270. Oversize

Niby od zwięrząt odróżnia nas głównie mowa i umiejętność posługiwania się nią by przekazać mysli, intencje, plany, emocje.  Dzisiaj jednak jestem przekonana, że psy się ze sobą prędzęj dogadają niż ludzie, a nawet kot z człowiekiem się dogada prędzej niż człowiek z człowiekiem. Szczególnie wtedy gdy jednemu się wydaje, że miejsca gdzie był, ludzie z którym pracował i miejsce w którym mieszka obecnie jest wyznacznikiem lepszości od innych, i można innych nie szanowac bo nie są „skądś”. Jakby czas jednego człowieka był mniej warty od drugiego. Dzisiejszy dzień to dzień frustracji, zawodu i potwierdzania najgorszych stereotypów lokalnych.

Za zdjęcia bardzo dziękuje Stasiowi który je wykonał :)

Zestaw:

Swetrzysko – sh/ Spódnica – H&M/ Rajtki – allegro/ Buty – nie moje, pożyczone i w ogóle inne od tych w których wychodziłam z domu.

Z rzeczy przyejmnych które trzymają mnie w takie dni jak dzisiaj przy życiu i pracy którą lubię podrzucam Wam ruchome obrazki wykonane przez mnie postprodukcyjnie, oraz współmałżeństwo przy zdjęciach ;)

 

13 comments

  1. chuda · Październik 8, 2011

    wyglądasz jak spod latarni,może brak klienta doprowadził do frustracji.Zmięń wygląd i przestań wiecznie wypisywać bzdury!Strasznie jesteś dziecinna!Dorośnij!

    • erill · Październik 9, 2011

      Nie! :P

  2. bezgustu · Październik 8, 2011

    Oversize to moja nowa milosc :)))) zwlaszcza z legginsami :)

  3. Bella · Październik 8, 2011

    Film jest naprawdę świetny! ..oglądałam kilka razy! :) ..stylizacja fajna…Mega rajstopy!! bardzo, bardzo mi się podobają ;)
    ps. niektórych ludzi nie zmienisz, niestety…jedyne co pozostaje to starać się nie przejmować i robić swoje :) pozdrawiam! :)

    • erill · Październik 9, 2011

      Dzięki :)) Ja ludzi zmieniac nie zamierzam :) Nie o mnie świadczy czyiś brak kultury :)

  4. dzieckokwiatu · Październik 9, 2011

    No nie wiem, ja tam z moimi psami dogadać się nie umiem. Uparte bestie, zawsze ignorują wszystko co się do nich mówi, chyba że ma się kawałek szynki w ręku. Sweterek sama bym założyła z wielką radością – cudowny wręcz.

    • erill · Październik 9, 2011

      Wiesz między mną a naszym kotem też zdarzają się nieporozumienia ale mimo wszystko czasem z ludźmi naprawdę jest ciężej niż ze zwierzęciem. Dziękować

  5. Jasmira Flower · Październik 9, 2011

    Sweter mega – strasznie podoba mi się kolorystyka!
    Z treścią notki zgadzam się w 100%

  6. Sylwia · Październik 9, 2011

    świetny sweter!

  7. erill · Październik 9, 2011

    Dzięki za komentarze :))))

  8. Klau · Październik 10, 2011

    Boże, zachwycam się filmem. Chciałabym Cię mieć na moim ślubie! Świetna, świeeetna robota, oglądam setny raz chyba ;-)

  9. traszka · Październik 10, 2011

    Filmik jest prześwietny. Wow! Wow! I jeszcze raz wow!

    :)

  10. traszka · Październik 10, 2011

    Wow wow wow! Filmik jest genialny

Skomentuj

