275. Falujący sweter ;)

Wzorek mi się tak falująco kojarzy bo przechodzi z jednego rękawa, przez środek aż do drugiego. I taki jest sinusoidalny w kształcie. W ogóle to chodze w nim trzeci dzień, raz, że mi się tak podoba a dwa, że ciągle nie mogłam zrobić w nim zdjecia. A to lało wczoraj i jęczałam na fejsie jak mnie życie boli, a to czasu nie starczyło do dziennego światła a póki co rękami i nogami bronię sie przed zdjęciami na tle sciany. I tak wieje u mnie nudą bo na ogół mam te same kafle, ten sam kawałek trawnika, ten sam fragment nieba. Gdzieś ostatnio przeczytałam, że to mało interesujące,bo zestaw wineń pokazywany być w jakichś wyjątkowych miejscówkach i sceneriach to wtedy jest taki bardziej. No wszystko pieknie i fajnie, ale czy naprawdę ten kto to pisał sądzi, że tak na przykład ja codziennie bywam ze statywem i aparatem w wyjątkowych miejscówach tudzież mam czas ich szukać by zdjęcia były artystyczne, wyjątkowe, dynamiczne i nie wiem jakie jeszcze?? Przykro mi bardzo, jeśli nie zaspakajam wysokich wymogów estetycznych czytelników i pokazuję po prostu jak wyglądam, po prostu wychodząc przed balkon, nie zaś wyginąjąc się na przykłąd na torach które mam w sumie całkiem nie daleko albo na terenie któregoś z parku do którego też nie mam jakoś specialnie daleko, albo na przykład nie w rynku. No gdziekolwiek generalnie gdzie jest bardziej klimatycznie. Po prostu trochę inne priorytety mi przyświecają. Ale jeśli istnieje silna grupa czytelnicza która kategorycznie się tego domaga to mogę obiecać, iż się bardziej postaram ;)

Pozy na zdjęciach mam wyjątkowo z czapy bo nijak nie mogłam dojśc do tego jak tu najlepiej pokazać wzorek na sweterku ;)

Zestaw:

Sweter – sh/ spodnie – Cubus/ buty – allegro/ kolczyki – F&F

12 comments

  1. Alcyna · Październik 20, 2011

    Fajny ten sweter!!! ja też najczęściej robię zdjęcia w jednym… dwóch miejscach. Na szczęście wystarczy przemieścić się 10 metrów i wygląda, jakby było się gdzie indziej ;)

  2. Isia · Październik 20, 2011

    ale kolczyki toś se lamerskie nieco dobrała :PPPPPPP

    :*

    • erill · Październik 20, 2011

      Oj tam od razu lamerskie :P Pasują przecież :P

      • Isia · Październik 21, 2011

        no ale serduuuszka kokardki i looooove? :D po prostu poziom slodkosci mnie nieco wczoraj przerosl :P

  3. dzieckokwiatu · Październik 20, 2011

    Tło ma znaczenie drugorzędne, nie o tło tutaj przecież chodzi, czy to ściana, czy kanapa, byle by nie było segmentu mamy i jest dobrze :D Sweterek na prawdę ciekawy :)

  4. BeAtta... · Październik 21, 2011

    BOSKI jest ten sweter !!! Szczęściara !! ;D

  5. dżoanaa · Październik 22, 2011

    piękny outfit !!

  6. Marylka · Październik 22, 2011

    Ale jesteś zgrabna :) Chyba żadna inna blogerka nie może poszczycić się taką figurą! :)

    • erill · Październik 23, 2011

      Dzięki ;) jakkolwiek znalazłabym kilka równie zgrabnych ;))

  7. Aleksis · Październik 23, 2011

    Śliczna stylizacja, właśnie takie mi się podobają :)

  8. Czmiel · Październik 25, 2011

    Sweter rewelacja <3

    Pozdrawiam ciepło, zapraszam!
    Czmiel

  9. MalinowaPanna · Październik 25, 2011

    zauroczyła mnie TA bluzka.;-)

Skomentuj

