278. Lata powojenne.

Na ogól jest tak, że z danymi ciuchami czy zestawieniami mam jakieś konkretne skojarzenia, to Indi Jones, to lata 80, albo 50 albo nie pamiętam już co jeszcze. Tym razem moje skojarzenia powędrowały do mody lat powojennych głownie za sprawą spódnicy i jej długości oraz obecnej na nogach pepitki. Jak zawsze nie wiem czy jest ono słuszne ale po prostu takie mam. Akurat tego typu atrybucje mają na szczęście przyklejona łatkę subiektywne i nie poddawane surowym ocenom wartościowania czy są właściwe ;) Dobra zabełkotałam ;)

Zdjęcia zrobiłam na spacerze z moimi dziewczynami. Moim próbom wyjścia chociaż trochę jak człowiek przyglądała się pewna pani na ławce którą z tego miejsca pozdrawiam jeśli kiedyś trafi na tego bloga. Widziałam jak się uśmiecha na moje wyginanie się do ustawionego na statywiątku aparaciku (od dłuższego już czasu zdjęcia robię „głupken kamera”, lustrzanka ma łatkę „do pracy więc zbyt cenna do noszenia w torebce”) i z rozbawieniem obserwuje jak sześć razy próbowałam zrobić dobre zdjęcie butów – które na dodatek powinnam była sobie odpuścić bo gdyż może się okazać, że czytelnicy o wysokim poziomie estetyki zdjęć i przedmiotów na owej mogą dostać zawału widząc zakurzone i zużyte na fleczkach buty. Z tego miejsca bardzo przepraszam za wszelkie szoki kulturowo-estetyczne. Moje buty tak niestety wyglądają bo w nich chodzę a nie nakładam tylko do zdjęć ;)

btw. Dla niektórych albo i wielu z Was szokiem może się też okazać fakt iż nosze prawdziwe okulary (a nie takie z grubą czarną oprawką by wyglądać bardziej jak hipster). Generalnie noszę je tylko siedząc w pracy, ale z uwagi na to, że ostatnio siedzę głównie w niej, wgapiając się naście godzin w monitor moje oczy odmawiają posłuszeństwa również wtedy gdy w monitor się nie gapię i zmuszona jestem nosić je również na codzień..

Zestaw:

Płaszcz – Czechy/ komin, sweter – Auchan/ Spódnica – allegro/ Rajtki – targ/ Buty – ebuy/ Torba – F&F

11 comments

  1. agg · Październik 27, 2011

    ślicznie wyglądasz! najbardziej podoba mi się oczywiście spódnica:)

  2. Arabesque · Październik 27, 2011

    spódnica jest przepięna, a rajstopy i buty – poprostu marzenie! baaardzo mi się podobaja ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

  3. meg · Październik 27, 2011

    świetna kolorystyka!!! zwlaszcza rozowa spodnica+czerwony płaszcz!;-))))

  4. mala100gosia · Październik 27, 2011

    wspaniała spódnica, a i rajstopy sa mega orginalne :D

  5. dzieckokwiatu · Październik 28, 2011

    Hmmm faktycznie lekki szok, że w ogóle nosisz okulary :) Ale pozytywny szok :)

  6. Anna · Październik 28, 2011

    Miło się czyta twoje posty a i zdjęcia wyszły ci bardzo dobre jak na migawkę. Podoba mi się twój strój, jest taki kolorowy ale wszystko do siebie pasuje. Śliczny sweter.
    zl

  7. Rykoszetka · Październik 28, 2011

    Rajstopy z butami wyglądają super i ooooch, ta spódnica! :)

  8. Tamara · Październik 30, 2011

    Mogłabyś zadbać o kolor swoich zębów.Na jednym ze zdjęć są po prostu pomarańczowe…

    • erill · Październik 31, 2011

      Tamaro/ Tomku kimkolwiek jesteś.. bardzo mnie wzrusza, że tak dbasz o moje uzębienie :) Jakkolwiek myślę, że moja dentystka potrafi to jednak lepiej i tego typu rady zostawiłabym jednak osobom kompetentnym. Ale doceniam troskę :)

  9. Wiewiórka · Listopad 16, 2011

    ja zawsze udaję ,że mnie to nie dotyczy. oprawki okularów wybrałam jak najcieńsze i jeszcze na żyłkach. ale i tak leżą przygniecione zeszytem w torbie.

  10. daga202 · Grudzień 19, 2011

    Świetna ta plisowana spódnica :P

Skomentuj

