289. Slipped Away

Czasem lepiej milczeć. Czasem słowa są zbyt banalne, zbyt błahe i takie zbyt niedoskonałe.. W dobie wszechobecnego epatowania wszystkim w internecie i na wallu na fejscie odnoszę wrażenie, że słowa które miały coś wyrażać tracą na swej ważności, intensywności i przesłaniu które miały nieść. Nawet teraz nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to co piszę jest takie banalne. Puste i bezsensowne.. takie dziecinne.. na siłe.. bez sensu..

Zestaw:

Body – vintage/ Marynarka – Auchan/ Spódnica – sh/ Buty – DeeZee/ Biżu – house/ okulary – allegro

10 comments

  1. sapereaude · Grudzień 20, 2011

    tez miałam takie myśli ostatnio.. ale u mnie to bardziej pije w niemoc intelektu i ułomnośc która się nazywa zbyt mały zasób słów…

  2. ziuta · Grudzień 20, 2011

    to prawda-twój bełkot jest koszmarny,więc lepiej milcz!

    • erill · Grudzień 20, 2011

      Ja też tęskniłam grubas/chuda/ziuta. Nie wiem którym alterego jesteś w tym momencie więc zwracam się do każdej z Was :)

  3. Little Black Girl · Grudzień 20, 2011

    piękne buty <3

  4. mala100gosia · Grudzień 20, 2011

    te buty mnie onieśmielają swoimi obcasami ;) :)

  5. grymuza · Grudzień 20, 2011

    low dis szus gerl

  6. venila · Grudzień 21, 2011

    fajnie to wszystko połączyłaś :)

  7. riennahera · Grudzień 21, 2011

    Kojarzysz mi się z tym takim filmem Nightwatch. I Daywatch.

  8. Jola · Grudzień 23, 2011

    Ależ obcasy, wesołych Świąt ;)

  9. Klaudia B. · Grudzień 24, 2011

    pięknie !
    pozdrawiam
    Klaudia B.

Skomentuj

