285. Butelki czy inne szampany ruskie..

Mogą być też pierogi. Bo ja lubię pierogi. Ruskie szczególnie, ale nie pogardzam również tymi z kapuchą i grzybami na Wigilię które lepi moja babcia i mama. No nie ma co ukrywać, że drugich takich pierogów nie ma nigdzie i nie będzie. Moja babcia i mama teraz tez, to tak na cieniutko to ciasto, że one takie kruche są.. nomnomnom.. Szampan też jest omnomnom.. ten ruski na których się wychowałam.. hmm.. z deka patologicznie zabrzmiało, ale raczej chodziło o to, że przy większych okazjach sylwestrowo, urodzinowo-imienionowych to ruski szampan stał na stole. Od niedawna wiem, że i CinCin całkiem smaczny jest i wino musujące i że niby różnica jest między obydwoma. Podobno. Ja jestem człek dość nieskomplikowany to jak mi ktoś naleje żurawinowej i zmiesza ze sprajtem to twarz mi się cieszy, szczególnie w sobotę ;)

No a z butelką to chodzi o to, że spódnicę mam w tym kolorze. Przy okazji okazałam się Wam jako pijak i degenerat.. same alkoholowe skojarzenia.. no cóż.. przy tej ilości grubych bib i innych takich to trudno bym miała inne skojarzenia.. :> Anyłej (bolą zęby, wiem) kupiłam tą spódnicę w Monashe jak zobaczyłam ją u Bloo. Bez zastanowienia głębszego po co i przede wszystkim do czego. Co dość szybko odczułam bo od dwóch tygodniu leżała ona na szafce z zapytaniem w plisach „czy dzisiaj już wiesz do czego mnie ubierzesz?” Nie wiedziałam.. aż do dnia kiedy w sh dostałam koszulę. Wydaje mi się, acz nie mam pewności, że ona chyba jest wężopodobnego printu..? W każdym razie koszula sama w sobie jest super i fajna i kupiłam ją bo wolała do mnie mamo, a po przyjściu do domu okazało się, że pasuje ta daaaam, właśnie do rzeczonej spódnicy. A cała reszta to już wyszła, jak wyszła. Na zdjęciach nie prezentuje się zbyt zjawiskowo ale warunki termalne uległy znacznemu pogorszeniu na przestrzeni dwóch dni i no.. sami zobaczycie..

Zestaw:

Bluzka – sh/ Spódnica – Monashe/ Buty – Centro/ Pasek – F&F/ Torba – no name

16 comments

  1. anula · Listopad 30, 2011

    Buty po prostu powaliły mnie na kolana! genialne!

  2. zuza · Listopad 30, 2011

    Bardzo mi się podoba, wyglądasz zgrabnie. To jest długość dla Ciebie, a nie jakieś szorty, które robią z Ciebie optyczną fest babę.

    • erill · Grudzień 1, 2011

      Ale ja jestem fest baba :P

      • zuza · Grudzień 1, 2011

        Nie w tej spódnicy! A kolor fantastyczny.

  3. misshudson · Listopad 30, 2011

    optyczna fest baba w szortach?? Nie zgodze sie z tym. Erill ma bardzo szczuple nogi, a reszta zalezy od tego co ubierze sie na gore.

  4. meagainstfashion. · Grudzień 1, 2011

    piękna ta spódnica. :)

  5. mala100gosia · Grudzień 1, 2011

    wspaniała spódnica :)

  6. meg · Grudzień 1, 2011

    naprawdę bardzo bardzo fajnie!;-)))

  7. bloo. · Grudzień 1, 2011

    Aaa wyglądasz przepięknie w niej !!! ;-))

  8. Rykoszetka · Grudzień 1, 2011

    O rety, wyglądasz zachwycająco! :)

  9. dzieckokwiatu · Grudzień 1, 2011

    A wyglądasz zachwycająco zgadzam się, jak pić to kadarkę lub inne takie wina,albo piwo, jak przystało na typowego polskiego plebsa ;d żartuje oczywiście :D a pierogi tylko ze szpinakiem:D

  10. lavinka · Grudzień 1, 2011

    Obcas straszny, szkoda że nigdy nie trafiłam podobnych butów na płaskim. Kupiłabym w ciemno :)

  11. agg · Grudzień 1, 2011

    uwielbiam takie spódnice:)

  12. i · Grudzień 1, 2011

    chcę taką spódnicę! ;)

    phttp://perpe-tua.blogspot.com/ozdrawiam i zapraszam do mnie,
    http://perpe-tua.blogspot.com/

  13. MarieAntoinette · Grudzień 2, 2011

    Przepiękna spódnica!

  14. Klamoty · Grudzień 3, 2011

    Szampanskoje też bardzo lubię, pyszny jest :) Fajnie Ci w Tych pliskach, bardzo ładnie wyglądasz, a kolor świetny, I buciki jakby z lekka rosyjskie w klimacie, urocze. Oj, ponosiłabym pliski, ale nie każdemu pasują ;)

Skomentuj

