263. Ne Comme Ca (duuużo zdjęć!)

Zaczęło się w sumie dość niewinnie ponieważ pewna bardzo zdolna pani fotograf.. w sumie człek orkiestra bo focenie to tylko jedno z zajęć w którym ów geniusz się specjalizuje, poprosiła mnie o pomoc przy obsłudzie pewnych sprzętów w trakcie realizcji pewnego projektu z działu „fashion”. Naturalnie, że się zgodziłam. Cokolwiek w zasadzie coby popracować w tak zacnym teamie G&L czyli Grymuza & Lewicka ;))

Skończyło się jak się skończyło bo w sumie wyszło na to, że pojawiłam się w owym projecie po każdej stronie obiektywu jaka tylko była możliwa ;)

Sama impreza? High level. Naprawdę. Świetna organizacja, genialna miejscówka która jak dla mnie idealnie kontrastowała z klimatem kolekcji a jednocześnie idealnie ją uzupełniała. Smaczny katering i naprawdę wysoki poziom kultury gości którzy nie rzucili się jak świnie do chlewu bo niestety nie rzadko na takich imprezach właśnie tak to wygląda. A tutaj pełna klasa i kultura. Czadowy team barmański, muza do tańca po pokazie i naprawdę doborowy afterek z którego na szczęście nie ma zdjęć bo oddałam aparat w trzeźwe ręce zanim zabrałam się na serio za pierwszego drinka ;)

Sama kolekcja? Elegancka, seksowna, w której prostota krojów współgrała z charakternoscią materiałów. Idealna dla kobiet pewnych siebie, które nie zamierzają przepraszać za to kim są. Idealne odzwierciedlenie filozofii marki.

Generalnie wrażenia jak najbardziej pozytywne i mam nadzieję, że takich imprez fashion, z taką organizacją, z takim teamem i poziomem jeszcze we Wrocławiu będzie wiele :)

Fotki. Kilka z backstage’u, ulubione projekty a na koniec bardziej stajliszowe ;)

Słynna Venila oraz rozpoznawalny po znanym w całej świecie DIY „torbę Jil Sander” dead-butcherKOLEKCJA

ERILLKOWY STAJLISZ POKAZOWY

AFTEROWE

Zdjęcia były w pełni spontanicznie i nie pozowane, co jest jasne, oczywiste i widoczne, prawdaż? ;)))

Zestaw:

Kiecka – vintage/ Buty – Centro/ Bizu – Auchan/ Torba – vintage + DIY

 

 

 

 

15 comments

  1. Monsiunia · Wrzesień 19, 2011

    Świetne zdjęcia pozdrawiam

  2. Eve-r-green · Wrzesień 19, 2011

    Buty i rajstopy miałaś super.

  3. Messrox / Justyna · Wrzesień 20, 2011

    O widzisz, ja Venilę widziałam też często, coś mi się tak kojarzyło, ale bardziej zwróciłam uwagę na jej mega mega legginsy, które oglądałam z utęsknieniem w Internecie wiele razy :D W ogóle, podeślij mi co to za zdjęcie mi zrobiłaś. :D

  4. sweet dreadi · Wrzesień 20, 2011

    Skąd Venila wytrzasnęła te czaderskie legginsy?! :)
    A do tego – jesteś zjawiskowo piękna, wyszło ślicznie!

  5. Panna Lila · Wrzesień 20, 2011

    Miałaś rewelacyjne buty!:D Zazdroszczę imprezy;)

  6. bezgustu · Wrzesień 20, 2011

    Wow! To chyba najlepsza Twoja stylizacja, świetnie Ci w takich krótkich kieckach <3
    ja bym przygarnęła jeszcze tę z drugiego zdjęcia, tę złotą :)

  7. chuda · Wrzesień 20, 2011

    koszmarnie jesteś ubrana a do tego albo w ciąży albo taka gruba.

  8. chuda · Wrzesień 20, 2011

    koszmarnie jesteś ubrana a do tego albo w ciąży albo taka gruba.w dodatku ten bełkot pisarski i infantylność.masakra

  9. erill · Wrzesień 20, 2011

    chuda/grubas
    Jestem naprawdę rozczarowana brakiem trzeciego komenatrza o tej samej treści tym razem pisanego caps lokiem :/

    • chuda · Wrzesień 23, 2011

      strasznie jesteś głupia a do tego gruba,jak nie możesz mądrze odpowiedzieć to piszesz głupoty!

      • erill · Wrzesień 24, 2011

        Tak; naturalnie masz racje. Tylko dlaczego napisałaś to tylko raz? Myślę, że w tym zdaniu; brakuje jeszcze trzykrotnego wspomnienia o mojej głupocie i minimalnie dwóch razy o tym jaka jestem gruba :D Koniecznie bez przecinków, czy nie daj bóg kropek!

  10. Wasabi · Wrzesień 20, 2011

    Prowadzisz fajną stronę :)
    Pozdrawiam

  11. ladysport · Wrzesień 21, 2011

    Musisz pozbyć się tej koszmarnej sukienki i butów! Dlatego ja (dla twojego dobra oczywiście) i spokoju chuda/grubas żeby cię w niej już nie widziała więcej na blogasku przejmę:)!!!

  12. agacior89 · Wrzesień 30, 2011

    Zjawiskowow wyglądasz w tej sukience, to chyba Twoja najlepsza stylizacja!!! :)

Skomentuj

