300. Czysta!

Dis is Spaaartaaaaa!!! :P

Myślałam sobie, że na czysta wpisów to Was czymś zaskoczę, jakimś faszjon mułwi czy czymś innym w tym kliamcie. No niestety.. Faszjon mułwi nie ma, ale mówić Erillek będzie, nie do kamery a do pana redaktora, nie o modzie a o sztuce.

Miałam krótki przebłysk nadzieji, że mnie nikt nie rozpozna, że uda mi się udać, że ja to nie ja i to nie mój kozak zobaczyło rano pół polski, ale czujne oczy paczące zorientowały się w mym kamuflarzu i wrzuciły na walla, że ja to ja i nawet w komciu na blogasku więc pozostaje mi jedynie się ujawnić. Nic więcej nie powiem, wszystkiego dowiecie się z linka który tu zaraz wrzucę. Ale.. żeby nie było tak nudno, nieciekawe i żeby tradycji zastygłych obrazków stała się zadość mam tez i tradyszjonal wpis. Co prawda nie w ałtficie z linka, bo w innym ale ten kiedyś też pewnie sfocę, jak bedzie czas bo był fajny choć prosty i mocno casualwy a rolę największą grał i tak zegarek którego i tak nie widać, yay! :D

LINK 

Zestaw:

Spodzien – Zara/ Kamizelek – terranova/ But – DeeZee/ Pasek – F&F

20 comments

  1. beata · Styczeń 26, 2012

    w tym kozaku było wystąpić w tv, to by pan redaktor miał minę nietęgą:D

    • erill · Styczeń 27, 2012

      Ja bym miała jeszcze bardziej radosną jakbym zaryła o któregoś z murzynów, albo kranik, albo kabel :P

  2. mespeel · Styczeń 26, 2012

    cudowne zdjęcia, śliczny look ;)

  3. bezgustu · Styczeń 26, 2012

    Dlaczego obuw stał się butem :D?

    • erill · Styczeń 27, 2012

      A nie wiem, tak mie najszło na zmiany dzisiaj :P

  4. Justa · Styczeń 26, 2012

    Hej w tym roku biore slub i chcialam sie zapytac ile bierzesz za swoje uslugi filmowe :P
    Jestem z Wroclawia, wiec mysle ze ulatwia sprawe

  5. cuksowa · Styczeń 26, 2012

    świetnie wyglądasz!!!

  6. Saloua · Styczeń 26, 2012

    Hej, w tym filmiku wyglądasz jeszcze ładniej niż na zdjęciach! :D

  7. horsefashion · Styczeń 26, 2012

    WOWOWOWO JAKIE KOZAKI !!!!!!!

  8. Suzi · Styczeń 26, 2012

    Oglądałam Twoje wystąpienie w TVN i cały czas zastanawiałam się – to Ty – to nie Ty (?). I zgadłam! :D :P

  9. grubas · Styczeń 27, 2012

    TYLKO LATARNI BRAK!

    • erill · Styczeń 27, 2012

      Była, ale wycięłam z kadru. Psuła kompozycję :D:D:D

      • grubas · Styczeń 27, 2012

        trzeba było wyciąć i siebie!

  10. erill · Styczeń 27, 2012

    Zdecydowanie wolę znęcać się nad masochistycznym czytelnikami którzy mimo darzenia mnie jakże ciepłymi i pełnymi szacunku uczuciami, ciągle wchodzą na moją przestrzeń blogwą by mnie uświadomić jak bardzo mnie lubią i jak wysoki poziom szeroko pojmowanej kultury sobą i swoimi bogatymi w treść komentarzami reprezentują :D

    • besta · Styczeń 27, 2012

      A to tylko chwalic mozna? Czy niezadowolenia wyrazow dawac to nie powinnosie? Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi… Tak,spodziewam siezezaraz napiszesz zemoge nie czytac…

      • erill · Styczeń 27, 2012

        A poziom i kulturę wypowiedzi trzymać można? :) trudno jest mi dopatrzeć się krytyki w wypowiedzi „brakuje tylko latarni” ale może zechcesz mnie oświecić w jaki sposób tak wyrażony brak zachwytu ma mi cokolwiek wnieść do mojego światopogladu poza wiedzą o tym kto to pisze? :) Prawdziwa cnota prawdziwych krytyk się nie boi, ale z hejterstwa, chamsta i prostactwa nabijać się może.

  11. Madzia · Styczeń 28, 2012

    Jeśli kiedykolwiek jakim cudem znajdę swoją drugą połówkę i jeszcze większym cudem będę brała ślub, to nie ma szans żebym Cię nie „wynajęła”! ;)
    Świetny ałtfit na nagraniu swoją drogą, a ten z posta – powiem jedno: jestem zakochana w Twoich butach, i czego byś do nich nie założyła, to będzie mi się podobało ;D

  12. Miss Ferreira · Styczeń 28, 2012

    Erilu, piszesz u mnie takie mondre rzeczy, że potem ja to czytam i już w trakcie czytania zaczyna boleć mnie mózg, a jak kończę to mam mroczki przed oczami… Więc potem nie potrafię odpisać nic równie mondrego :(
    W każdym razie pożalę Ci się, bo również jesteś stara d… , że jakiś dziad po mnie jedzie, że za dugo z pacholętami przebywam i spacholniałam jak one :( Widzę, że zapewne jakaś rodzinka tego u góry tu młota :D
    Czystu więcej życzę! Uwielbiam Cię pasjami :*******

  13. marane175 · Styczeń 28, 2012

    Genialny outfit ! świetne są te buty ! Super blog ;) Miłego weekendu i zapraszam do mnie ;**

Skomentuj

