 

 

16 comments

  1. baglady · Styczeń 28, 2012

    chyba nie podobają mi się te buty w tym zestawie, ale płaszcz i komin bardzo fajne.

    • erill · Styczeń 30, 2012

      I tak jestem zaskoczona, że tylko buty ;) Dzięx ;)

  2. Messrox · Styczeń 28, 2012

    Zobaczyłam spódnicę i od razu zjechałam w dół, żeby sprawdzić, co to za sklep, w którym ją znalazłaś. Trochę by ją skrócić, wyżej zakładać, pod to wystającą nietrendi halkę i była by moją ulubioną spódnicą, ale jak widzę nigdy jej nigdzie nie znajdę… Bo to wintydż… Wkurzyłaś mnie. :(

    • erill · Styczeń 30, 2012

      Soły ;) Moja mama ma różne cuda w szafie ;)

  3. bezgustu · Styczeń 28, 2012

    prawie jak nie powiem kto :D pierwsze zjęcie misrz :D

    • erill · Styczeń 30, 2012

      kto, kto???

  4. Rapuncela · Styczeń 28, 2012

    bardzo podobają mi się kowbojki dobrane do czerwonej spódnicy w kratkę :)

  5. eve-r-green · Styczeń 28, 2012

    Buty do zakochania!

  6. Weasel · Styczeń 28, 2012

    Buty zabieram!

  7. grymuza · Styczeń 29, 2012

    aj lajk szczególnie kieliszki chleba:D

  8. lady_sport · Styczeń 29, 2012

    Buty zajebiaszcze!

  9. ola · Styczeń 30, 2012

    plaszcz piekny!

  10. erill · Styczeń 30, 2012

    Dzieki wielkie za komentarze :)))

  11. Petite Feetie · Styczeń 30, 2012

    Dokładnie tak : kto by dbał o uniwersalność jeżeli chodzi o frędzle ? :D ważne,że są frędzle :)
    Poza tym torebka rzeczywiście -malutka, ale piękna ! :)
    Pozdrawiam ;)

  12. Rite de passage · Marzec 9, 2012

    płaszcz super!!

  13. Agata · Wrzesień 10, 2013

    Płaszczyk świetny !

Skomentuj

