251. Pełen luz :)

Poprzednio było elegancko, wyjsciowo, na koturnie i w ogóle prawie, że na wysoki połysk. Pozytywny odzew autentycznie mnie zaskoczył, dziękuje wszystkim czytelnikom i Wam którzy chcieliście zostawić od siebie kilka słów :) To szalenie miłe :)

Tym razem będzie w stu procentach na luzie. Szpilki, koturny chwilowo odpoczywają a z magicznego kufra wykopałam swoje ukochane białe – no dobra kiedyś były białe, teraz to jest biel po przejściach ;) – trampki. Przyodziałam jeden z ulubionych topów z nadrukiem, do tego jeansy i na to wszystko kamizelka w kolorze spranego jeansu. To chyba właśnie ta kamizelka zrobiła ten zestaw takim trochę zakotwiczonym w latach 80. Przynajmniej w mojej głowie. Generalnie zauważam, że czesto mnie ciągnie w klimaty tamtych lat. Może to ten sentyment i nostalgia bo się starzeje? ;))

Mistrz drugiego planu powraca :P

Zestaw:

Spodnie – Cubus/ Top, kamizelka – F&F/ Buty – lokalny sklep/ zegarek – Glitter/ Torba – chinka

24 comments

  1. Messrox · Sierpień 9, 2011

    Podoba mi się to wydanie! :D

  2. dzieckokwiatu · Sierpień 9, 2011

    Zegarek wygląda jak tamagotchi. Koszulka i kamizelka zdobywają moją miłość. Chyba sama muszę sobie sprawić taką jeansową kamizelkę.

  3. Paulina · Sierpień 9, 2011

    wyglądasz super!:) wygodnie, prosto i uroczo!:) przyciągasz wzrok !
    Pozdrawiam :)

  4. mala100gosia · Sierpień 9, 2011

    bombowo :D

  5. cuksowa · Sierpień 9, 2011

    świetne spodnie!

  6. sapereaude · Sierpień 9, 2011

    bardzo mi sie podoba wydanie tramkowe :)

  7. sapereaude · Sierpień 9, 2011

    oo p się zgubiło :P

  8. Isia · Sierpień 9, 2011

    ja to któryś raz mówię, że muszę mieć takie spodnie :P

  9. Rykoszetka · Sierpień 9, 2011

    W takim luźnym stroju też mi się podobasz :)

  10. JO · Sierpień 9, 2011

    Widzę że ktoś tu ma słabość do tandetnych zegarków.

  11. Poala · Sierpień 10, 2011
  12. ladysport · Sierpień 10, 2011

    Super zestaw! Jeszcze deskorolki Ci brakuje:P

  13. wantataste · Sierpień 10, 2011

    Ładny zestaw :)

  14. A. · Sierpień 10, 2011

    Super zestaw. Najbardziej podobają mi się trampki;) Zapraszam;0 i pozdrawiam:)
    http://tajemniczy-ogr.blogspot.com/

  15. famfaramfam · Sierpień 10, 2011

    mam podobne trampki! ;d
    uwielbiam takie zestawy, kamizelka idealnie dopasowana do spodni! :)

    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

  16. stylebycaroline · Sierpień 10, 2011

    świetna torba!
    obserwuje i zapraszam do śledzenia moich wpisow!

  17. Asia · Sierpień 11, 2011

    Bardzo fajny zestaw. Taki na luzie, świetnie w tym wyglądasz :)
    Pozdrawiam :)

  18. bacha-baszka · Sierpień 11, 2011

    Super spodnie, bardzo ładnie dopasowane:)

  19. grubas · Sierpień 11, 2011

    jak zwykle bez polotu,to samo miejsce,ta sama poza.Faktycznie szukanie stylu i gustu ci nie wychodzi.

  20. lennylemonade1.blogspot.com · Sierpień 12, 2011

    Ślicznie, uwielbiam takie sportowe zestawienia ;)!

  21. devorelebeaumonstre. · Sierpień 12, 2011

    pretty! xo

    p.s. I’m having a sunglasses giveaway if you’d like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

  22. Agata · Sierpień 13, 2011

    Świetny zestawik):
    Bardzo mi się podobają spodnie:)
    Ogólnie – Rewelacja:)

  23. karolinalipinska · Sierpień 15, 2011

    Świetne trampki! Conversy? / http://carolajnaaa.blogspot.com/

  24. erill · Sierpień 15, 2011

    @ Isia
    Ale ich już nie ma w sprzedaży. Sama chciałam kupić drugą parę ;)

    @ JO
    Tak przynaję, mam słabość do zegarków ;) tandenta jest tu subiektywna :)

    @ grubas
    Wybacz, że Cię ciągle tak zawodzę. Wciąż wracasz tu z nadzieją, że coś się zmieni a ja Cię notorycznie rozczarowuję. Łącze się w bólu z Twoją rezygnacją :D

    @ karolinalipinska
    Nie, to nie conversy :) Kupiłam je w jednym ze sklepów osiedlowych z obuwiem w jakich kiedyś za młody kupowałam czarne trampki :)

    Bardzo Wam dziękuje za tak pozytywny odzew :) Cieszę się, że również w wersji sportowej Wam się podoba :)

Skomentuj

