298. Azteckie piksele !

Na blogach zapanowała zima. Wiekszość zamieszcza zdjęcia w pięknych krajobrazach zimowych, z padającymi na włosy i twarz romantycznie rozmywającymi się płatkami śniegu. Istny romantyzm w wydaniu królowej śniegu z Narnii. U mnie uparcie jednak zima jest w nocy, w dzień zaś panuje jesień. Nie wiem na czym polega fenomen zjawiska pogodowego i niszy lokalnej, że w ciągu 24 godzin przechodzimy przez te obie pory roku. Jakkolwiek, nie zamierzam na to narzekać. Dzięki temu mogłam sobie przetesować swoje papciowe lordsy. Wiem. Obuw ów wzbudza skrajne emocje, podobnież jak kozak ze szpilką mam tylko 25 metrów. Jedni uważają, że są zaczepiste, inni że to zwykły bambosz i ktoś zapomniał przed wyjściem z domu nałożyć normalny but, a jeszcze inni wzdrygają się na widok tych pięknot. Moje uczucia na ich temat oscylowały na początku miedzy „beeeeznadziejne, jak można chodzić w tych paskudztwach” a „no w sumie te ćwieki w ostateczności nawet byłabym w stanie znieść”. Skończyło się na tym, że jak sie pojawiły w sklepie to kompulsywnie klikłam niczym myśliwy czekający pół poranka na jedną zbłodzoną sarenkę, aby je złowić i mieć. Byłam jedną z kilkudziesięciu zdaje się osób którym się wydawało, że będą oryginalne posiadając jako jedna z niewielu te buty, a już na pewno będę jedną z nielicznych blogerek która wpadnie na to by właśnie te buty kupić. Aha.. jasne. Nic to. Niezniechęcona swym rażącym brakiem trendsetterstwa w tej kwestii postanowiłam i tak je pokazać ;)

Ach, tytuł. Tytuł wziął się z printu na bluzo swetrze ;)

Zdjęcia ponownie zawdzięczam boskiej Agat Dżi.

Zestaw:

Bluza – vintage/ Szorty – terranova/ Rajstop – missmarlin/ obuw – DeeZee / smok – Allegro

21 comments

  1. Messrox · Styczeń 19, 2012

    Lordsy lordsami, ale skąd masz smoczysko – to Restyle jest?

    • erill · Styczeń 19, 2012

      Nie, z allegro mam :)

  2. beata · Styczeń 19, 2012

    mnie sie Twoje ucho podobywuje! chce taką sama ozdobe (i tu wychodzi Twoje trendsetterstwo sesese :D). gdzie można taki smoczy kolczyk nabyć?

    • erill · Styczeń 19, 2012

      Na allegro :) Wrzuciłam linka pod opis smoka :)

  3. Rare_book · Styczeń 19, 2012

    Sweter jest kapitalny :D

  4. Rabbit Hole · Styczeń 19, 2012

    podobają mi się te ciapciaczki deezee – strasznie szybko się rozeszły!

  5. Madzia · Styczeń 19, 2012

    Ja jestem zakochana w tych „kapciach” i strasznie szczęśliwa, że zdążyłam je kupić ;D Kolczyk-smoczysko genialny, aczkolwiek ostatnio nakupowałam tyle biżu (oczywiście – pięknego i od dawna upatrzonego), że nie dam się ponieść chwili i nie zamówię (chociaż kusi, oj kusi) ;))

  6. jadorefashionstyle · Styczeń 19, 2012

    fajnie wyglądasz! :D

  7. Wilandra · Styczeń 20, 2012

    SMOCZY KOLCZYK jest MEGA!!! Muszę taki sobie sprawić :D

    PS. Mój stary został zreaktywowany pod nowym adresem
    http://www.wilandras-world.blogspot.com
    wciąż trwają prace nad szablonem ale 1 post już jest :)
    ZAPRASZAM SERDECZNIE

  8. Panna Kazikowa · Styczeń 20, 2012

    AAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Wszystko mi się podoba! Rajstopy są nieziemskie i jeszcze ten smok!! Ukradłabym jak nic :)

  9. mama-to-ja.blogspot.com · Styczeń 20, 2012

    Piękny smok! Bardzo fajnie wyglądasz!

  10. karolina · Styczeń 21, 2012

    mega kolczyk i buty!
    dziekuje za odwiedziny u mnie :)
    xxo

  11. Katsuumi · Styczeń 21, 2012

    Super stylizacja iswietny pomysl na zdjecia ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

  12. bezgustu.com · Styczeń 21, 2012

    Hahah zdjecia w moim klimacie – z jajem ;) I jak sie obuw nosi?

    • erill · Styczeń 21, 2012

      :D Póki co rozbija się, ale jest spoko :) Długo w nich nie pochodziłam bo jak zachodzi słońce to się Syberia robi ;))

  13. Coffee and Mo · Styczeń 21, 2012

    Jakiś czas temu koleżanka z UK wysłała mi zdjęcie tych butów (tam już pół społeczeństwa takie nosi) i od razu się w nich zakochałam. Nawet znalazłam jedną parę na brytyjskim ebay’u… Kilka miesięcy później wchodzę na DeeZee, paCZę, a tu takie same… Też nie jestem oryginalna, też nie jestem trendsetterką. No trudno, idą na dno szafy, za 5 lat je z niej wyjmę, bo wtedy wszyscy już o takich zapomną :)

    • erill · Styczeń 21, 2012

      hahahah :D No to też jest jakiś sposób patrząc jak moda zatacza kręgi i to w coraz krótszym czasie :D

  14. Lena · Styczeń 21, 2012

    http://www.kominek.in/2012/01/kiedy-grube-schudlo/
    czy tutaj „Erill” to Ty?
    bo jeśli tak, to zrozum nas, grubasów – jesteśmy brzydcy z założenia, więc chociaż osobowością i inteligencją próbujemy wyjść „na plus” albo chociaż „na zero” ;)
    wiadomo, że szczupłe zawsze będzie lepsze niż grube, nie ma dyskusji, ale osoby z większym rozmiarem też mają do zaoferowania coś więcej niż zwały tłuszczu, też mają uczucia, i oczywiście nie są w żaden sposób lepsze/mądrzejsze niż szczupłe, ale bardzo rani je postrzeganie jako dużo gorsze…

    • erill · Styczeń 21, 2012

      Ale ja nigdzie nie pisałam o piętowaniu czy postrzeganiu przeze mnie osób z nadwagą jako gorszych. Wyraźnie zaskoczyło mnie zestawienie „osoba szczupla” vs. „osoba mądra z nadwagą”. No albo oceniamy walory wyglądowe albo intelektualne. Bo tak samo jak Ty czujesz się urażona tym, że wizualnie postrzegają Cię jako „gorszą” tak ja mogłabym się poczuć urażona, że postrzegana jestem jak szczupła ale niekoniecznie mądra, bo mądre to są osoby z „nadwagą”. Taka jest logika niektórych wypowiedzi tam, z która się zwczyajnie nie zgodziłam. Każdego rani postrzeganie go jako gorszego a takie porównania właśnie do tego prowadzą.

      • Lena · Styczeń 22, 2012

        Ok, w takim razie trochę źle zrozumiałam :)
        Według mnie klasyfikacja grube-to chociaż mądre a chude-to głupie jest bez sensu, a chodziło mi tylko o to, że zarówno grube jak i chude może być tak samo mądre, wartościowe i inteligentne, i nie ma sensu wybieranie lepszego/gorszego w jakiejkolwiek innej sferze niż wyglądu :)
        Poza tym nawet przy wyglądzie dochodzi do tego kwestia czy zadbane, czy czyste itd., bo przecież to też jest ważne, ale mniejsza o to :)

  15. Magda · Styczeń 22, 2012

    Wszystko baaaaaardzo mi się podoba i chętnie przygarnęłabym każdy element Twojego stroju :)

Skomentuj

