280. Wpis z czapy

Nie to, że zapomniałam o blogu czy o Was drodzy czytelnicy i obserwatorzy. Mój organizm ma po prostu większy instynkt samozachowawczy niż ja i moje poczucie obowiązku i zwykły pracoholizm. Więc wyłączył mnie na dobre dwa tygodnie fundując mi wyjątkowo upierdliwą anginę. Mam jednak niejasne przeczucie, że po minionym weekendzie który wciąż dla mnie trwa od wczoraj od 6.30, kiedy uda nam się dotrzeć do domu – póki co utkwiliśmy w połowie drogi – pozdrawiamy cię serdecznie słupku z Gierkówki i kierowco który to owego w nas radoście popchnąłeś; położę się do wyra znów już nie tyle z anginą ale z czymś bardziej poważnym. Się okaże. Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami z piątku gdy wyglądając już wtedy kwiątnąco i swieżo niczym wiosenne fiołki prezentowałam się milion razy lepiej niż teraz gdy popełniam tego wpisa. Zdjęcia są bez detali, właściwie totalnie z czapy i przypadku. No ale są ;) Przestrzeń w której są wykonane ma dla mnie dzisiaj już zupełnie inny wydzwięk do którego pewnie za jakiś czas wrócę :)

fot. Agata Grymuza

Zestaw:

Sweter – NewLook/ Bryczesy – decathlon/ Buty – Emu/ Płaszcz – Mohito

12 comments

  1. Mrs. Evelyn · Listopad 14, 2011

    fajny płaszczyk :)

  2. mikalafashion · Listopad 14, 2011

    wyglądasz bardzo fajnie, piękny płaszczyk :)

  3. fotografia ślubna · Listopad 14, 2011

    piękne miejsce :)

  4. Kejtt · Listopad 14, 2011

    To mi się podoba :)

  5. Messrox / Justyna · Listopad 14, 2011

    Zdjęcia są totalnie super i coś mi się zdaje, że to plan teledysku? :P

  6. ladysport · Listopad 14, 2011

    Gabi masz nowe włosy?

    • erill · Listopad 15, 2011

      Nie. Sprały się moje i dlatego te wyglądają jak wyglądają

  7. Cammy · Listopad 15, 2011

    Cudowny płaszczyk:))

  8. bezgustu.com · Listopad 16, 2011

    Bardzo ladne sa te zdjecia, tez bym sobie taka hustawke powiesila :)

  9. www.azamorska.blogspot.com · Listopad 19, 2011

    na ostatnim zdjeciu przypominasz scarlett johanson :D

Skomentuj

