276. Indiana Jones i panterka ;)

Ten kapelusz niezmiennie kojarzy mi się z Indim. I kolor i kształt, normalnie bicza mi tylko brakuje i pokaźnej wiedzy na temat historii, zabytów i archeologii ;) Kiedyś coś tam wiedziałam na temat historii sztuki, ale to było dawno, nieprawda i tylko na świadectwie maturalnym ocena z dyplomu sugeruje, że cokolwiek o tym wiedziałam ;) Co prawda o malarstwie flamandzkim wiedziałam na tyle dużo by nawet piątke zarobić.. Ale któż by o tym pamiętał dzisiaj..? Generalnie mało kto pyta o jakiekolwiek oceny z okresu edukacji gdy już człowiek bierz się za życie zawodowe. Wyjątkami są chyba tylko jednostaki wybitne, które z wyróżnieniem ukończyły studia i piszą o tym w CV. Tudzież o nich piszą w gazetach. Albo ja sobie to tak tłumaczę bo byłam uczniem trochę bardziej niż przecicętym ale zawsze poza wszelkimi paskami czy innymi stypendiami ;) W jednym semetrze zbierałam praktycznie pełną skalę ocen od 3 do 6 ;) Logiczność tych ocen bywa dyskusyna ;) A jak z Wami? Jakie wspomnienia ze szkół i ocen? Należycie do grupy która poświęca dużo czasu na naukę (z pasji? z musu? z charakteru?), czy raczej uczyć się gdy trzeba, ale generalnie to szkoła/uczelnia nie jest głównym zabieraczem wolnego czasu?

No, skoro udało nam się od fikcji filmowej przejść do okazania swojej leserności na uczelni to teraz w ramach spójności tematycznej – fotki. Znów nudno w tle bo robiłam je oczywiście z balkonu. Nie mam szczęścia ani czasu do robienia zdjęć w plenerze. Ale wole balokon od ściany ;)

Zestaw:

Sweter, szorty – Orsay/ Buty – DeeZee/ kapelusz – vintage/ słonik – NewYorker

5 comments

  1. Messrox / Justyna · Październik 25, 2011

    Ja Ci powiem, że uczyć się nie uczę. Od czasu do czasu gdzieś coś zapiszę, co by mieć pod ręką. I tak każdy ściąga, więc czemu ja mam dostawać złe oceny z lenistwa, kiedy reszta wszystko zdaje nic nie potrafiąc? Jedynie jakimś dłuższym zadaniom poświęcam trochę więcej czasu, na przykład wypracowaniom, opowiadaniom… Mam jakieś takie łatwości w przyswajaniu nauki i większość i tak pamiętam z lekcji, zazwyczaj ;) Generalnie mam dużo ciekawszych rzeczy do roboty, niż kucie czegoś, co i tak w życiu mi się nie przyda, na przykład masy atomowe czy potęgowanie liczb o potędze ujemnej. Taka prawda, że im dalej zagłębiamy się w naukę, tym bardziej zbędnych rzeczy się dowiadujemy.
    Kuuurczę, to Twój zdecydowanie najlepszy zestaw ostatnich dni/tygodni/miesięcy! Całkowicie wpada w mój gust, wszystko mi się podoba, chociaż znając mą wybredność i dziwne poczucie smaku dorzuciłabym to i tamto, gdyby to był mój strój. No ale nie jest, całe szczęście, bo z takiego klasycznego looku wyszłoby coś naprawdę makabrycznego :D

  2. Maja · Październik 25, 2011

    Czy sweter z kolekcji bieżącej? bo własnie takiego poszukuje:)

    • erill · Październik 26, 2011

      Nie, one były w sklepach jakoś na początku września jeśli mnie pamięć nie myli

  3. dzieckokwiatu · Październik 26, 2011

    Nigdy nie przywiązywałam uwagi do ocen, moje szkolnictwo było moją sprawą, więc nawet nie pamiętam jakie były. W czwartek klasie podstawówki byłam najlepsza w całej szkole 5,6 średnia, to wiem, a potem ? Piąta klasa już byłam sprytniejsza za 5.0 z wagarem i coraz niżej i coraz więcej cwaniactwa. Niestety dzisiejsza edukacja jest taka, że czasem lepiej na kombinatorstwie się wychodzi, niż na solidnej pracy. Nie wliczam w to studiowania, bo to inna bajka.

  4. Monique Caroline · Październik 26, 2011

    Ja się praktycznie nigdy nie uczyłam, a grzebanie w komputerach, prgramowanie etc to hobby więc się nie liczy. Ja chciałam być informatykiem, tak bardzo, że byłam w stanie systematycznie przykładać się do obowiązków, bo jak wiadomo, facet może być byle jakim komputerowcem, kobieta musi być najlepsza. Stąd oceny miałam zawsze z tej najwyżej półki i łącznie ze studiami zbierałam stypendia i średnie powyżej 5, a na studiach wygrałam staż, ale moim zdaniem to kwestia trafienia w kierunek kształcenia, który się kocha i do którego jest się stworzonym. Jakby kazali mi iść na germanistykę, było by gorzej, bo nie lubię języka niemieckiego, ale administratorka sieci i programistka jest ze mnie bardzo dobra :D
    Zmieniając temat, z zestawu urzekły mnie szorty :) uwielbiam taki krój spodenek :)

Skomentuj

