255. Ara :>

W sensie, że papuga ze mnie. Naubierałam na siebie tych kolorów, że ocieram się prawie o jarmarczny wygląd. Prawie ;)) W całym zestawieniu najmniej mi pasują buty ale z uwagi na to, że są to foty wyjazdowe i na owym przyświecał mi priorytet wygodnych i niestukających butów zamiast limonkowych szpilek które by mi tu najbardziej pasowały są epadrylowe koturny. Jakoś daje się to przeżyć ;)

Tłem do zdjęc udawadniam światu jaka jestem sentymanetalna i stara ze wzruszeniem patrząc na budku telefoniczne które w dobie komórowej odchodzą do lamusa i można je spotkać tylko w mniejszych miastach jeszcze tudzież na obrzeżach większych. W tym wypadku padło akurat na Stargard Szczeciński ;) Obszerniejsza relacja być może wkrótce, tymaczasem zostawiam Was ze zdjęciami a sama wracam do roboty ;)

Zaś na koniec mały tryptyk ;)) Tyle, że pionowy miast poziomego ;)

Zestaw:

Bluzka – sh/ spodnie – Zara trf/ Buty – Matalan/ Torba – chinka/ Zegarek – Glitter/ Okulary – z egipta

13 comments

  1. Isia · Sierpień 29, 2011

    hi!
    zajebiste spodnie :D kolor mają po prostu mega! Buty są okej, w sumie każdy zwraca uwagę na resztę, nie zaburzają całości, są bardzo „neutralne”. Plus czerwone paznokcie! Moim zdaniem to torebka nie do końca pasuje, czarna jest za „ciężka” do tych wszystkich kolorów :)

  2. Madzia · Sierpień 29, 2011

    Spodnie mają przepiękny kolor, bardzo pasuje do bluzki.
    Tęsknię za czasami budek telefonicznych… Ale cóż, wszystko idzie do przodu :)

  3. cuksowa · Sierpień 29, 2011

    soczyście!

  4. mala100gosia · Sierpień 29, 2011

    wow ! odważne kolory :D trzeba przyznać że w takich energetycznych zestawach najlepiej wyglądasz :)

  5. dzieckokwiatu · Sierpień 29, 2011

    Najlepsze budki to są te zamykane. Najlepsze kryjówki. A najgorsze w lany poniedziałek. Za dużo szpar ;(

  6. Czeko · Sierpień 29, 2011

    Świetny blog:)))
    Zapraszam do mnie!;D

    http://wwwthebagblog.blogspot.com/

  7. Messrox · Sierpień 29, 2011

    Bardzo pozytywny look, chociaż ja nie lubię tylu kolorów… na sobie. ;)

  8. isaBELA · Sierpień 29, 2011

    faktycznie Twoje limonkowe pasowałyby lepiej :) ale jest ok

  9. Rykoszetka · Sierpień 29, 2011

    Pięknie Ci tak kolorowo :)

  10. Rare_book · Sierpień 31, 2011

    Masz piękne buty ;)

  11. calima · Sierpień 31, 2011

    Rewelacyjna stylizacja, świetna kolorystycznie :> !!

  12. Madzia · Wrzesień 2, 2011

    A właśnie, dzisiaj zostałam posiadaczką wydaje mi się że takiej samej bluzki ;)
    Żeby się upewnić : czy Twoja bluzka ma metkę „papaya”? :)

  13. erill · Wrzesień 2, 2011

    @ Isia
    No jest za ciężka, ale byłam na wyjeździe i wziełam po prostu uniwersalną zamiast pięciu innych ;))

    @ Madzia
    Dokładnie tak :))

    Wielkie dzieki dziewczyny :)))

Skomentuj

