271. Weselnie :)

Większość o wyborach a ja na wesoło i weselnie. W sobotę w końcu odbył się ślub mego brata na którym miałam zaszczyt być starostą. Muszę przyznać, że była to impreza nadzwyczaj udana, zobaczyłam część swojej rodziny w stosunkowo nowym i rozczualającym często świetle, bawiliśmy się do samego końca i ostatniego utworu na parkiecie, nogi nawet dały radę w nienoszonych nigdy butach, zaś kiecka stała się hitem imprezy jak twierdzili Ci którzy ze mną rozmawiali.

Uszyłam ja na swoje po-weselne poprawiny. Projekt inspirowany jak zapewne widać stylem lat 50, stworzyłam sama (choć przyznaję, że popełniłam w nim kilka błedów – niewygodny dekolt) a uszyła krawcowa która robiła przeróbki na mojej ślubnej kreacji. Efekt. Zobaczcie sami :)

Tymczasem ja się pozachwycam trochę tym, że ludzie pokazali, że chcą zmian głosując na kogoś zupełnie z czapy jakim jest Palikot. Wraca moja wiara w ludzi :) Bynajmniej nie dlatego, że go popieram całą sobą ale dlatego, że widać, że nie popadamy w marazm i niechęć ruszenia się choćby z domu.

Zestaw:

Sukienka – projekt własny/ fascynator – TK Maxx/ Buty – allegro/ Torebka – BKK

17 comments

  1. Messrox / Justyna · Październik 9, 2011

    Chodź częściej na wesela albo zmień styl na jakiś inspirowany japońskimi lolitkami, bo bardzo Ci, Erill, do twarzy w tych sukieneczkach rozkloszowanych. Albo tak bez okazji projektuj sukienki, abyś codziennie w nich chodziła. Przejrzałam chyba już wszystkie notki na Twoim blogu, i ta stylizacja podoba mi się najbardziej :D

    • erill · Październik 9, 2011

      hahaha, ale ja chodzę częściej na wesela co było widać w poprzedniej notce ;)) A japońskie lolitki to ja wolę popodziwiać niż nosić, że tak powiem ;)

  2. ladysport · Październik 9, 2011

    Sukienka przepiękna!

  3. Paula · Październik 9, 2011

    pięknie wyglądasz:)

  4. Aube · Październik 9, 2011

    Przeuroczo muszę uznać. Lekko niewinnie a jednocześnie wielce eleganco.
    Tak w stylu amerykańskich lat 50-tych.

  5. Catya V. · Październik 9, 2011

    Świetna stylizacja, urocza i bardzo dziewczęca, kojarzy mi się z bajkami Disneya. :))

    A co do sukni, no to dla mnie jest ona nawet piękniejsza od tamtej wcześniejszej. :)) Poza tym, jest w zasięgu ręki, stać mnie na nią i mogę ją kupić, a tamta poprzednia była chyba z jakiejś starszej kolekcji C. Lacroix, co mówi samo za siebie (ale nie jestem pewna). ;)

    • erill · Październik 10, 2011

      A dziękować :)
      Zaś suknie zawsze można uszyć wedle wzoru w salonie :))) Nie musi być oryginalnie od projektanta. :)

  6. lilaanaa · Październik 10, 2011

    uroczo, podoba mi się

  7. mala100gosia · Październik 10, 2011

    po prostu pieknie ! I jakie ciekawe buty :)

  8. Marta B. · Październik 10, 2011

    Śliczna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz – robi coś magicznego z Twoją sylwetką. Ja zmieniłabym tylko kolor detali, bo nie przepadam za takim odcieniem fioletu, ale i tak miażdży. No ale czego można oczekiwać po takiej maniaczce lat ’50 jak ja ;)

  9. dzieckokwiatu · Październik 10, 2011

    Odmładzają cię wesela :D Jakoś tak młodziutko wyglądasz, aż o dowód pytać!

  10. meg · Październik 10, 2011

    wygladalas baaardzo nietypowo i pięknie;-)))

  11. schockobons · Październik 10, 2011

    pięknie i oryginalnie! wręcz jak z bajki! :D
    mnie czekają wesela od przyszłego roku!
    mam sporą rodzinkę, a starsze kuzynostwo pewnie rozpocznie sezon ślubów i wesel! :D

  12. myinspiratioons · Październik 10, 2011

    sukienka fajna :) sama posiadam dwie sukienki w kropeczki o podobnym fasonie do twojej :)

    http://myinspiratioons.blogspot.com/

  13. Marchewkowa · Październik 10, 2011

    Wow! Ale cudo!
    Co to za tkanina? Coś rozciągliwego?

    • erill · Październik 11, 2011

      Dziękowac :)) No niestety nie jest to rozciągliwe. Bliżej temu do żorżety niż elastycznej dzianiny.

      • Marchewkowa · Październik 11, 2011

        Aaa, no to świetna krawcowa. Ciężko jest uszyć sukienkę z nierozciągliwego materiału, aby tak pięknie układała się w talii i biuście. Miodzio!

Skomentuj

