265. Indianin i lata 70 ;)

Wiem, połączenie conajmniej niestandardowe ale tak mi jakos synapsy z mózgu podpowiadają. Faktem jest, że są trochę zmęczone i te transmitery moga nie trafiać tam gdzie trzeba, albo w ogóle się ze sobą mieszać, plątać mylić i miksować więc zasadniczo żadne połączenie nie powinno być dziwne. I tak wyglądałam dzisiaj jak połączenie lumpa z tomiwisizmem i trzema procentami „zachowaj minimum własnej twarzy”. Kapelusz ma za zadanie tylko i wyłącznie zamaskować moją twarz na której widac tydzień ciężkiego hard core’u w pracy oraz fakt, że nie miałam czasu zrobić nic z włosami. Amen. Dobranoc. Dziennik telewizyjny dziękuje za uwagę i zaprasza jutro o tej samej porze. Ciao, Howg! Sayonara!

Zestaw:

Sukienka – matalan/ Buty – H&M/ Kapelusz – vintage/ kolczyki – cubus

23 comments

  1. Messrox / Justyna · Wrzesień 25, 2011

    Ja dla butów jestem na nie, reszta bardzo mi się podoba, nawet jeśli mówisz, że się nie uczesałaś :P

    • erill · Wrzesień 27, 2011


      Ależ ja się uczesałam ;) Tylko włosie było bardzo wczorajsze ;)

  2. nklug · Wrzesień 25, 2011

    fajna sukienka, zrezygnowałabym tylko z zegarka i set cudny!

    • erill · Wrzesień 27, 2011

      Zegarki noszę technicznie a nie dodatkowo ;) Więc nigdy z nich nie rezygnuję ;)

  3. ladysport · Wrzesień 25, 2011

    Super! Te kozaczki są świetne.

  4. Karolina · Wrzesień 25, 2011

    śliczny zestaw i cudowne dodatki!:)

  5. Cuks · Wrzesień 25, 2011

    ciekawy set

  6. Ryfka · Wrzesień 25, 2011

    Boski kapelusz! A kozaki mają mój ulubiony kolor i fason (słupek, wysoka cholewka). Mniam.

    • erill · Wrzesień 27, 2011

      Ojej, czuję się naprawdę zaszczycona Twoją obecnością na mych skronmych blogowych progach :) Przyznaję szczerze, że nakładając ten kapelusz myślałam o tym, że jest bardzow Twoim stylu :)

  7. Gosia · Wrzesień 25, 2011

    Rewelacyjne te kozakiiiii!!!!

  8. R. · Wrzesień 25, 2011

    jesteś miła, piękna, dowcipna, inteligentna, super zgrabna, wysoka…., ale jak się ubierzesz, to coś jest nie tak, nic do siebie i do ciebie nie pasuje… a jak napisałam urody Tobie nie brakuje ani troszkę, piękna kobieto

    • erill · Wrzesień 27, 2011

      Być może z bokiu faktycznie to tak wygląda, ale najwazniejsze to czuć się dobrze w tym w co się człowiek odział :) Nawet jesli subiektywne wrażenia bywają tak różne :) Dziękuje za tak miłe słowa :)

  9. dzieckokwiatu · Wrzesień 25, 2011

    podoba mi się, jak najbardziej. Całość :)

  10. Ki · Wrzesień 26, 2011

    Tak, tak, tak – cała jestem na tak :)

  11. mala100gosia · Wrzesień 26, 2011

    jak dziewczyna Indiana Jonsa :D bosko

  12. isaBELA · Wrzesień 26, 2011

    fajne te buty :)

  13. Bobs. · Wrzesień 26, 2011

    ależ buty są piękne!

  14. chuda · Wrzesień 26, 2011

    To tak-synapsy w mózgu.Raczej wygląda to na brak mózgu ale to szczegół!

    • erill · Wrzesień 27, 2011

      Taki 350 gramowy szczegół :D

  15. raya · Wrzesień 27, 2011

    very boho! love it!

    • erill · Wrzesień 27, 2011

      thnx! :)

  16. Isia · Wrzesień 28, 2011

    te buty przypominają mi strasznie te moje nine westowe, pamiętasz? :) Teraz chyba wiem do czego je ubiore niedlugo ;)

    • erill · Wrzesień 28, 2011

      Wydaje mi się, że pamiętam ;)

Skomentuj

