256. Srebro i ZMIANY!

Tak moi mili wiem iż Was zaniedbałam w minionych dniach. Kajam się nisko niczym wędrujący po deszczu slimak na chodniku. Wszystko to winą jest tego, że weekendowe pięc dni było dla mnie tak intensywne jak dwa tygodnie. A wyczerpujące jak przerzucenie kilkudziesięciu taczek żwiru. Nie doszłam do końca do siebie i nagle jest już kolejny weekend choć ja z etapem rejestrowania na bieżąco w głowie (od innych rzeczy mam inne sprzęty – na całe szczęście) jestem mniej więcej na wtorku ;)

Jakkolwiek nie sprawiło to, że nie zdążyłam w międzyczasie podjąć kilka ważących decyzji z których jedna będzie ważąca i dla Was moi mili, drodzy czytelnicy którzy macie ochotę tu do mnie wpadać dzięki czemu jest mi jakoś milej, łatwiej a już na pewno bardziej motywująco na bieżąco aktualizować wpisy. O ile oczywiście nie mam co chwile 5 dniowego weekendu w którym bynajmniej nie odpoczywam. Ze zmian najistotniejszych podjęłam decyzję o przeniesieniu bloga na osobną domenę. Niebawem (najprawdopodobniej do końca tego miesiąca – swoją drogą Bry we wrześniu) będziecie mogli mnie odwiedzać pod tym adresem – http://www.erillstyle.pl. Póki co pod adresem jest wielkie nic ale nad tym trwać niebawem zaczną pracę. Będę Wam przypominała na bieżąco o tym i na pewno przez jakiś czas po przeniesieniu będę tutaj na tym adresie zamieszczała informację o nowych notkach z linkiem do tej strony :)

Z innych informacji z przyjemnością Wam się chwalę niczym chwalipięta bytnością w pierwszej swojej gazecie w której ktoś chciał opublikować to co miałam do powiedzenia nie zaś do dowyglądania ;) Wraz ze mną w artykule znalazło się kilka innych zacnych blogerek, zaś pismo w którym można o tym przeczytać to magazyn WOW który to właśnie zaczyna swoją szarżę na rynek lifestyle’owych&fashion’owych magazynów tym bardziej dla mnie bliskich bo Wrocławskich. Jesli macie ochotę polubić się bliżej z owym WOWem to bardzo Wam polecam :) Więcej informacji znajdziecie na ich fanpage’u a tu o – WOW.

A z ciuchów. Męczę rurki i oswajam trendy na srebro które podobno ma być modne. Z innych spraw buty okazują się wygodniejsze do prowadzenia auta niż chodzenia.. ale! na wrocławskim rynku nie ma butów w których wygodnie się chodzi więc proszę się nie sugerować zbyt serio ;)

P.S. Tak wiem pojechałam z ostatnim zdjęciem ;)

MAGAZYN

Zestaw:

Spodnie – Zara trf/ Buty – DeeZee/ Bluzka – Auchan/ Zegarek – Glitter

AAAAA!!! I ruchowmy bonus w prezencie ;) Co prawda osoby na fanpage’u fejsowym już widziały ale dla tych którzy nie widzieli ;)

16 comments

  1. Vanilla · Wrzesień 3, 2011

    Świetne buty! :)

  2. Messrox / Justyna · Wrzesień 3, 2011

    Śliczne buty i spodnie… Mmm. Szczególnie spodnie, bo już kiedyś na podobne miałam chęć, ale jakoś do mnie dopasować było je trudno. :)

  3. Bella · Wrzesień 3, 2011

    Bardzo fajne zdjęcia i filmik :) świetny zestaw, a buty są mega!!! :)
    ps.gratuluję artykułu ;)) pozdrawiam!

  4. Messrox / Justyna · Wrzesień 3, 2011

    Ahh ja nigdzie nie mogłam znaleźć, Alis mi napisała, że ma być 1 września i idąc do lekarza dowiedziałam się, że mam zajrzeć do sklepów- zero, rano wczoraj wiedzieli, ale nie mieli… Wracam do domu, a tu taka niespodzianka… :D

  5. Martienna · Wrzesień 3, 2011

    fajne te spodnie
    zapraszam do mnie, nowa notka :D

  6. cuksowa · Wrzesień 3, 2011

    świetne spodnie:)

  7. Marchewkowa · Wrzesień 3, 2011

    To już WOW wyszedł?! Kiedy, kiedy?
    Nie dostałam żadnego powiadomienia od redakcji. Wielka szkoda, bo już pewnie w kioskach czy Empikach żadnego egzemplarza nie znajdę :/.

  8. FrogPrincess · Wrzesień 3, 2011

    Gratuluję! :) A co do outfitu – jest śliczny, fajne spodnie!

  9. mala100gosia · Wrzesień 3, 2011

    truskawki w kremie takie mam skojarzenie kolorystyczne :D mnie isę podoba :P

  10. Madzia · Wrzesień 3, 2011

    ŁAAAŁ! Gratuluję bycia w gazecie! ;)) Jak gdzieś ją dorwę to oczywiście zakupię ^^
    Outfit super, kolorowe rurki bardzo fajnie ożywiają srebro!

  11. dajana · Wrzesień 3, 2011

    dziekuje bardzo za komentarz i zapraszam ponownie :) super blog

  12. tattwa · Wrzesień 4, 2011

    buty dają czadu, fajnie ożywiają prostu zestaw. świetne!

  13. fashions-postcard.blogspot.com · Wrzesień 4, 2011

    spodnie są NIESAMOWITE! że też ja nie mam takiego nosa do spodni, przepiękny kolor i ich krój! pozdrawiam!

  14. Agnieszka · Wrzesień 4, 2011

    Super spodnie! Fajnie razem wygladaja z tym sweterkiem ;)

  15. erill · Wrzesień 4, 2011

    @ marchewkowa
    Wszedł do sklepów w piątek. Ja dostałam przypadkiem w swoje łapki ;) Jak chcesz mogę Ci zeskanować :) Ja też nie dostałam szczególnego info o tym, po prostu śledziłam na bieżąco ich walla na fejsie :)

    @ mala gosia
    Wyjątkowo smakowite porównanie :D Bardzo mi się podoba :D

    Dzięki dziewczyny :)) strasznie mi miło czytać takie komentarze :)))

  16. ania · Wrzesień 6, 2011

    ładnie i stylowo!

Skomentuj

