282. Wróżka :>

Czuję się z lekka przytłoczona następujacą coraz wyraźniej zimą. To nie są już chłodne wieczory gdzie trzeba się opatulić swetrem, to nie są czasy ramonesek czy lekkich kurteczek. Na stałe przeorganizowałam już skrzynię z butami, schowałam lekkie nakrycia i wyłożyłam pod rękę na wieszak zimowe płaszcze, kominy, szaliki, rękawiczki, czapki. Zrobiłam zapas ciepłych rajstop by jakoś przetrwać i szykuję się do chodzenia w wyłącznie wysokich kozakach; by było ciepło nie tylko w stopę ale i łydkę. Powietrze zmienia się w parę, szyby zamarzają, samochód nie odpala po pierwszym przekręceniu kluczyka. Nic tylko śniegu czekać. To ostatnie chwile na to by zaprezentować Wam te buty. Lada moment z żalem będę musiała je schować w dalszą część skrzyni i wyjmować tylko na imprezy domowe albo takie z cyklu „wchodzę do taxi-podjeżdżam pod drzwi-wychodzę-siedzę w lokalu”.

Dzisiejsze zestawienie to mój „luk” z dnia kiedy wpadła do mnie ekipa BabskieTV, która prowadzi cykliczny program o szafach blogerek. Odcinków jest już kilka więc jeśli macie ochotę to obejrzycie je sobie o – TU – o; zaś ten ze mną będzie do obejrzenia jakoś za tydzień. Generalnie bardzo fajny format programu, ekipa super sympatyczna, bardzo miło mi się z nimi rozmawiało i mam nadzieję, że nie zachowałam się za bardzo jak „krakowska przekupka” przegadując je dwie ;))

Na deser zaś mam dla Was kilka ruchomych klatek o tym co się działo w miniony weekend i dlaczego tak znikłam oraz dlaczego akurat w Warszawie ;)

Aaa! Tytuł! tytuł jest z czapy ;) Skojarzenia kolorystyczne z wróżką miałam ;)

Zestaw:

Szorty – F&F/ Sweter – sh/ Kopertówka – vintage/ Buty – DeeZee/ zegarek – glitter

I ruchome obrazecki ;)

28 comments

  1. Messrox / Justyna · Listopad 18, 2011

    Kocham ten zestaw ze względu na połączenie kolorów. I buty! Aww. Dzięki za wrzucenie linka do filmiku, love it :D Grymuzowe włosy przykuwają uwagę bardziej niż Zombiak np. na 0:27, musiałam obejrzeć kilka razy XD Hon wyglądała zjawiskowo, nie mogę się doczekać teledysku. *__*

  2. meagainstfashion. · Listopad 18, 2011

    look bardzo mi się podoba. :) czy to garaż podziemny na czystej? ;)

    • erill · Listopad 18, 2011

      A nie ;) To garaż na jednym z osiedli ;)

  3. Little Black Girl · Listopad 18, 2011

    wyglądasz rewelacyjnie! :)

  4. Sylwia · Listopad 18, 2011

    bardzo podoba mi się jak to wszystko połączyłaś. Te kolory są cudowne! wyglądasz świetnie!

  5. meg · Listopad 18, 2011

    jeeeej, przezajebista kolorystyka!!!!:DDDDD

  6. schockobons · Listopad 18, 2011

    kolorystyka – mistrzostwo świata! :D buty – cudo!!!
    a zdjęcia – o mamo!! *.*

    jesteś fantastyczna!

  7. kreatywna fotografia ślubna · Listopad 18, 2011

    piękna sesja foto:)

  8. M. · Listopad 18, 2011

    Świetna sesja! Dobór kolorów pierwszorzędny :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, http://www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    KONKURS KONKURS KONKURS

  9. ladysport · Listopad 19, 2011

    AAAAAAAAAAAA! Cudnie!

  10. PlANTOFELEK · Listopad 19, 2011

    Bardzo fajne zdjęcia i czadowa kolorystyka!!:) w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny:)

  11. www.azamorska.blogspot.com · Listopad 19, 2011

    Erill ale cudnie,dawno Cie nie odwiedzalam!
    zajebiscie jest !!!!!!
    włosy <3

  12. bezgustu.com · Listopad 19, 2011

    Coraz lepsze zdjęcia masz :)
    A zimna jest straszszszna, ja chce swoje letnie sandałki <3

  13. Fashionable-Lady · Listopad 19, 2011

    Zmieniłabym rajstopy na czarne i zakochała się w całym zestawie:)
    F.L.

  14. agg · Listopad 19, 2011

    świetne masz zdjęcia:)

  15. Bella · Listopad 19, 2011

    Wyglądasz rewelacyjnie! zdjęcia świetne!! ….a butów zazdroszczę ;) pozdrawiam! :)

  16. sacond hand girl · Listopad 19, 2011

    świetny miętowy kolor litów:) w ogóle kolorystka rewelacyjna!

  17. zuza · Listopad 19, 2011

    Kolorystyka super, ale mam wrażenie, że zdeformowałaś sobie tym strojem sylwetkę.

  18. Paulina · Listopad 19, 2011

    rewelacyjnie zestawiłaś ze sobą kolory!
    nie ma do czego się przyczepić, a poza tym zdjęcia w garażu meega!
    Pozdrawiam :)

  19. bezgustu.com · Listopad 20, 2011

    Puder z drobinkami do ciala to przy tym wysiada :)

  20. Anna · Listopad 20, 2011

    No nie mogę. Wszędzie kolory, kolory, piękne kolory. Świetnie wyglądasz w tych spodenkach. Sweterek z jakimś drobnym wzorkiem idealnie pasuje.
    Notka przyjemna do czytania. Poprawiłaś mi humor na resztę wieczoru. Dzięki.

  21. dzieckokwiatu · Listopad 21, 2011

    Podobają mi się te kolory :D magia.

  22. Agnieszka · Listopad 25, 2011

    Na zdjęciach zestaw podoba mi się bardziej niż na filmiku na szafie nie wiem czemu:P Generalnie nie lubię rajstop z szortami. Fajna, błyszcząca góra! Masz fajną długość włosów na dwukolorowe włosy ale chyba lepiej by wyglądały jakby były zrobione fachową ręką fryzjerską;)

    • erill · Listopad 26, 2011

      One są zrobione fachową ręką fryzjerką :) Zdaję sobie sprawę, że nie wygladają szałowo jak na czerwonym dywanie kreacja Valentino ale żadne nie będą wyglądały po kilku miesiącach od farbowania. Jeśli masz fryzjera który zrobi mi kolor tak, żeby po kilku miesiącach wyglądał jak w dniu wyjścia z salonu z przyjemnością się do niego wybiorę :)

  23. sylwia1448 · Listopad 27, 2011

    Ślicznie wyglądasz! ile masz wzrostu? :) pozdrawiam :**

    • erill · Listopad 28, 2011

      178 :)

  24. martes · Listopad 28, 2011

    gdzie można kupić ten wieszak na paski albo jak go zrobić

    • erill · Listopad 28, 2011

      I Ikei :)

Skomentuj

