286. Erillki burgundowe :>

No już prawie mogę Was ściemnić, że taka modna jestem, że nie dość, że wężowy print mam i butelkową zieleń to i burgund się u mnie znalazł. Ale.. no cóż.. nie jest to burgund a raczej blada czekolada, czyli kolor taki jaki ma się z tego sypkiego czegoś co się zalewa wodą albo mlekiem – jak kto lubi. To światło i trochę rasowania koloru w różnych narzędziach. Ale nie w fotoszopie, ten jest zbyt skomplikowany dla mnie. Ja się jaram Lighroomem ;)

Zdjęcia zrobiliśmy w chwili gdy spontanicznie wyskoczyliśmy do pobliskiego parku poczerpać kilka chwil słońca i względnego ciepła. Słońce jako takie skończyło się po jakichś 25 min ale co się udało zrobić to się udało bo oto mam dla Was poza statycznymi obrazkami kilka ruchomych ;) Równie przypadkowych jak i te statyczne. Utwór w tle jest z tego najfajniejszy ;)

Jako, że na filmiku zobaczycie mniej więcej migające nic to poniżej kilka równie przypadkowych zdjęć ;)

Na koniec zaś zdjęcie z podpisem ;) (dla bystrych :P)

Zestaw:

Sweter, golf – NewYokrer/ Spodnie – no name/ Buty – carrefour/ Okulary – auchan+DIY/ Kurtka – F&F

14 comments

  1. N · Grudzień 3, 2011

    ale Ci zazdroszcze.. wygladasz na taka szczesliwa :) pozdrowienia gorace!!

    N.

  2. Madzia · Grudzień 3, 2011

    Świetna stylizacja, chociaż wydaje mi się, że byłoby lepiej bez kolczyków ;) Ale i tak jest bardzo fajnie ;D

  3. Knitted Republic · Grudzień 3, 2011

    podoba mi się pomysł z filmikiem!

  4. Klamoty · Grudzień 3, 2011

    Podoba mi się ten sweterek :) I choć za filmikami nie przepadam i najpierw przestudiowałam zdjęcia, muszę przyznać, że i film się przydał, bo sweter bardzo ładnie układa się w ruchu. Najfajniejsze ma rękawy, uwielbiam takie :)

  5. Little Black Girl · Grudzień 3, 2011

    ale ładny sweterek :) wyglądasz bosko!

  6. żużu · Grudzień 4, 2011

    świetne zdjęcia!:)

  7. MarieAntoinette · Grudzień 4, 2011

    Świetny zestaw, sweter idealnie pasuje do tych spodni ;)

  8. bloo. · Grudzień 4, 2011

    ooojej, ale cudowne zdjęcia !! BRAWO !!

  9. PlANTOFELEK · Grudzień 4, 2011

    Fajny filmik!! Bardzo dynamiczny:)

  10. fashioneria · Grudzień 4, 2011

    Boski filmik i zdjęcia! A set jak najbardziej w moim klimacie!

  11. MAGDArling · Grudzień 5, 2011

    spodnie<3

  12. ams · Grudzień 11, 2011

    piękne zdjęcia :-)

  13. papi · Grudzień 15, 2011

    super :) można wiedzieć jaki to utwór ;>?

    • erill · Grudzień 16, 2011

      Kaskade, 4 a.m.

Skomentuj

