269. Erillek pokazuje nogi ;)

Zauważyłam, że bardzo rzadko noszę mini. O ile sukienki się zdarzają acz też sporadycznie tak spódnice mini mam może ze dwie i jak mam wybrać to wolę spodnie, albo sukienkę albo spódnicę plisowaną której swoją drogą dawno nie nosiłam. Jakkolwiek czuję, że z tą konkretną się polubie. Raz, że dobrze przylega do ciała a mnie osobiście draźnią spódnice mini z podszewkami i innymi tego typu które nie są blisko ciała. Mam nieprzyjemne wrażenie, że notorycznie mi się podnoszą z uwagi na moją budowę ciała (wąskie biodra, podobnej szerokości talia) i muszę je poprawiać. Z tą jest na szczęście inaczej i z przyjemnością przytuliłabym kilka podobnych acz w różnych kolorach ;) Co do reszty, to stety niestety robi się już poważna jesień. Dzisiaj zakupiłam drugi z kolei płaszcz (pierwszy bardziej pod sukienkę na sobotnie wesele. Nalezy odnotować, że to pierwsze wesele od minionych dziesięciu gdzie od początku do końca jestem gościem ;P), ale jaki! Ach :D Już go strasznie kocham. Jest piekny, cudowny, ma boski fason i bardzo modny print :> Zdjęcia niebawem być może. Na bank się pojawią ;))) Jako, że ów jesien nadchodzi niestety przeprosiłam się z ciut cieplejszymi butami (bardziej zabudowanymi), rajstopami do spódnic i oswoiłam kamizelkę futrzaną choć starałam się zachować minimum nadziei letnich w postaci krótkiego rękawka.

Zestaw:

Bluzka – allegro/ kamizelka – Auchan/ Spódniczka – H&M/ Buty – DeeZee/ torebka – no name

18 comments

  1. Gosia · Październik 5, 2011

    Ja jedyne spódnice jakie noszę to te na gumce. Mam bardzo dużą różnicę między biodrami i talią i te kiecki zaraz podjeżdżają mi w górę. Wszyscy się śmieją,że mam babciowate spódnice,bo na gumce :P
    Ciekawa jestem tego płaszcza!:)

  2. Rysia · Październik 5, 2011

    Kamizelka z Auchana? A dawno ją kupiłaś?

    • erill · Październik 5, 2011

      3-4 dni temu :)

  3. JadoreCeStyle · Październik 5, 2011

    bluzka ładnie kontrastuje :)

  4. sweet dreadi · Październik 5, 2011

    Fajne, stonowane kolory ożywione jednym elementem,
    jak już pisałam – obłędne nogi w tej długości spódnicy,
    ta stylizacja bardzo mi się podoba!
    Jestem fanką i Twoich nóg w mini :) i pomarańczowej bluzki – bardzo ładny kolor, twarzowy i ocieplający wizerunek.

  5. catherineline · Październik 5, 2011

    swietny zestaw- piękna koszula i koturny!:)

  6. Kej · Październik 5, 2011

    podoba mi się ten zestaw :) mimo, że to nie mój styl to Ty naprawdę wygladasz świetnie!

  7. bezgustu · Październik 5, 2011

    Eee tam, nie masz na co narzekać, powinnaś nosić mini częściej :)

    • erill · Październik 7, 2011

      Ale ja nie narzekam ;))) Raczej jak już to na fasony :P

  8. Czmiel · Październik 5, 2011

    Pomarańcz elektryzujący! Bardzo mi się podoba :-)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

  9. chuda · Październik 5, 2011

    płaszcz pod sukienkę?może być ciekawie jak na wiejskim weselu.

    • erill · Październik 7, 2011

      Ciężko w tym gimnazjum z polskim widzę, oj ciężko.

  10. ThimbleLady · Październik 5, 2011

    takie nogi to grzech nie pokazywać!!!

  11. dzieckokwiatu · Październik 6, 2011

    Z takimi nogami to nie tylko sukienki i jedna spódnica, ale powinnaś mieć stado mini ciuchów!

  12. fashionpart · Październik 6, 2011

    świetny outfit!

  13. ajbi.poison · Październik 6, 2011

    świetny outfit!
    wyglądasz pięknie!:)

    pozdrawiam i zapraszam.

  14. erill · Październik 7, 2011

    Dziękuje Wam bardzo za komentarze :)))

  15. Kama · Październik 7, 2011

    powinnaś częściej nosić mini z takimi nogami! :)

Skomentuj

