293. Maximalne słońce :>

Dalsza część irytowania mych czytelników, nie ostatnia; ale przed ostatnia :D. Mam nadzieję, że wybaczycie ;) Miałam nadzieję poprzeplatać wpisy obecne z wakacyjnymi ale mimo przebywania w towarzystwie przynajmniej trzech osób mogących zrobić mi zdjęcie w minionych dniach, nie udało się to ani razu. Być może nadrobię, być może nie. Sie okaże :) Być może również niebawem podzielę się z Wami efektem nocnych zdjęć z zaj.bistą Agatką Gy na których raczej mniej jestem do siebie podobna niż więcej, ale które wykonałyśmy w ultra profeszynal studio w którym Agatka wcale nie musiała cwiczyć fotograficznej kamasutry w połączeniu z akrobatyką cyrkową stosowaną, ja zaś miałam odziane najwygodniejsze buty świata w których tanczyłam irlandzką wersję fokstrota :D

Tymczasem. Zdjęcia. Te wykonane zostały w miejscu gdzie co rano, w ramach jakże intensywnych ćwiczeń o których pisałam w poprzedniej notce, wołalismy windę. Widoki z gatunku „tam byłam, czyli jak mam w pawlaczu” :)

btw. Tego typu zestawienie to mi się w ogóle mocno z Baglady kojarzy :)

Na koniec zaś pokażę Wam najnowszy nabytek prosto z wspaniałego DeeZee który to wyprzedał się w tempie lepszym niz świeża bułeczka z kminkiem i serem koziom :D Póki co aura odrobinkę, ale jednak nie sprzyja ich noszeniu, ale któż wie co nas czeka skoro podobno w marcu ma byc 25 stopni ciepła..?

Ostatnie zdjęcie jak zwykle polecam otwierać w osobnym oknie ;)

Oraz na koniec, z początku niezrozumiały fenomen obecenie number łan na wiosnę, czyli DeeZee’owe lordsy :D

Zestaw:

Kiecka – H&M/ Bluza – Matalan/ Kostium – VeroModa/ rejbany – @/ Lordsy – DeeZee

20 comments

  1. Messrox / Justyna · Styczeń 8, 2012

    Bejsbolówka i taka śliczna letnia sukienka robią wrażenie, mega ciekawie wyglądają. ^^ A lordsy zobaczyłam dopiero na fb VK i już się zakochałam, szkoda, że ich nie ma… :c Są prześliczne. Mam pytanko tak więc, w jakiej cenie one były? ;>

    • erill · Styczeń 8, 2012

      89 zł :) Ja je kupiłam jak była promocja na ich darmową dostawę :)

      • Messrox / Justyna · Styczeń 8, 2012

        Myślałam, że więcej, bo są niesamowite. :D Może jeszcze kiedyś szczęście mi dopisze i będą dostępne ponownie <3

  2. WIX · Styczeń 8, 2012

    yeah varsity do sukienki, tak trzymać:)
    super odbicie w okularach – mega

  3. venila · Styczeń 8, 2012

    Genialne jest to zdjęcie z palmami odbijającymi się w okularach :)

  4. Paulina · Styczeń 8, 2012

    bluza <3

  5. bezgustu.com · Styczeń 9, 2012

    Coś czuje, ze tez skoncze z tymi lordsami :D

    • erill · Styczeń 9, 2012

      Polecam :D

  6. sweet dreadi · Styczeń 9, 2012

    Świetna maxi, w połączeniu z bluzą też kojarzy mi się z Baglady i.. ze mną samą :P
    Słońce fantastyczne, zazdroszczę ale i gratuluję że znalazłaś czas na wypoczynek! :*

  7. Miriam · Styczeń 9, 2012

    o jejciu, jejciu <3 dziękuję za miłe słowa:)
    jakie Ty masz piękne butki w nagłówku!!
    sukienke bym Ci ukradła:)

  8. Madzia · Styczeń 9, 2012

    Kupiłam takie same buty! Dzięki Bogu zdążyłam zanim wszystko wykupili :D
    A zapłaciłam 69zł, bo nie dość, że darmowa wysyłka, to jeszcze 20zł kod rabatowy za zapisanie się do newslettera ^^
    Są prześliczne, już nie mogę się doczekać kiedy zrobi się cieplej i przestanie padać i będę mogła je założyć ;))

    • erill · Styczeń 10, 2012

      hahaha, dokładnie. Wiosno nap*** ;)

  9. Shopaholic · Styczeń 9, 2012

    super są te lordsy, chociaż ja bym dałą bardziej wyraziste ćwieki do nich ale… nie jestem producentem :-)
    super wyglądasz, zapraszam do mnie na konkurs:
    http://fashionofashopaholic.blogspot.com/

  10. dzieckokwiatu · Styczeń 9, 2012

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak ci zazdroszczę. Świetne zdjęcia, świetne miejsce i w ogóle…

  11. grubas · Styczeń 9, 2012

    o jejciu!Jakie ty masz tłuste plecy,fuj!

    • erill · Styczeń 10, 2012

      już zbieram na liposukcje :D

  12. tattwa · Styczeń 9, 2012

    auuu, aż mnie boli serce jak patrzę na to słońce. zazdrość, zazdrość po stokroć! świetna kurtka, od dawna się do takiej przymierzam i jakoś ciągle nie mogę znaleźć tej jedynej ;)

    • erill · Styczeń 10, 2012

      A to akurat bluza jest a nie kurtka :) I ja swoją znalazłam przypadkiem w Matalanie jak odwiedzałam brata na wyspach :)

  13. Natalia · Styczeń 13, 2012

    boshshshshh, ty masz doskonałą cerę!

Skomentuj

