Akcja Friskies

Jak wiecie rzadko kiedy biorę udział w jakichkolwiek akcjach. Właściwie to nigdy. Jakoś nie zdazyło się by jakakolwiek była po drodze z bliską mi tematyką. W tym wypadku jednak było inaczej. Jak wiecie kocham koty, a najszczególniej własnego osobistego dzielonego z lepszą mą połową zwanego i znanego tu jako „mistrz drugiego” planu zwanego przez nas Marleną lub pieszczotliwie sierściem o kocich problemikach z cyklu „bo drzwi sa zamknięte a ja chcę wyjść”. Dlatego gdy okazało się, że należy z kota zrobić terminatora z pancerzem biało-niebieskiem by zobaczyć jak wygląda świat kocimi oczami z chęcią się zgłosiłam.

Cała akcja początek swój ma w postaci Kota Fotorgafa zwanego LeBobo. LeBobo jest znanym i cenionym fotografem w kocim świecie. Jego pełne dynamizmu, artyzmu oraz oddania się sprawie rejestracje codziennych wycieczek po ogrodzie możecie podziwiać na stronie Frieskies o TU o. Marlena co prawda jest bardzo francuskim kotkiem i mimo swobody ruchów nie była zbyt chętna do odwiedzania dalekich krain jakie ma w zasięgu łapek, bo tu trawa za zimno, bo od domu daleko, bo miska niebezpiecznie się oddala i zbyt długo trzeba by wracać by upewnić się, że jej ludzie nie robią czegoś ważnego gdy jej akurat nie ma w pobliżu. Jakkolwiek mimo wszystko zabiorę Was teraz na krótką wycieczkę po Marlenowym świecie.

Wycieczkę zaczynamy od upewnienia się, że balkon jest na swoim miejscu. Oraz przede wszystkim czy miski leżą we właściwym miejscu bo być może obsługa Marlenowa zapomniała je wystawić gdy ona wychodzi spacerować po okolicy.

Następnie należy się upewnić czy gdzieś w pobliżu, to jest jakieś kilkadziesiąt metrów w górze nie ma jakichś towarzyszów zabaw czy obiektów którymi można wyrazić swoją wdzieczność obsłudze, że była tak miła by otworzyć w końcu balkon.

Przy tym wszystkim nic nie stoi na przeszkodzie by nie zauważyć, że słońce zaczyna zachodzić (zasadniczo całkiem nie brzydko) co de facto oznacza, że lada moment podłoże zacznie ochładzać kocie stópki o czym będzie trzeba poinformować odpowiednim zestawem pomiałkiwań obsługę.

A cóż to??? Jakiś ludź?? I czyż on nie trzyma mojej (może jeszcze nie mojej ale z całą powinnością winna być moja) zabawki to turlania??

Hmmm.. a cóż się dzieje z drugiej strony ogrodu? Należy to natychmiast sprawdzić!

Rany!!! Drugi człowiek!!!!! Nastawia się do zabawy MOJĄ zabawką!! (to nic, że jeszcze się do owej nawet nie zbliżyłam)

No dooobraaaa… Ostatecznie ja mogę zająć inną część ogrodu.. O i tu jest trawa..

O i tu też jest trawa..

I jeszcze tutaj.. Jestem w trawnym raju.. mogę jeść do woli!

Upewnie się jednak czy balkon wciąż stoi. Nigdy nie wiadomo. A nuż zniknie? Albo się zamknie???

Ufff. Jest. Możemy dalej zwiedzać trawę. O chwaścik!

No dobra, czas na ekplorację placu zabaw. Nie byłam tam od wczoraj, wiele się musiało od tego czasu zmienić.

Albo nie. Zdecydowanie lepszym pomysłem będzie sprawdzenie czy nie ma mnie w domu. Trzeba trzymać łapy na pulsie.

Na koniec krótkie zaprezentowanie się w mundurku terminatora ;)

6 comments

  1. agg · Październik 14, 2011

    ale czadzior:D

  2. Mika · Październik 15, 2011

    Gdzie to można zdobyć??

    • erill · Październik 16, 2011

      Aparat w sensie?

  3. tattwa · Październik 17, 2011

    jaaaa, a moja kota jest taka sama :) mamy z kumpelą taką teorię, że wszystkie czarne koty to tak naprawdę jeden kot, który przebywa jednocześnie w wielu miejscach ;)

    • erill · Październik 18, 2011

      heheh, dobra teoria ;) Ja zasadniczo bym się do niej mogła przychylić ale jednak jak się przyglądam to uważam, że Marlena to ma inny ten pyszczek. Za to do teorii dodałabym, że czarne koty na tle innych są jakieś brzydsze. Marlena na ten przykład czasem wygląda jak nietoperz z wyjątkowo wyłupiastym spojrzeniem :P

  4. kiwaczek2 · Październik 20, 2011

    eh no a u mnie klops. odesłałam aparat. nie zapisywał zdjęć. ale ile się namęczyłam z tym gościem. i teraz już tydzień czekam na kolejny. chyba się nie doczekam. widzę że marleny życie w trawie jest wyjątkowo ekscytujące;)

Skomentuj

