257. Kolor na koniec lata ;)

Wieść niesie, że to ostatni tak przyjemny i letni weekend w tym roku. Nie wiem na ile w to wierzyć biorąc pod uwagę, że zapowiadali nam takich weekendów już kilka a wypaliły jakieś dwa więc liczę na odrobinę dobrej woli od pani pogody, że kontunuując swoją przekorę przy przepowiadanym zimnie zrobi nam późne lato i piękną złotą polską jesień. Póki co udało mi się przyodziać letnią kieckę, letnie buty i nie dość, że nie zmarzłam to momentami było mi więcej niż bardzo ciepło.

W ramach promocji letnich zmieniło się też tło do zdjęć bo udało nam się wykorzystać chwilę pogody na mały spacerek po Partynicach w trakcie zakończenia sezonu. Zobaczyłam pierwsze wyścigi na żywo, na dzień dobry wybrałam konia który nie dość, że wygrał to jeszcze pobił rekord toru.. Aż szkoda, że nie poszłam postawić na niego symbolicznej dychy ;)

Z ciuchów. Właściwie to tylko kiecka. Uznałam, że należy z pompą lato pożegnać i postawiłam na kolorowość. Nie wiem skąd mam ją w szafie, wiem, że jest tam od dawien dawna. Miałam ją już dwukrotnie na weselach i nigdy nie zdażyło się bym miała w niej choć jedno sylwetkowo-pełne zdjęcie. Trzeba było czym prędzej nadrobić to karygodne zaniedbanie ;)

Zestaw:

Sukienka, torebka – vintage/ buty – NewYorker/ kolczyki – no name/ zegarek – Glitter

 

24 comments

  1. agg · Wrzesień 4, 2011

    strasznie podoba mi się ostatnie zdjęcie

  2. Rysia · Wrzesień 4, 2011

    Wow! Przepiękna sukienka!

  3. lady-flower123 · Wrzesień 4, 2011

    Fajny zegarek :)

    U mnie na blogu odbywa się konkurs:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/08/349-konkurs-500-obserwatorow.html
    Serdecznie zapraszam do zabawy :)

  4. Katsuumi · Wrzesień 4, 2011

    Genialna sukienka i świetnie pasujące do niej buty. Natomiast ostatnie zdjęcie zrobiło na mnie ogromne wrażenie :)

  5. Iga · Wrzesień 4, 2011

    rzeczywiście – ostatnie zdjęcie magik! :) bardzo ładnie, kolorowo; ah i mam takie same okulary ;)

  6. Susie · Wrzesień 4, 2011

    Piękna sukienka ;)

  7. Messrox / Justyna · Wrzesień 4, 2011

    Sukienka w me gusta nie trafia, lecz ładna – bardziej zachwycam się bucikami. :)

  8. theHajnowka · Wrzesień 4, 2011

    świetnie się ubierasz! fajny blog!;)

  9. rykoszetem · Wrzesień 4, 2011

    Rajski ptak! :)

  10. cuksowa · Wrzesień 4, 2011

    jak kolorowo :D

  11. Marcelina · Wrzesień 4, 2011

    strasznie podobają mi się sukienki z takiem placami <3

  12. maroslawa · Wrzesień 5, 2011

    w końcu znalazłam kogoś kolorowego!:)

  13. isaBELA · Wrzesień 5, 2011

    świetna sukienka, ma fajne wycięcie z tyłu ;)

  14. elikssir · Wrzesień 5, 2011

    strasznie lubie kiedy sukienki są takie kolorowe
    :)

  15. catherineline · Wrzesień 5, 2011

    ostatnie zdjęcie najlepsze!:) wyglądasz bardzo kobieco:)

  16. mala100gosia · Wrzesień 5, 2011

    ostanie foto najlepiej oddaje urok tej sukienki :) faktycznie jak rajski ptak :D kolczyki to takie fajne wisienki na torcie

  17. fashionstardust.com · Wrzesień 5, 2011

    Pięknie, dobrze prezentujesz zestawy. Podoba mi się Twój styl i kolorystyka.
    Nie przejrzałam wszystkiego, ale czuję, że znajdę inspirację.
    Pozdrawiam,

  18. the-fashion-bliss · Wrzesień 5, 2011

    świetne buty, strasznie nam się podobają takie sandały na koturnie :) pozdrawiamy!

  19. Madzia · Wrzesień 5, 2011

    Urocza stylizacja ;) Myślę że z Twoimi długimi nogami, ta sukienka wyglądałaby też świetnie z balerinami :)
    Napisali o Tobie na blogu DeeZee, widziałaś? :)
    http://blog.deezee.pl/2011/09/deezee-i-blogerki/

  20. M. · Wrzesień 6, 2011

    Ostatnie zdjęcie jest super :D Fajne buty.

    _____________
    http://www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    KONKURS!!!

  21. Kama · Wrzesień 6, 2011

    Uwielbiam takie żywe kolory!!! :)

  22. fashionpart · Wrzesień 6, 2011

    piękna sukienka!

  23. elii · Wrzesień 7, 2011

    hmm… lubie sukienki w kwiatki, ale jak dla mnie to tak jest nie w moim guście!

    http://elii1989.blogspot.com/

  24. Arabesque · Wrzesień 9, 2011

    przepiękna sukienka! jest idealna ;)
    i zdjecia są swietne, bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

Skomentuj

