273. Za kratkami ;)

Jako, że poranek był nawet całkiem słoneczny a mnie się zdarzyło być na nogach (jeszcze, nie już. Nadal jestem sową nie zaś słowikiem czy jak to tam się rozróżnia) postanowiłam, że raz, że zrobię fotki ( w końcu ), dwa, że pochwalę się płaszczem, trzy, że pokażę się w czymś ciut bardziej jesiennym co zasugerowano mi w komentarzach ;) Tak więc, taaa daaaaam! ;) oto płaszcz, oto nowa torba (tak, tak kupiłam tą którą pokazywałam wczoraj na fan-page’u) i tyle z nowości na zdjęciach. Nie widzieliście co prawda jeszcze tego swetra, choć nabyłam go już rok temu. Tak jakoś nie wyszło a potem się okazało, że srebro i złoto w modzie a tu oba naraz. No czegoż więcej do szczęscia trzeba prawdziwej faszyn wiktym? :D

Z informacji z kraju i ze świata zakupiłam również buty Emu i nie obawiam się już mrozów i moje stópki bardzo się na tą myśl cieszą ;) I przekonałam się do zakupu komina. Zobaczmy jak będzie z noszeniem. Co zabawne ze wszystkich jakie miałąm okazje macać, dotykać, sprawdzać tylko ten z Auchan (tak, z marketu) okazał się być miękki, ciepły, przyjemny w dotyku i dobrze skonstruowany. Sieciówki się mogą schować ;)

Zestaw:

Płaszcz – Mohito %/ Sweter – sh/ Spodnie – Cubus/ Buty – DeeZee/ Torba – F&F

Ach! I na koniec kolejny bonusik! :D Znów będzie biała kiecka, garnitur i takie tamm ;)

6 comments

  1. cuksowa · Październik 14, 2011

    fajny trencz :)

  2. Rykoszetka · Październik 14, 2011

    Sweter świetnie się komponuje z butami :) Komin mi się marzy, ale jak jakiś oglądałam, to okazało się, że nie potrafię go ogarnąć i dobrze ułożyć do jesiennego żakietu :(

    • erill · Październik 16, 2011

      przyznaję, że i mnie się wciąż trudno opanowuję to urządzenie jakim jest komin ale jego wygoda i praktyczność skutecznie zachęcają mnie do kolejnych prób i niepoddawania się :)

  3. myinspiratioons · Październik 14, 2011
  4. Klau · Październik 14, 2011

    Film przepiękny. Znowu się zachwycam. Na własny ślub ściągnę Panią do Lublina :)

    • erill · Październik 16, 2011

      Z przyjemnością przyjadę ;)

Skomentuj

