259. Cowboy :>

No dobra jest to dość swobodne podejście do tematyki kowbojskiej ale generalnie chciałam się pochwalić butami. Są nawet trochę podobne do kowbojek ( z całą pewnością podobnie ciężko się je zakłada jak nie ma łyżki do butów w okolicy), kolor nawet przypomina karmelowy tudzież brązowy, zalezy jak spojrzeć a i nawet fason niczego sobie gdy chodzi o podróbkę. Na oryginały prędko mnie nie będzie stać bo 700zł na buty to dla mnie nadal trudna do przekroczenia granica. Może kiedyś.

W ogóle muszę Was przeprosić, że tak nagle znikłam z aktywności blogowej. Planowaliśmy rocznicowy wypad i zależało mi na tym, żeby w jego trakcie mieć spokojna głowę od zaległości pracowych więc siedziałam i je nadrabiałam. Ale za to teraz mam dla Was dużo zdjęć (całe dziesięć!), i kolejny wpis też będzie w nie obfitował :) Muszę przyznać, że wypad udał się bardziej niż pysznie, pogoda była po prostu boska i bardzo letnia i poza nachalnymi osami których było porażająco dużo (jestem alergikiem więc mam wobec nich większe lęki niż inni) było po prostu bosko, cudownie i wspaniale zaś pusty basen hotelowy tuż przed zamknięciem jest totalnie czadowy! :D

Zestaw:

Spodnie – no name/ Top, Sweter – F&F/ Buty – allegro

11 comments

  1. Messrox / Justyna · Wrzesień 12, 2011

    I like it. <3

  2. dzieckokwiatu · Wrzesień 12, 2011

    spodnie lateksowe nie w moim guście totalnie. Ale torebka i buty tak i to bardzo. 700zł za buty to dla marnotrawstwo kasy. Musiałabym srać pieniędzmi, by się na takie skusić (dosłownie). Nie wiem może mój mózg jest zamknięty w ramach biedoty, ale te siedem stów można tak ładnie rozplanować i mieć i buty i płaszcz i książki iiiii wiele rzeczy. Ta…dla mnie to też granica nie do przeskoczenia. Alergia na użądlenia może być niebezpieczna, więc współczuje, choć mnie nigdy żadna nie użądliła. Czekam na zdjęcia z wypadu rocznicowego:)

  3. Paulina · Wrzesień 13, 2011

    o takich butów szukam wszędzie :)!
    A ty kusisz, oj kusisz :)!
    Idealna.!
    Pozdrawiam :)

  4. isaBELA · Wrzesień 13, 2011

    też jestem uczulona :( na szczęście nic mnie nie ugryzło od 17 lat :) oprócz jednej wrednej meszki, co mnie uziemiła na 2 tyg

  5. Kasia. · Wrzesień 13, 2011

    buty są cudowne :) tak jak i torebka :)

  6. Klau · Wrzesień 13, 2011

    Mąż robi Ci zdjęcia?:)

  7. HoneyBunny · Wrzesień 13, 2011

    Swietne buty!

  8. Katsuumi · Wrzesień 13, 2011

    Masz mega długie nogi. Podobają mi się te spodnie, cała stylizacja udana ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę- będzie mi jeszcze milej, gdy dodasz mój blog do obserwowanych :)

  9. Justyna · Wrzesień 13, 2011

    Dziękuję Pięknoto :*. Max 350 zł mogę wydać na w pełni skórzane botki wysokiej jakości świetnie ocieplone pod warunkiem, że będę je nosić parę lat, a 700 zł za buty to zupełna abstrakcja (zwłaszcza na kowbojki – fason, którego (wybacz) nie cierpię). Bardzo przypadły mi do gustu Twoje spodnie, torba i kolczyki! A nawiasem…. nie miałaś czasem czegoś wspólnego z SPP ?:>

  10. Anja · Wrzesień 13, 2011

    No wszystko pięknie ale czy Ty nie widzisz że w tym zestawie nic do siebie nie pasuje? każdy ciuch z innej bajki… ojj daleko Ci do stylu…

  11. erill · Wrzesień 14, 2011

    @ dzieckokwiatu
    No własnie.. za 700 stów mozna miec duuuzo więcej :> i nawet bardzo dobre wykonanie nie przekona mnie do takiej kwoty ;) No właśnie uczuelnie jest niebezpieczne szczególnie jak się ma w pamięci przypadek Ewy Sałackiej :/

    @ isaBELA
    No mnie w zeszłym roku na szczęście nic nie ugryzło ale dwa lata wstecz dopadła mnie menda w nocy na obojczyku. Kilka dni z głowy od robienia wszystkiego, łącznie z ubieraniem się. Koszmar.

    @ Klau
    Tak :)

    @ Justyna
    A miałam ;)

    @ Anja
    Mnie pasuje :) Inaczej bym tego tak nie zestawiła :) Jakkolwiek szanuje to, że Tobie się to gryzie :) Zaś styl jest rzeczą mocno subiektywnie postrzeganą ;)

Skomentuj

