299. Słów kilka o pozowaniu fashion

Czyli jak na zdjęciach wyglądać jak olśniona blaskiem wyższej świadomości bytu nad niebytem deliberującego czy teraz jest pora na kostkę czekolady czy lody o smaku białej czekolady. Wyraz mej jakżesz pięknej i szalenie symetrycznej (co widać najszczególniej przy brwiach) twarzy przedstawia wybitną głębie mej osobowości, okraszonej nadzwyczaj wysokim intelektem charakteryzującym się możliwością wyczytania z każdego kolejnego zdjęcia zupełnie innej emocji; oraz bogatego wykształcenia na poziomie habilitowanego profesora specjalizującego się w rozpoznawaniu rodzaju i stopnia dyplomu po zdjęciach mieśni brzucha zamieszczonych w internecie. Umiecie tak? No nie. Ale spoko, naumiem Was. Rad kilka na początek.

1. Pamiętaj by ust twych koral nigdy się nie domykał. Nie od dziś wszak wiadomo, że by prezentować się najbardziej faszyn niczym sama Anja Rubik należy usta mieć lekko, przypadkiem zupełnym rozchylone. Gdy Cię zapytają czemu otwierasz swój paszcz ukazując uzębienie godne trybun po ataku kiboli odpowiadaj iż tak pewnie fotograf wybrał. To nic, że sama siedzisz po nocach zgłębiając się w skomplikowane meandry obróbki zdjęć na picas’ie tudzież innym picnic’u, pamiętaj – Ty masz fotoszopa i fotografa który ogarnia Twoje fotki za Ciebie.

2. Poza faszyn musi być faszyn, im bardziej bliska naturalnej z cyklu „hasam sobie poprzez łączki niczym tur śpiwając piosnki” tym lepiej. Dynamika spojrzenia musi się wszakże odzwierciedlać się i w ciele. Każda faszyn gerl wie przecież iż stawanie jest passe i należy koniecznie jedną ręką przez prawe kolanko trzymać gustownie toreb prosto z butiku Tesco, nogę zaś finezyjnie i w pełni naturalności należy pod kątem prostym trzymać na ziemią reką drugą. Oczywiste, czyż nie?

3. Pamiętaj też iż toreb, but, szalik, czapka, pięć warstw wszystkiego co masz najlepsze w szafie i postanowiłaś właśnie dzisiaj dla wyjątku od wczoraj, przedwczoraj, trzy dni temu, etc., też musi być widoczny na twych naturalnych foteczkach. Koniecznie zatem trzymaj wszystko naraz w wyrazie uprzejmego zaskoczenia iż w tym normalnym odruchu prosto z wybiegu – och zobaczcie a tu niesfornie lok się na mej twarzy pojawił, jakiż on podstępny! ledwo od świtu go układałam, by w końcu po godzinie od wyjścia z domu zechciał szekszownie opaść na me oko, powodując chwilową zaćmę i pomylenie nóg z uszami – ukazać wszystkie spójnie zgrane elementy swego dzisiejszego ałtiftu.

Proste, nie?

foto. Agata Grymuza

Zestaw:

Spodnie – TK Maxx/ Koszula – vintage/ Kożuszek – prezent/ Toreb – F&F/ Obuw – DeeZee

28 comments

  1. bezgustu.com · Styczeń 22, 2012

    Jak ust koral się nie domyka, to temperatura ciałą podnosi się do 37 stopni, co utrudnia życie. True story – 2 razy w tym miesiącu na sinupredzie :D

    • erill · Styczeń 22, 2012

      Oj tam, oj tam. Bycie faszjon gerl wymaga poświęceń!

  2. Messrox · Styczeń 22, 2012

    dobre rady. bardzo pomocne, serio.

  3. mikalafashion by Kalina · Styczeń 22, 2012

    pięknie!

  4. mala100gosia · Styczeń 22, 2012

    tekst jest mega przydatny ;) muszę wypróbować ;) a koszula boska

  5. fanka · Styczeń 22, 2012

    Ha, ha, ha… boki zrywałam jak to czytałam :P Z pełną gracją i wdziękiem pozujesz na fotach ;P Rady pierwsza klasa :-*

  6. baglady · Styczeń 22, 2012

    zajebisty post!

  7. Zadziorna · Styczeń 22, 2012

    Nareszcie mnie ktoś oświecił! Ogromne Tobie dzięki, albowiem już myślałam, że feszon pozowanie na zawsze pozostanie to dla mnie nieodgadnioną tajemnicą.

  8. Sylwia · Styczeń 22, 2012

    świetny tekst!

  9. Madzia · Styczeń 22, 2012

    Nieźle się uśmiałam czytając ten tekst, albowiem zaiste zarówno słownictwo jak i składnia zdań dały efekt piorunujący, idealnie podkreślając pozornie błahą a jednak trudną rzecz!
    Widzę, że torba F&F nieźle się trzyma, ja mam jedną (inną), w której urwał mi się „długi pasek” (rączka się dzięki Opatrzności trzyma…), i tu pojawia się moje pytanie: trzyma się tak sama z siebie, tzn jest dobrze wykonana (czyli powinnam znowu zaufać Tesco), czy po prostu jej zbytnio nie obciążasz? ;)

    • erill · Styczeń 22, 2012

      a dziękować, dziękować :) Nie wiem jakie to jest obciążanie aż nazbytnie, ale po pierwsze nie noszę jej codziennie, a po drugie z uwagi na nie posiadanie długiego paska i ograniczenie przez to mojej motoryki do trzymania jej w reku, albo na zgięciu łokcia nie przeładowuje jej np. lustrzanką z zestawem trzech obiektywów, litrem wody, książką i kilogramowym opakowaniem ciastek. Na ogól mam ze sobą książke na stron około 500, ciężki portfel, aparacik kompaktowy, kremy jakieś, kosmetyczka, perfum, czasem litr mleka transportowo, czy jakis sweter z sh. Wiec chyba względnie optymalnie i trzyma się dobrze :)

  10. Misha Mel · Styczeń 23, 2012

    daleko tu do wykwintności fashion

    • grubas · Styczeń 23, 2012

      to jakiś bełkot!masakra!

  11. Coffee and Mo · Styczeń 23, 2012

    Dla mnie jesteś boginią, kocham tego posta i Twój dystans :)

  12. Sarah · Styczeń 23, 2012

    Rady pierwsza klasa :P

  13. grymuza · Styczeń 23, 2012

    Ty to umisz:D

    • erill · Styczeń 28, 2012

      Uczę się od miszcza :D

  14. Miss Ferreira · Styczeń 23, 2012

    Teraz to piszesz??? Jak ja już po mojej profeszonal sesji!!!
    Swoją drogą jesteś na maksa podobna do Blode Salad!!

    • erill · Styczeń 28, 2012

      Moja droga, ja bym chciała Ci rzec, że to pewnie nie ostatnia więc rady jak najbardziej się przydać mogą :D

  15. Weasel · Styczeń 23, 2012

    Oj, oj, jakież szczęście że wynalazłam Twojego bloga! Nie dość że wyglądasz super, to jeszcze takie niesamowite rady dajesz! Będę wpadać.

  16. Miss Ferreira · Styczeń 25, 2012

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Widzę Cię w telewizorze!!!!!!!!!!!!!!!! W telewizorze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaa! Widzę Ci w telewizorze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • milla · Styczeń 25, 2012

      Ja też widziałam i z zaciekawieniem słuchałam. W tv jesteś jeszcze ładniejsza :). Gratuluję udanego występu.

      • erill · Styczeń 28, 2012

        Dziękować ;))) Zawstydzonam, ale dziękowac ;)

  17. Kejtt · Styczeń 25, 2012

    Bardzo podoba mi się twój kożuszek :)

  18. Ola · Styczeń 26, 2012

    świetna koszula ;) bardzo ładnie wyglądasz ;)

  19. erill · Styczeń 28, 2012

    Dzięki wszystkim za komenatrze :)))

  20. pannanatasha · Luty 1, 2012

    ojojoj zakochałam się w koszuli! <3

Skomentuj

