267. Jesienny sorbecik

Pogoda za oknem daleka jest od znanej mi jesieni. Nawet liście wolniej przechodzą w czerwienie, pomarańcze i żółcienie by w końcu całkiem zbrązowieć. Codziennie wita mnie błekitne niebo, sporadycznie okraszone chmurą, codziennie grzeje mnie słońce które rekompensuje swój brak pojawiania się przez cały lejec i siąpień, codziennie jest ciepło, przyjemnie i letnio dzięki czemu mogłam na chwilę odstawić bootki, swetry, szale i ciepłe skarpety na rzecz lekkich butów, gołych nóg i przewiewnych ciuchów. Podoba mi się to.

Szkoda tylko, że tyle pracuje, że wiele z tych dni umyka mi w pomieszczeniach. Rejestruje je w drodze od jednego miejsca pracy do drugiego, czasem w jej trakcie jeśli akurat mam zdjęcia plenerowe (dwa plenery w jednym dniu to jednak przesada, albo ja się starzeję, że po 14 intensywnych godzinach na nogach ledwo widzę na oczy). Ostatnio żyję między pracą a pracą i pracą i czasem snem tudzież drzemką. Nawet z Maużem widuję się rzadko… moją rodzinę zobaczyłam dzisiaj po ponad miesiącu totalnego braku czasu na wszystko. Rozpędziłam się w pracy tak, że aż mi czasem tchu brakuje. Nie wiem czy to domena tego świata, czy tego etapu w życiu, że człowiek ima się każdego zajęcia, każdego zlecenia byle do przodu, byle się rozwinąć, osiągnąć wielowymiarową satysfakcję z tego co się robi. Urlop… może kiedyś.. być może niebawem.. ale nie przed końcem tej pięknej złotej polskiej jesieni..

Nasmęcilam troszkę to ożywię tonacją zdjęć ;)

Zestaw:

Spodnie – Cubus/ Koszula – NewLook/ Buty – DeeZee/ Zegarek – Glitter/ Kolczyki – India shop/ Pasek – F&F

16 comments

  1. eve · Wrzesień 30, 2011

    swietne szpilki!

  2. kITTY2112 · Wrzesień 30, 2011

    te buty są boskie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Little Black Girl · Wrzesień 30, 2011

    koszula jest piękna :) buty również. wyglądasz rewelacyjnie!

  4. Messrox / Justyna · Wrzesień 30, 2011

    Koszula już była, prawda? :) Pięknie wszystko wygląda. Dawaj te buty! <3

    • erill · Październik 1, 2011

      Była, była :)) A butów nie oddam ;)

  5. ajbi.poison · Wrzesień 30, 2011

    genialne szpilki!:)

  6. kiwaczek2 · Wrzesień 30, 2011

    dawno tu nie byłam a tu taka zmiana wyglądu bloga. fiu fiu ;)

  7. mala100gosia · Wrzesień 30, 2011

    to jest ewidentnie wiosenny zestaw :D ach te motyle i limonowe szpilki

    • erill · Październik 1, 2011

      Może być i wiosenny;)))

  8. erill · Październik 1, 2011

    Dziękuje Wam za miłe komentarze :))

  9. marionetkamody · Październik 1, 2011

    Buty to geniusz w czystej postaci!

  10. dzieckokwiatu · Październik 1, 2011

    Jak masz z pracy satysfakcję to może wynagrodzi ci ten brak czasu :D Geniusz szpilkowy, ale ja tam pokochałabym koszulę.

    • erill · Październik 1, 2011

      No mam ;) Ale czasem chciałabym się chociaż wyspać ;)))

  11. Arabesque · Październik 2, 2011

    wyglądasz cudnie! pięne kolory, idealnie połączone, całość świetnie na Tobie leży ;) bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

  12. fashionpart · Październik 2, 2011

    Rewelacyjny outfit!

  13. Fashioneria · Październik 4, 2011

    Moja ulubiona koszula! :-) Super wyglądasz!

Skomentuj

