287. Women in red :>

Po dawce pięknych zdjęć z parku i filmiku dzisiaj mam dla Was niestety tylko lookbookowe fotki. Niestety nie zawsze mój super zdolny mauż-fotograf robi mi zdjęcia no i więcej niż sporadycznie udaje nam się zsynchronizować czas żeby wykonać wspólne zdjęcia. W ostatnim tygodniu nadrobiliśmy jakiś miesiąc ;)

Przypomniałam sobie przy okazji jaka jest różnica gdy zdjęcia robi się lustrzanką a kiedy robi się to zwykłym automatem który też do jakoś szczególnie złych nie należy.. no ale.. widać noo. Przyznajmniej ja widzę ;)

Anyway.. obecnie mam okres gdy ubieram się prosto, bez większego polotu ale z akcentem na jeden element garderoby który nadaje całości charakteru. W sobotę był to sweter, dzisiaj są buty. Reszta prosta tak, że bardziej się chyba nie da, ale but uwagę przykuwa. Tak po Mikołajowemu ;)

Zestaw:

Sweter – NewLook/ Spodnie – Cubus/ Buty – DeeZee

12 comments

  1. mikalafashion · Grudzień 5, 2011

    fajnie, rewelacyjne zdjęcia!

  2. mikalafashion · Grudzień 5, 2011

    uuupsss, chciałam napisać spodnie ;) a co tam zdjęcia też nie są złe ;P

  3. Sophie · Grudzień 5, 2011

    świetne koturny i spodnie
    Pozdrawiam Sophie:)

  4. żużu · Grudzień 5, 2011

    czy Twoje nogi się gdzieś kończą????

    • erill · Grudzień 6, 2011

      Nooo.. mniej więcej w pasie :P

  5. c-yaya · Grudzień 5, 2011

    świetnie wyglądaja te czerwone koturny, też się właśnie nad nimi zastanawiam ;D + świetne spodnie ;DD

  6. Arabesque · Grudzień 5, 2011

    te buciki są nieziemskie ;) bardzo mi się podobają!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

  7. mekinking · Grudzień 6, 2011

    super buty!

  8. Isabel Drafts · Grudzień 6, 2011

    świetne te koturny :)

  9. tattwa · Grudzień 7, 2011

    ło matko! ja chcę takie nogi odziane w takie dżinsy! zazdrość, zazdrość po stokroć. buty dają czadu :)

  10. Sylwia · Grudzień 10, 2011

    wow wow! świetne buty!

  11. US Time Zones · Grudzień 18, 2011

    i like it

Skomentuj

