261. Maximalnie rockowo ;)

Nie dalej jak wczoraj jęczałam na fejsbuku o tym jak to ulica jest bura bo jedyny kolor jaki dominuje to odcień.. zaraz jak to rzekł Jacyków.. ach, sarni – uwaga, to nowe toffi i carmel. Kolor jest ten sam ale żeby był powiew nowości innosci zmieniła się jego nazwa; a dzisiaj co? Prezentuję właśnie jego odmianę i to na dodatek z czernią. Nie ma to jak świecić kolorowym przykładem ;) W nadchodzący weekend raczej nie zapowiada się bym miała jakoś z kolorem szaleć, jakoś nie leży mi na imprezy na jakie się wybieram. Realcje na blogu pewnie będą.. z czasem… czy bieżącym to się jeszcze okaże ;)

Zdjęcia moim aparatogłupkiem wykonała Grymuza. Od sie zas dodam, że mogłam w sumie dodac pasek do tej kiecki bo w zasadzie to jakiś rozmiar 46 gdzie ja nosze 38 ;) Dlatego jest trochę worem na Erillka ;P

Na koniec zaś, zdjęcie na pełnym lansie. Nie miałam tylko jak przyczepić kluczyków od mojego nowego mini morrisa :PPP (czy mini jest w ogóle lanserskim autem? Czy powinnam była napisać o mercedesie albo bugatti?)

Zestaw:

Kiecka – sh/ Kamizelka – NewYorker/ Buty – F&F/ Bransoletki – no name/ Okulary – C&A

 

14 comments

  1. Messrox / Justyna · Wrzesień 15, 2011

    Kamizelka, buciki piękne.
    Jak to jest, że z daleka poznałabym, które zdjęcia robiła Grymuza? :P Mam wrażenie, że rozpoznałabym je nawet, gdyby były zrobione telefonem komórkowym… jezoo co za geniusz z niej artystyczny. :D

  2. gosia · Wrzesień 15, 2011

    Sarna w motocyklowych butach ;)

    A dawno kupowałaś te buty?

  3. Isia · Wrzesień 15, 2011

    wiedzmin!! :D na gejfonie!! :D :P

  4. ladysport · Wrzesień 15, 2011

    A ja marzę o takiej kamizelce!

  5. agg · Wrzesień 15, 2011

    super!

  6. erill · Wrzesień 15, 2011

    @ Messerox
    Też bym poznała ;) Z gjeniuszami już tak jest ;)

    @ gosia
    Rok temu :)

    @ Isia
    gejfon :D:D:D Nie znałam tego :D:D:D

    @ ladysport
    A jeszcze w lipcu je widziałam w NewYorkerze :)

    @ agg
    Dziękowac :)

  7. isaBELA · Wrzesień 15, 2011

    fajna kamizelka i buty ;)

  8. mess-around · Wrzesień 15, 2011

    świetna stylizacja. Sukienka jest super i bardzo podoba mi się jej kolor:)

  9. Bella · Wrzesień 16, 2011

    Super wyglądasz :) kamizelka i torba cuuuudne! :) ..i naszyjnik fajny :) podoba mi się :) pozdrawiam! :)

  10. mala100gosia · Wrzesień 16, 2011

    fatycznie na maksa…dobrze :)

  11. tattwa · Wrzesień 16, 2011

    nie chcę pisać Ci tu elaboratu pod zdjęciami, więc wyjaśniam całość u siebie, napiszę tylko, że może chyba faktycznie pojechałam za ostro i przepraszam.
    a co do „Leona” – być może Portman nie była aż tak wyzywająca, ale jednak te dwa obrazy dzieli ponad 15 lat, obecnie mentalność jest kompletnie inna niż wtedy i na pewno dzisiaj toleruje się o wiele więcej rzeczy. poza tym, można by dyskutować o tym, co może zaszkodzić psychice dziecka i jego systemowi wartości bardziej – latanie z gołym tyłkiem przed obiektywem w pełnym makijażu, czy bajka o dobrym mordercy, ucząca, że dobro i zło nie są biało-czarne (podczas gdy z punktu widzenia psychologii jest to o wiele za wcześnie na takie dylematy).

    naprawdę cieszy mnie to, że czytasz te moje kilometrowe posty i że jest z kim podyskutować na poziomie :)

    i do meritum: chcę takie buty. i taką kamizelką. i torba w sumie też by mi się przydała…:) patrząc na te zdjęcia, uświadomiłam sobie niedostatek naćwiekowanych rzeczy w mojej szafie.

  12. Andżela · Wrzesień 16, 2011

    Fajny, ciekawy outfit. Kolor sukienki bardzo mi się podoba!

  13. dzieckokwiatu · Wrzesień 16, 2011

    #chcetą sukienkę!

  14. Katsuumi · Wrzesień 17, 2011

    Ta sukienka jest po prostu wspaniała! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

Skomentuj

