279. Ciapki w kratki ;)

Znaczy – nie ma chyba takiego wzorka jakiego na sobie nie miałam ;) To jest, pewnie są takie bo nie mam groszków i też dzisiaj nie miałam do torebki przyczepionego paska w panterkę; bo gdyż jej ramiączko postanowiło urwać się już na dobre jak to było wczoraj. Bo w ogóle; wczoraj wyglądałam w zasadzie identycznie (no sweter był czarny a nie z niepasującym do niczego jednorożcem w pozie „patrzcie jakie mam ładne nowe podkowy”), więc jeśli ktoś być może widział laskę tak wyglądają wczoraj na ulicach stolicy, wyginającą się w dziwnych pozach z aparatem w ręku z rozdziwioną twarzą wyrażającą w jakże inteligentny sposób skupienie to mogłam być ja ;)

Na zdjęciach wyglądam jak zawsze świeżo i kwitnąco niczym wiosenne fiołki. Zawsze tak promiennie się prezentuję gdy w ciągu 60 godzin przebywam z Wro do Waw i spowrotem w międzyczasie pracując przez 22 godziny pod rząd i prowadząc pojazd. Epatuję wręcz rozpierającą mnie energią po takim; jakże reklaksującym; weekendzie. I to wcale nie ma nic wspólnego ze zdruzgotaniem mojego mózgu przez ludzkie po prostu skurwysyństwo które pcha do naprawdę podłych zachowań.. Mój mały misiowy rozumek nie pojmuje takich pobudek ludzkich które pchają te stworzenia do tego typu aktywności.

Zdjęcia wykonała Agatka Gie która zechciała zaszczycić mój głupko-aparat swą oświeconą wyższym poziomem artyzmu; w którego blasku czasem zdarza mi się skąpać; dłonią i nacisnąc przycisk wykonujący owe fotki. Również za statystowanie dziękuję ruszającemu się lepiej niż tancerze Jacksona Tristanowi dzięki któremu wyglądam na tych zdjęciach jak poważny człowiek, zdynstansowany do świata i rzeczywistości; nie zaszczycający go niczym, poza chłodnym spojrzeniem pełnym dezaprobaty.

Zestaw:

Sweter, torba – F&F/ Spodnie – podobno z Zary, ja dostałam od Majki/ buty – EMU/ płaszcz – Mohito/ Komin – aucham/ kawa – statoil

Na koniec; w ramach jakże nostalgicznego okresu w jakim znajdujemy się dzisiaj; podrzucam Wam przyjemny kawałek który dopłynął mnie wczoraj w nocy do domu za pomocą fal radia rmf classic :)

19 comments

  1. lilaanaa · Październik 31, 2011

    podobają mi się te ciapki i kratki

  2. grubas · Październik 31, 2011

    to nawet nie misiowy rozumek ale jakiś debilny!Co za wypociny z błędami!Masakra!

    • erill · Październik 31, 2011

      Jak możesz mnie tak ranić, to okrutne! Bendem płakać! ;((((((

      • grubas · Listopad 1, 2011

        i przyjeżdża takie toto do stolicy i udaje wielką panią,nic dziwnego że miasto żle jest postrzegane !

  3. Voici Charlotte · Październik 31, 2011

    motywy zwierzęce to mój ulubiony trend! zazdroszczę emu ;)

  4. Anna · Październik 31, 2011

    Ciekawe połączenie wzorów i tkanin. Nic do niczego nie pasuje, ale razem wygląda ciekawie :) Jak odpoczniesz popraw trochę tekst, bo lubię czytać ;)

    • erill · Listopad 1, 2011

      Dzięki za wyrozumiałość. Wielowymiarową ;)

  5. 6roovewatch@gmai.com · Październik 31, 2011

    haha, jak Ty tak wyglądasz po masakrycznym weekendzie, to jak jest po nie wiem.. spa? :P dosyc tych narzekan, piekna istoto ;D

    niezle leggi :))

    • erill · Listopad 1, 2011

      przepraszam, obiecuję poprawę swego jakże niestosownego zachowania ;))) To nie leggi, to spodnie :))

  6. dzieckokwiatu · Listopad 1, 2011

    cudna koszulka :)

  7. Kama · Listopad 1, 2011

    jakie pomieszanie z poplątaniem :) wzór na spodniach jest obłędny!

  8. M. · Listopad 3, 2011

    Fajna koszulka!

    Zapraszam, http://www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

  9. isitweekendyet · Listopad 4, 2011

    Kosmiczne połączenie tych wzorów, ukochuje takie !

  10. lenny lemonade · Listopad 6, 2011

    Skoro już wspominałaś o cudnym, z powodu widoku ip, wordpressie, postanowiłam zajrzeć;)
    Trudno trochę mi się czytało:D choć z drugiej strony ciekawie.

    Zestaw bardzo fajny, nie pomyślałabym że można wrzucić tyle wzorów i następnie tak dobrze wyglądać:D

    Lena

  11. Mrs. Evelyn · Listopad 7, 2011

    świetne są te leginsy :):)

  12. fashiongalaxy · Listopad 7, 2011

    swietne pantsy!

  13. Jessica Jersey · Listopad 10, 2011
  14. ajesionek · Listopad 10, 2011

    genialne te spodnie ;))

Skomentuj

