249. Łaciate ;)

Nie żebym była w jakieś ciapko podobne wzory ubrane ale kolorystyka mućki jest mi dzisiaj wyjątkowo bliska. Cierpię ostatnio na kompilację pewnych czynników które skutecznie odbijają się ba blogu.. albo jest to pogoda, albo mój brak weny, albo aparat mnie nie słucha albo fakt, że dnie spędzam przed monitorem i zaczynam przyrastać do fotela. O dziwo jeszcze nie zaczęłam warczeć na ludzi, udało mi sie również nikogo nie podryźć wczoraj gdy pierwszy raz od bardzo dawna udało się wieczorem na chwilę wyskoczyć na rynek.. Wyjątkowo opustoszały jak na tą pogodę, porę roku oraz okres wakacyjny.

Marzę już o wakacjach. O kilku dniach gdy budząc się rano nie mam obciążającej świadomości, że dzisiaj dalej coś „trzeba”, gdy można spokojnie robić nic bez stresu, że ucieka czas a terminy gonią, wyspania się i śnienia o niczym a nie o pracy ;) Tak odczuwam lekko zmęczenie materiału zwanego mym organizmem. Jak czas pozwoli to wybierzemy się gdzieś na początku września :) Bo potem to dopiero w listopadzie jest chwila czasu ;((( Moja mina na zdjęciach jest adekwanta do samopoczucia ;)Nie wystraszcie się ;)

W ogóle również chciałam bardzo podziękować za tak pozytywny odzew na temat mojej fryzury :))) Cieszę sisę, że się Wam podoba i przepraszam, że nie odpisywałam na bieżąco jak totalny burak. Obiecuję poprawę :)

Zestaw:

Sukienka – H&M/ kamizelka – vintage/ buty – CCC/ torba – chinka/ zegarek – glitter/ bransoletki – jarmark wrocławski

17 comments

  1. Paulina · Sierpień 4, 2011

    Wyglądasz rewelacyjnie!:) Masz śliczne włosy! :)
    Pozdrawiam!

  2. baśka · Sierpień 4, 2011

    noo, kamizelka tutaj robi cały zestaw :)

  3. gosia · Sierpień 4, 2011

    Świetne buty!
    odnośnie wakacji,to wiem co czujesz,ja dzisiaj powinnam siedzieć na motocyklu z moim facetem i jechać nad morze. z wakacji nici i jeszcze się rozstaliśmy,i żeby się nie załamać łażę po blogach :P

    obyś miała pogodę na swoim urlopie!

  4. Vanilla · Sierpień 4, 2011

    Kamizelka rządzi! <3

    Pozdrawiam.

  5. LaPocher · Sierpień 4, 2011

    Jakże prosto i z klasą. W tym tkwi właśnie Twój urok. Ach, i wakacji Ci życzę. Każdy potrzebuje odpoczynku. KAŻDY.

  6. Miryo · Sierpień 4, 2011

    Prosty zestaw, ale ja lubię takie. Ostatnio sama pokazałam na blogu swoją czarną maxi dress ;) A kamizelka jest cudowna!

  7. 6roove · Sierpień 4, 2011

    wow, super kamizelka!

  8. dzieckokwiatu · Sierpień 4, 2011

    ‚kolorystyka mućki jest mi bliska’ – to brzmi wieloznacznie. xD Spodziewałam się łaciatego. Gdzie sa łaty?! (ciesze się, że mnie zawiodłaś. obawiałam się tego)

  9. theblondmuffin · Sierpień 4, 2011

    kamizelka jest świetna

  10. klaud · Sierpień 5, 2011

    Ale o co chodzi z twoją grzywką? Jest taka… nierówna, wystrzępiona.

  11. Keisi · Sierpień 5, 2011

    Kamizelka jest przecudna. Bardzo, bardzo mi się podoba …. :)

  12. erill · Sierpień 5, 2011

    @ gosia
    O matko! To współczuje :(( Ja tu narzekam na brak urlopu a Ty dramat przezywasz :((

    @ dzieckokwiatu
    Nie, no na mućkę chyba jednak zabrakłoby mi odwagi ;)))

    @ klaud
    Jest nierówna i wystrzepiona bo w zwidzie w maju sama ją obcięłam i zeby w ogóle jakos wyglądała trzeba było ją podciąć na jednen bok. A poza tym troszkę wiało więc nie mogła sie zaprezentować płasko :)

    Dzięki dziewczyny za komenatrze :) Strasznie mi miło :)))

  13. Kornelia · Sierpień 5, 2011

    Mina nie odstrasz! Pewnie to dlatego, że jestesprzepiekna! głowa do góry;* ja mam wakacje,ale musze miesiąc przezyc bez mojego lubego, więc cóż to za wakacje?;/ w każdym razie łączesię z Toba w bólu ;* kamizelka jest swietna, cały zestaw idealnie sie prezentuje. Głowa do góry! i daj sobie odpocząc ;*

  14. Kornelia · Sierpień 5, 2011

    nie odstraszasz*pomylilam sie w 1szym zdaniu :p

  15. klaud · Sierpień 5, 2011

    Odrośnie:) Ładnie Ci było właśnie tak przed wariacjami fryzjerskimi:)

  16. bezgustu · Sierpień 7, 2011

    Ehh, miałąm dokładnie tak samo. Wstawałam rano wściekła, że znowu cały dzień muszę coś zrobić i stu różnych miejscach. Wakacje są potrzebne, wyjedź sobie gdzieś koniecznie, najlepiej na pustkowie :D Ja pojechałam do rzymu i tłum ludzi mnie przeraził :D

  17. erill · Sierpień 7, 2011

    @ Kornelia
    Dziękuje :) :* Zawsze to jakieś pocieszenie, że jest tak źle jak nam sie wydaje. Wakacji z dala od lubego współczuje, mnie by było cholernie cieżko. Odpocząć sobie dam – za jakiś czas pewnie ;)

    @ klaud
    Tylko, że pasowało tylko do rozpuszczonych włosów ;) Trochę za bardzo pojechałam ;) A pewnie, ze odrośnie :)

    @ bezgustu
    Nie no do miasta, takiego w sensie metropolii to nie bardzo ale nie ukrywam, ze miejsce takie jak ibiza jest dla mnie kuszące ;) Ale ono łączy plaże, morze, mozliwość wyspania się i zaczynania dnia od szampana ;))

Skomentuj

