272. Ostatnie kadry lata..

Zdjęcia sprzed tygodnia. Pogoda wtedy była ładna, słoneczna, ciepła, można było wyjść z gołymi stopami, bez kurtki. Ach, gdzież te czasy? Zdążyłam już założyć nowy płaszcz i na stałe przestawić się na swetry i powoli mierzę się z zamiarem przeniesienia butów letnich do pudeł. Dla mnie to mółgby być już grudzień w sumie. Atmosfera około świąteczna jakoś tak w miare dobrze na mnie wpływa nawet jak mam bardzo dużo pracy. Poza tym nie lubię okresu przejściowego między złotą polską jesienią a typową zimą. Jest taki badylowato-zimno-mokry. Nawet jak liście są na drzewach. Zagrzewa mnie i jakoś pcha do przodu praca i jej konkretne efekty w których realizację zawsze się wkręcam ;)

Zestaw:

Bluzka – sh/ Spodnie – Cubus/ Buty – Lanvin dla H&M/ Zegarek – Glitter

5 comments

  1. Messrox / Justyna · Październik 11, 2011

    Kochane te buciki! :)
    Echh niestety już tak zimno jest, dzisiaj umierałam idąc do szkoły, myślałam, że zamarznę… Chciałabym już grudzień, wtedy przynajmniej będzie świątecznie i cieplutko w szpitalu, a przed świętami… kto wie, może ktoś w domu zrobi mi niespodziankę i remont w pokoju? ;) Aww rozmarzyłam się trochę nie na temat.
    Czekam na Twoje jesienno-zimowe stylizacje, bo powiem szczerze, że jak patrzę na letnie, to mi jeszcze zimniej się robi. :(

  2. ada · Październik 11, 2011

    Właściwie to jesień już prawie u nas nie istnieje. w piątek było jeszcze lato, biegałam w samej bokserce i było mi gorąco, w sobotę się spsiła pogoda, ale nie cierpimy wcale aż tak bardzo temperaturowo – tylko ten wiatr, posępny jakiś taki. Ale jak już wspomniałam jesień prawie nie istnieje i domyślam się, że winter is coming :) no, ale bez przesay – teraz nie jest jeszcze aż tak źle, w każdym razie do mojej szafy warstwy od ogrów nie mają dostępu bo ich nie lubię
    (warstw, nie ogrów) – tzn. ja tam się hartuję.Co nie oznacza jednak, ze nie poczyniłam już jakiegoś zimowego zakupu – podkuszona przez diabła jakiegoś, oprócz zwalonych od venili legginsów kupiłam jeszcze na hamskim dziale norweskim – sweter w barwy neutrogeny – koleżanka powiedziała mi, że jest bożonarodzeniowy, ale ona się nie zna. bożonarodzeniowe to są spodenki w czerwoną kratę:)))
    Wiem, że ten komentarz jest bez ładu i składu, ale to wszystko przez ten posępny wiatr

  3. myinspiratioons · Październik 12, 2011

    niestety taka jest kolej pór roku :(
    spodnie masz super :)

    http://myinspiratioons.blogspot.com/

  4. bezgustu · Październik 12, 2011

    Ooo pryzpomnias mi, ze musze isc do Cubusa i wlasnie takich legginso spodni mi brakuje :)

  5. Katsuumi · Październik 13, 2011

    Fantastyczna bluzeczka. A jakie nooogi… ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania są BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl :)

Skomentuj

