253. Neony :>

Dobra w końcu i u mnie słynne neonowe kolory które zdążyły się już pewnie znudzić jeśli ktoś regularnie przegląda szafiarskie blogi. U mnie co prawa i top i pasek wystepowały jeszcze zimą ale za to buty które mi idealnie podpasowały do tego topa z historią jak zwykłam na niego mówić są typowym neonem który właściwie bedzie pasował do wszystkiego :) Zamówiłam je już miesiąc temu ale zasugerowana rozmiarami w DeeZee wzięłam 38 które tym razem okazało się za małe. Proces wymiany, zmiana pogody, moja choroba, praca, skutecznie sprawiły, że buty musiały chwilę odleżeć zanim w końcu udało mi się je załozyć. Aha, złosliwców od razu uprzedzam, że nie są za małe. To moja stopa i jej specyficzne zachowanie przy butach tego fasonu ;)

Zestaw:

Top – vintage/ Spódnica – H&M + DIY/ Buty – DeeZee

20 comments

  1. beata · Sierpień 19, 2011

    ooo nowy nagłówek. butoholiczka! :D

    ile masz par butów w kolekcji?

  2. bezgustu · Sierpień 19, 2011

    Neony niestety nie są moim faworytem, ale za to czarny tak <3

  3. alliszja · Sierpień 19, 2011

    świetne buty a w zasadzie ich kolor szczególnie :) no i spódnica!

  4. Dominique · Sierpień 19, 2011

    Świetnie!

  5. isa_bella · Sierpień 19, 2011

    ale żarówy :) super

  6. Messrox · Sierpień 19, 2011

    Piękne buty! :D

  7. Agata · Sierpień 19, 2011

    świetna stylizacja:)

  8. sandrula · Sierpień 20, 2011

    Z A J E B I S T E!

  9. dzieckokwiatu · Sierpień 20, 2011

    Lubię to – jednym słowem ;)

  10. Madzia · Sierpień 20, 2011

    przeboska stylizacja <3
    nie razi neonami po oczach, ale te subtelne detale, dodatki…. CU-DO-WNIE!
    to się nazywa dobra interpretacja obowiązującego trendu! :)

  11. mala100gosia · Sierpień 21, 2011

    fenomenalne limonkowe szpilki :D

  12. rykoszetem · Sierpień 21, 2011

    Super dobrałaś te kolorowe dodatki, no i spódnica cudna :)

  13. Redhead · Sierpień 21, 2011

    super połączenie zółciastych szpilek z czarną przezroczystą spódnicą :)
    pozdrawiam!

    redhead-me.blogspot.com

  14. fashion-psyche · Sierpień 22, 2011

    Świetna bluzka! podoba mi się połączenie jej ze zwiewną spódnicą. :)

  15. Ann · Sierpień 23, 2011

    Buty genialne!

  16. Powder Pony · Sierpień 23, 2011

    Szpile mają cudny kolor ;D
    Zapraszam ponownie do siebie :)

  17. Anna · Sierpień 23, 2011

    aaa genialne buciki!

  18. erill · Sierpień 24, 2011

    @ beata
    haha, dokładnie ;) Niepoprawny butocholik ze mnie ;) Nie wiem ile mam wiem, że dużo i daleko powyżej racjonalnej normy ;)))

    Dziękuje wszystkim za tak miłe komentarze :))) Cieszę się, że sisę Wam podoba. Buty kupiłam właśnie z uwagi na kolor jak tylko zobaczyłam w nowościach :) W neonowych ciuchach w zestawie nie czułabym się może bardzo komfortowo ale w dodatkach już tak ;)

  19. lonelyGirl fashion · Sierpień 24, 2011

    świetny look!
    wszystko mi się podoba – włosy są powalające :)

  20. Isia · Sierpień 29, 2011

    powiem Ci, że buty w dee zee są coraz ładniejsze i coraz lepszej jakości. Jakiś czas temu kupiłam sobie dwie pary i koturny, które wzięłam są najwygodniejszymi butami jakie miałam :] no a te też super wyglądają :>

Skomentuj

