262. Musztardowy Loft37

Czyli o tym jak Erillki poszły sobie buty autorskie pooglądać na showroomie Loft37. Co to Loft37 to wiecie? Nie wiecie?? To TU się dowiecie ;) Wiem, to czyste lenistwo, że nie pokuszę się o opisanie pracy prawniczki i malarki którym przyszło do głowy stworzyć najbardziej niepowtarzalne pary obuwia dzięki oddaniu możliwości doboru koloru, materiałów oraz fasonu swoim klientkom. Nie znaczy to, że dziewczyny nie mają swoich oryginalnych pomysłów, inaczej z czego byłby showroom? ;) Kolorystyka w Babim Lecie przypadła mi najbardziej do gustu na jazzówkach i ich wszelkich odmianach. Połączenie błękitu i soczystej zieleni tudzież fuksji z granatem w groszki, albo pomarańczu z szarością to zestawienia które Erillki lubią. Acz i bootki i kozaki oraz klasyczne peep toe z serduszkiem były nader przyjemne dla oka. Nie odważyłam się założyć żadnej pary w obawie, że pokocham ją miłością niemalże obsesyjną i nie pozostanie mi nic innego jak zakup owej. Swoją drogą moje własne obuwie wzbudziło żywe zainteresowanie pana camermana, którego złapałam na canonowaniu moich butów ;)

btw. Zdjęcia po kliknięciu będą większe :)

Showroom odbywał się w Salonie Fryzjerskim – swoją drogą w tamtych rejonach bywam tak rzadko, że nawet nie wiedziałam, że się otworzył. A pomyśleć, że kiedyś byłam prawie codziennie ;)

Serduszka, serduszka a wraz z nim poodbno super trędi print czyli wężowy :>

No mało tych obuwów nie było..

Moje faworytki <3

A to drugie. Wiadomo gdzie frędzle tam sarni wzrok Erillka.

A w pierwszoplanowych butach widziałam ostatnio Madoxa u Kuby Wojewódzkiego :>

Fuuuuksjaaaaaaaaa.

Na koniec zaś zdjecia ciuchowe. Dziękuje bardzo deadbutcherowi który z wielkim poświęceniem, które doceniam tym bardziej z uwagi na kontuzję którą zafundowały mu złosliwe butelczeka coca-coli & otwieracz team, wykonał dla mnie zdjęcia mego skromnego codziennego wyglądu ;) Dzięki któremu zrozumiałym stanie się również tytuł ;)

I na koniec dwa zdjęcia które zestawowo nie wnoszą nic nowego ale po prostu mi się podobają ;)

Zestaw:

Spodnie – Bershka/ Sweterek – F&F/ Kurtka – vintage/ pasek – sh/ Torba – no name/ buty – DeeZee

A jako, że zamęczyłam Was zdjęciami to zrekompensuje Wam muzycznie tą traumę. Utwór który ostatnio dodaje mi energii ;)

19 comments

  1. Paulina · Wrzesień 17, 2011

    stylizacja rewelacyjna! zachwycasz!:)
    Pozdrawiam!

  2. Rykoszetka · Wrzesień 17, 2011

    No nie pozostaje mi nic innego jak tylko żałować, że jak raz w życiu w wakacje zachciało mi się pracować, to we Wrocławiu tyle się dzieje i mnie to omija!
    I nie dziwię się, że Twoje buty zostały „zcanonowane” :D

    • erill · Wrzesień 17, 2011

      Spokojnie, w przyszłym tygodniu tez się będzie działo :)

  3. Czmiel · Wrzesień 17, 2011

    Świetne spodnie. I świetna piosenka ;D

    Pozdrawiam,
    Czmiel

  4. Arabesque · Wrzesień 17, 2011

    te buty na pierwszych zdjęciach – marzenie.. ;)
    a zestaw też fajny, spójny kolorystycznie, jesienny.
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

  5. Gosia · Wrzesień 17, 2011

    Śliczne buty i spodnie,rewelacja!:)

    • Gosia · Wrzesień 17, 2011

      A odnośnie tego wydarzenia butowego – czytałam,że był chaos,brak wprowadzenia,przemyślenia…

      • erill · Wrzesień 17, 2011

        Nie nazwałabym tego chaosem. Raczej brakiem jakiejś koncepcji jak to ma wyglądać. Zabrakło mi chociaży „dzień dobry państwu, miło nam Was powitać”. Jakiegoś zainteresowania tym, że ludzie przyszli. Bo tak wszyscy rzucili się na buty. Coponiektórzy przymierzali i w sumie po 10 min nic się nie działo. My wyszliśmy po około 20. A szkoda, bo impreza miała spory potencjał. Ja oczekiwałam jakiejś prezentacji tych modeli na modelkach, jakiejś animacji, opowieści. Ale to dlatego, że zza granicy przywiozłam taki model showroomu :)

  6. Marlena · Wrzesień 17, 2011

    Fajny zestaw :)

  7. erill · Wrzesień 17, 2011

    Dziękuje Wam za miłe komentarze :)

  8. Messrox / Justyna · Wrzesień 17, 2011

    Oo Madoxiarskie buty :D Mi nie odpowiadają, ale chyba bym nie mogła przestać na nie patrzeć;) Mają te Loftki jakieś duże rozmiary? 41-42?
    I ojezujezujezu oddaj mi swoje buty! :D

  9. MEG · Wrzesień 17, 2011

    wow! swietna miejscowa! szkoda ze w w-wie…troche mam daleko;p

  10. schockobons · Wrzesień 17, 2011

    zestaw piękny!
    aa te wszystkie buty.. boziu ja od samego patrzenia jestem chora :D

  11. mala100gosia · Wrzesień 17, 2011

    fajnie tak już jesienie :) pasują ci te kolory :D

  12. Paula · Wrzesień 17, 2011

    buty w panterkę sa świetne:)

  13. tattwa · Wrzesień 17, 2011

    ja się nie dziwię, że Twoje buty wzbudziły zainteresowanie, bo mnie one tez najbardziej kuszą :) boskie! chociaż te zielone tez niczego sobie :)

    • erill · Wrzesień 18, 2011

      Mnie nie kusiły właściwie wcale ale zobaczyłam je na przecenie i sobie pomysłałam, a czemu właściwie by nie? ;) I tak trafiły na me stopy czego absolutnie nie żałuje ;)

  14. Messrox / Justyna · Wrzesień 19, 2011

    A to ja szybko wyszłam, bo Kamilek miał tramwaj, ja niedługo autobus, a na dodatek niestety chodzę jeszcze do szkoły i to taki obowiązek, nie lubię niczego nadrabiać, szczególnie fizyki… Miałam być do 22, ale jakoś o 21 wyszliśmy i jeszcze się pożegnaliśmy :)

  15. Pozycjonowanie · Grudzień 1, 2011

    Czy mógłbym wykorzystać poniektóre dane umieszczone w tym artykule w swej prezentacji, którą wykonuję na ten temat ? Wiele to dla mnie znaczy. W ramach podziękowania mogę zamieścić adres do Twojej strony na moim blogu. Przemyśl to i daj mi znać jak będziesz zainteresowany moją propozycją nie do odrzucenia :-d

Skomentuj

