281. 55 lekcja o tym jak popsuć swoją sylwetkę :>

Jeśli mogłam zrobić coś źle to nie tylko zrobiłam coś, ale generalnie wszystko. Spodnie z papmpersem w kroku które są w dodatku w kropki; sweter który traktuję jako tunikę do legginsów a więc długi, który opycznie wydłuża sylwetkę; do tego papciowe, brzydkie i generujące obrzydzenie ogormu społeczeństwa buty emu i jeszcze do kompletu college’wa bluza.  Także drogie dzieci, jak mówi klauzula „nie próbujcie tego same w domu” ciocia Erill dobrze Wam radzi ;) Co prawda zostałam skomplementowana za wygląd przez Mambi z Dirty Fingers więc mogę uznać, że nie wyglądałam jakoś dramatycznie źle; ale sylwetki w tym zestawieniu nie mam w ogóle ;)

Btw. tak, można czepiać się tego, że moje buty są brudne. Nie ukrywam, że nie ma we mnie kompulsywnej potrzeby czyszczenia butów co każde piętnaście minut i robie to dopiero wtedy gdy jestem w Domu. HOWG! Zestaw: Spodnie – NewYorker/ Sweter – Vero moda/ Bluza – Matalan/ Buty – Buty – Emu

9 comments

  1. Wenn · Listopad 16, 2011

    Zanim zobaczylam zdjecia przeczytalam to, co napisalas. Spodziewalam sie dziwnego, strasznego i komicznego zestawu zarazem :D
    Zjezdzam w dol, a tu bach! Wygladasz bardzo dobrze, sama bym sie tak ubrala jakbym byla wysoka tak jak Ty :)

  2. Sek · Listopad 16, 2011

    ja rowniez, nim zobaczylam zdjecia zdecydowalam sie przeczytac opis, i jak dla mnie jest git malina. lubie takie ‚za duzo’ + mialy byc trampki ale jest zima:-b;-D dobrze jest! mnie rowniez sie tak podoba. jeszcze bym sie owinela dwumetrowym szalikiem;-D

  3. Rykoszetka · Listopad 16, 2011

    Wyglądasz bardzo dobrze! :)

  4. jezdem · Listopad 17, 2011

    A czy to zawsze trzeba mieć sylwetkę? Lepiej schować ją dla męża!

    Całusy ! http://sancewicz.blogspot.com

  5. Messrox / Justyna · Listopad 17, 2011

    Ło jezu, nie dramatyzuj tak, bo według mnie jeden z lepszych Twych outfitów! :D I wyglądasz bardzo wyjściowo! :D Ze względu na niechęć do Emu tylko one mi się tu nie podobają, zamienić na jakieś czarne glany i już lepiej :D Ale całość mega fajna!

  6. MarieAntoinette · Listopad 18, 2011

    :D Już dopisałam jedno zdanie, jako notkę. Śnieg padał w Warszawie, ale chyba w nocy, bo do rana nie było po nim śladu w cywilizowanych częściach miasta. Ale wychodzimy rano z metra, na końcowym, wsiadamy w autobus żeby dojechać na uczelnie, która jest pod lasem w zasadzie :D i tam… niespodzianka!

  7. Bella · Listopad 19, 2011

    Zestaw świetny, jak zawsze…więc bez narzekania tu, proszę ;))
    ps…to nawet niezły pomysł, żeby dodać jeszcze szalik, albo mega wielki komin ;) pozdrawiam! :)

  8. Mambi · Styczeń 11, 2012

    TO jest genialny zestaw. Po pierwsze osoba o takiej figurze jak Ty moze swobodnie bawic sie ubraniami z niewielkim ryzykiem, ze cos zespuje. Masz nogi pod szyje! Musialabys sie mocno starac, zeby sobie zaszkodzic. Po drugie wszystko jest zamkniete w obrebie dwoch kolorow i dzieki temu TWoje groszki na spodniach i cala reszta genialnie sie uzupelnia i przelamuja calosc. BTW spodnie sa super, buty masywne bardzo trafnie dobralas, bo trzymaja cala sylwetke w odpowiednich proporcjach. NO i wybor kurtki!..Wszytko jest cudownie nonszalanckie. A na koniec golf i sweterek, ktore zazwyczaj ciezko przelykam ale w TWoim wydaniu wygada to bardzo ok. Taki szkolny mundurek w wersji ala Brooklyn:)) I tak na marginesie z calego ekipsonu pamietam jedynie Twoj look::)
    Pozdro
    Mambi

    • erill · Styczeń 11, 2012

      hehehehe :) Strasznie miłe co piszesz :) Dziekuje Ci dobra kobieto. Btw. ja pamiętam Twoją kurtkę „girl wonna have fun” :D

Skomentuj

