296. Byłaś serca biciem..

Jak wiadomo jako kobieta, puch wcale nie marny, charakteryzuje się niezwykłą spójnością poglądów, ogarniania rzeczywistości i jej opisów. Nie dalej jak wczoraj, nawet chyba pełna doba nie minęła, wyraziłam swój głęboki metafizyczny ból istnienia jakżesz to można tak po śniegu pół nago biegać a dzisiaj z uśmiechem na twarzy paradowałam radośnie i pląsałam się wokół trzepaka w samej kiecce, która jest tak ciepła na jaką wygląda. Ale! ha ! Niechże nie zmyla Was oczęta Wasze drogie.. bo gdyż ja potęgą swej wiedzy i lubości ciepła przyodziałam się w około pięć warstw pod spodem, umiejętnie chowając owe pod ciut za dużą kiecką (którą to swoją drogą zakładałam przez głowę do tej pory a dzisiaj się okazało, że ma ona suwak :D Niech żyje bystrość i swoboda) i to wcale nie jest tak jak to wygląda. Grubych rajstopów w liczbnie sztuk dwie nie widać spod długiej kiecki, podkoszulka, bluzki i body też niełatwo jest się dopatrzeć dzięki jakże finezyjnym rękawom. A jeszcze do tego dorzuciłam futrzaną kamizelkę która to w opozcji do sukienki, wygląda ciepło ale zasadniczo nie grzeje; ino wygląda i taka jest jej rola. Jakkolwiek, by wasze serca się nie trwożyły pokazuję się także w odzieniu nawierzchnim. Coby nie było, nie latam po ulicy tak ubrana, no chyba, że akurat foci mnie Agatka Dżi (której zawdzięczam dzisiejsze słit foteczki) w odległości 3 metrów od wejścia do klatki ;)

Na koniec zaś nutkowe wyjaśnienie tytułu posta :)

Zestaw:

Sukienka – Orsay/ Kamizelka – Auchan/ Buty – odkupione do Venilii/ Pierścionek z kotkiem – allegro/ Torba – F&F/ kożuszek – prezent od Mamy :)

25 comments

  1. Messrox / Justyna · Styczeń 15, 2012

    tak se czytam i pacze, ale napisze tylko:
    DRUGIE ZDJĘCIE ACH <3

  2. bezgustubezgustu · Styczeń 16, 2012

    Co tak naturalnie? Co Ty wiesz jak sobie makijaż zrobić? Weź se podkreśl oko mocniej, bo kiepsko widzę. I co to z skakanie w ogóle? Jakąs sexy pozę być przyjęła, ale nie w tej sukience oczywiscie – za długa. Obciąc!

    • erill · Styczeń 16, 2012

      Dobrze mamo

  3. Dominika · Styczeń 16, 2012

    Sukienka super współgra z tym śniegiem. Dla mnie bomba :)

  4. mikalfashion by Kalina · Styczeń 16, 2012

    ślicznie wyglądasz, sukienka super :)

  5. mala100gosia · Styczeń 16, 2012

    Świetnie ci w tej sukience :D i torba jest fajnym elementem rozpromieniającym calosć

  6. Ki · Styczeń 16, 2012

    O rany! Ślicznie! I powiem ci, że mam podobną kieckę i też chyba wolę ją w stylizacji jesienno-zimowej, choć materiał na to zupełnie nie wskazuje :) o tu: http://www.agoodbuy.pl/search?updated-max=2009-11-20T14:24:00%2B01:00&max-results=23
    (choć przyznam, że ta sama kiecka w zestawieniu z letnimi, marszczonymi kozakami tez prezentuje się mega zacnie, więc czekam na Twoją w letniej odsłonie)

    • erill · Styczeń 16, 2012

      No właśnie ja to tak zimą najchętniej chodzę w szortach i letnich kieckach a latem w kozakach ;)))

  7. Rabbit Hole · Styczeń 16, 2012

    Pięknie Ci w maxi! Fajne połączenie z kamizelką. Pierwsze zdjęcie super. :)

  8. Madzia · Styczeń 16, 2012

    Ło matko jak Ty pięknie wyglądasz na tych zdjęciach! Po prostu niesamowicie! Taka roześmiana, bardzo fajna stylizacja i ten makijaż Ci bardzo pasuje :)
    Widzę że ombre u Ciebie trochę inaczej się zachowuje niż u mnie – robi się blond, u mnie zrobiło się pod koniec września (a robiłam w czerwcu) raczej perfidnie żółte, ale poratowałam się brązową szamponetką – która chociaż się zmyła, bo przecież minęło parę miesięcy, to nadała włosom ładny, miodowo-rudawy odcień… Niedługo będę musiała ten zabieg powtórzyć ;)

  9. Klamoty · Styczeń 16, 2012

    Super sprytna kieca, bardzo w moim guście, a Ty ślicznie w niej wyglądasz :) I jak wysoko skaczesz :))
    Też kupiłam na wyprzedaży jedną taką sztukę, co to się ciężko zakładała. Ale, że po wciągnięciu leżała jak należy, to przygarnęłam bidulę, tłumacząc sobie, że rozmiarówka z lekka nieadekwatna, lecz ujdzie jeszcze. Zamek znalazłam prasując :D

  10. Kolecja · Styczeń 16, 2012

    Fajne zdjęcia, pełnia radości. Zapewne sąsiedzi pukali się w czoło co też ta panna wyprawia. Jak dla mnie super!
    ps. tylko czerwony czubek nosa zdradzał, że jednak było trochę zimno.

  11. fashion-psyche · Styczeń 16, 2012

    Lubię połączenie zwiewnych i ciężkich materiałów! ;) Świetnie wyglądasz :)

  12. agg · Styczeń 16, 2012

    ale jest piękna ta sukienka!

  13. Maja · Styczeń 16, 2012

    Jaka jesteś śliczna!

  14. girl in heels · Styczeń 17, 2012

    Bardzo ładna sukienka, cała stylizacja też ! :) (ja lubię takie zestawy w środku zimy)

  15. erill · Styczeń 17, 2012

    Dziękuje Wam bardzo kochani za komentarze :)))

  16. EZ · Styczeń 17, 2012

    Sukienka ma świetnie dobrane kolory! Idealnie dla Ciebie – moim skromnym zdaniem :)

  17. Miss Ferreira · Styczeń 18, 2012

    No moja droga Matka Natura to szczodra dla Ciebie była i to bardzo :D

    • erill · Styczeń 18, 2012

      Noo.. obdarzając mnie wyjątkowo zdolną panią fotograf :D

  18. karolina · Styczeń 21, 2012

    cudo poloczenie, masz dobre wyczucie do mixowania!!
    xxo

    • erill · Styczeń 21, 2012

      Dziekować :))

  19. isath77Isia · Styczeń 21, 2012

    zestaw bomba :) bardzo mi się podoba :)

    • erill · Styczeń 21, 2012

      O rany, sto lat żem Cię tu nie widziała ;) Dzięx ;))

  20. ramonies · Styczeń 21, 2012

    Jak ta torba genialnie uzupełnia całość!! Super

Skomentuj

