264. Buty yingyang ;)

Nie, nie. Nie są czarno białe. Po prostu podział czegoś na dwie takie same części trochę mi się z ying yangiem kojarzy i stąd taki opis moich butów. Na dzień dobry na nogach po raz pierwszy zafundowałam im i sobie przede wszystkim hard core’owy crush test, bo ubrałam je na ponad 7 godzinne łażenie, łażenie, łażenie i może w między czasie jakieś 40 min przerw w sumie. Spisały się zaskakująco bardzo dobrze. Zaskakująco bo to nowe buty a z takimi to jak wiecie, bywa różnie. I tak nóg nie czuje ale nawet w emu bym nie czuła więc się nie liczy ;)

Zdjęć jest mało bo robiliśmy na szybko przed robotą ;)

Zestaw:

Spodnie – Bershka/ Sweter – F&F/ Kurtka – vintage/ Torba – chinka/ Buty – DeeZee/ Kolczyki – Cubus

11 comments

  1. ThimbleLady · Wrzesień 21, 2011

    7 h??? szczerze podziwiam za umiejętność chodzenia w takich wysokich koturnach

    • erill · Wrzesień 21, 2011

      One wcale nie są takie wysokie :)) Maja spory koturn na przodzie więc wychodzi samego „obcasa” moze z 6 cm? :) I poza tym są naprawdę dobrze wyprofilowane :)

  2. Ann. · Wrzesień 21, 2011

    Kolor spodni jest fenomenalny! Podobnie jak buty:)

  3. Rykoszetka · Wrzesień 21, 2011

    Czy to jednorożec? :D <3

  4. LaPocher · Wrzesień 21, 2011

    Wyglądasz bardzo pozytywnie. Kolejny dowód na to, że panterka nie taka straszna, jak ją malują. Darowałabym sobie kolczyki, bo ich „delikatność” trochę się gryzie z pazurem całej stylizacji

  5. Messrox / Justyna · Wrzesień 22, 2011

    O jeju, jeju, piękne są te buty – widziałam je już i od razu zrobiły na mnie wrażenie. <3

  6. Agnieszka · Wrzesień 23, 2011

    Uwielbiam koturny ale wg mnie te są tragicznie wyprofilowane.

    • erill · Wrzesień 24, 2011

      Ale mówisz wizualnie? Bo jak dla mnie ich profil dla stopy jest bardzo dobry :)

  7. Katsuumi · Wrzesień 24, 2011

    Zajebiste buty! Tyle ode mnie :) :)

  8. bezgustu · Wrzesień 26, 2011

    Dobre :D ostatnio ogladalamw New Look podobne i tez byly czarne i w panterke i nie wiedzialam, ktore chce, wiec nie wzielam ani jednych, ani drugich, a tu takie rozwiazanie :D

Skomentuj

