248. New hair – new life? ;)

Do zmiany życia się nie spieszę a wrecz się bronię bo to które mam teraz bardzo mi odpowiada. Ale panuje takie przekonanie, że jak kobieta zmienia fryzurę to podobno i życie. Ja zawsze z włosami robię coś w czasie gdy jest to najbardziej z czapy bo nie ma w tym ani grama spektakularności towarzyszącej wielkim zmianiom. Ani nie zafrabowałam włosów po przybyciu do Warszawy, ani gdy sie zaręczyłam, ani gdy z Warszawy wróciłam, ani gdy wydawałam sie na mąż za mego cudownego maużonka.. Tak jakos wielkie zmieny sobie a moja fryzura sobie ;)

Przyznam szczerze, że pani fryzjerka miała nie lada zadanie bo trza było wyrównać kolor z dwóch do jednego i jeszcze spełnić zyczenie klientki która wymysliła sobie ombre hair na swoich trzykolorowych włosów (licząc odrost). I muszę powiedzieć, że zadowolona jestem bardzo. Raz, że kolor się wyrównał i jest fajny, bardziej brązowy niż czerowony i jeszcze w pasującym odcieniu a dwa, że mimo tego, że na włosach miałam najgorszą możliwą farbę jaką jest palette (nie polecam absolutnie nikomu kto kiedykolwiek myśli aby po tej farbie wracać do swojego koloru, ją się dekoloryzuje min. 7 godzin a i tak z różnymi skutkami. Nie ma znaczenia czy to farba czy kolor oba tak samo trwale wżerają się we włosa) udało się uzyskać koloro pożądany do ombre :) Tak więc jakby kto był z Wrocka i szukał dobrego fryzjera to polecam salon Ines. Ja tez tam poszłam z polecenia osób które były bardzo zadowolone z efektów :) Jedyne co to strasznie wiało i fryzurę mam rozwianą a nie ułożoną ;)

Z ciuchów. Ot zestaw z gatunku prostych. Z nowości torebka i buty które kupiłam z myślą o jutrzejszym ślubie i weselu na którym poza byciem gościem w jednym z ważniejszych dniu w życiu mojej przyjaciółki jestem również w pracy jako „utrwalacz” wielowymiarowy, że tak powiem ;) Bedzie fajnie :)

Zestaw:

Sweter – F&F/ Legginsy – TakkoFashion/ Torebka – chinka/ buty – Centro

20 comments

  1. lilaanaa · Lipiec 29, 2011

    buty są super, moje włosy też żyją własnym życiem

  2. Ki · Lipiec 29, 2011

    A ja już widziałam na żywo :) Bardzo fajnie :) Ja właśnie idę zmyć z głowy to co nałożyłam po eksperymencie sprzed 3 godzin ;)

  3. isa_bella · Lipiec 29, 2011

    fajna fryzurka i buty ;)

  4. Marchewkowa · Lipiec 29, 2011

    Koloryzacja wyszła zjawiskowo! Wspaniały efekt (podziwiałam go już na Facebooku). I to po Palette… No, no, no.
    Powiadasz, że to w „Ines” takie cuda tworzą? Wiele dobrego słyszałam o tych salonach i ich ofercie. Kiedyś się tam nawet wybrałam, ale nic z tego nie wyszło, bo nie mają zróżnicowanych cen w zależności od rodzaju cięcia. Za podcięcie końcówek (na prosto, bez jakiegokolwiek cieniowania) zaśpiewali 70 zł. Nie skusiłam się.

  5. Zuzia · Lipiec 30, 2011

    podobno kobieta zmieniająca fryzurę pragnie zmian ogólnie. ja w to wierzę : D

    pozdrawiam z http://dziecinnosc.blogspot.com/

  6. M.ery · Lipiec 30, 2011

    świetnie wyglądasz! super fryzura ;) moim zdaniem, bardzo ładnie ci w ombre hair ^^

  7. mala100gosia · Lipiec 30, 2011

    wowo ale odjazdowa fryzura :D ale buty to już coś fenomenalnego i do tego ciekawa dzianinowa tuniczka. tak, bardzo udany zestaw

  8. Luiza · Lipiec 30, 2011

    Niesamowicie zmienił ci się wygląd z nową fryzurą:)
    Dzięki za polecenie fryzjera. Byłaś może na Zwycięskiej? Kogoś konkretnego możesz polecić, czy wszystko jedno, można lecieć w ciemno?
    Ostatnio chodziłam do Ambiente na Powstańców Śl. (obok restauracji Magenta – Marchewkowa będzie wiedziała gdzie;)), ale nie wiem czy to moja starość czy fryzjerzy jacyś bez fantazji – od kilku lat ścinali mnie tak samo, znudziło mi się i ich porzuciłam.

  9. E. · Lipiec 30, 2011

    Ostatnio zrobiłam to samo z moimi włosami – tj może efekt jest troche inny, bo moje farbowanie było domowej roboty :D u Ciebie b. ładnie wyszło :)

  10. dzieckokwiatu · Lipiec 30, 2011

    Podoba mi się zmiana, choć mnie na myśl o farbowaniu ciarki przechodzą.

  11. Ula · Lipiec 30, 2011

    piękna fryzura! :)

  12. ladysport · Lipiec 30, 2011

    Włosy – super! Moja znajoma kiedyś mówiła, że nowe włosy – nowa miłość:P, podoba mi się twój zestaw buty i bluzka są genialne!

  13. Kath · Lipiec 30, 2011

    Coraz bardziej podobają mi się ombre hair :) Dobry wybór!
    A z wrocławskich salonów polecam Carlo Biani na samym Rynku :)

  14. aja · Lipiec 30, 2011

    Jedno pytanie. Czy pracujesz w Caritasie? Bo już nie przychodzi mi do głowy skąd mogą pochodzić twoje ubrania. Nowa fyzura to taki odwrócony borsuk. Proponuję też makijaż na co dzień i rezygnację z kolczyków za wszelką cenę. Blog modowy? Ha ha.

  15. grubas · Lipiec 31, 2011

    oj tak!zgadzam się z aja.ona poprostu nie ma stylu.niby szuka ale długa droga.te zdjęcia są koszmarne,stale ta sama poza i miejsce.Nie wspomnę o ubraniach bo to trzeci świat.no i te teksty przed są grafomaństwem,

  16. phuong · Sierpień 1, 2011

    gorgeous shoes!

    Travel in Style

  17. Dominique · Sierpień 1, 2011

    Świetnie wyglądasz!

  18. aga · Sierpień 3, 2011

    Świetne są Twoje buty! Chyba niedawno otworzyli ten sklep w moim mieście, muszę się wybrać tam! :)

  19. Różowa kluska · Sierpień 4, 2011

    Na farby „Palety” niestety trzeba się raz w życiu nadziać, a następnie mijać szerokim łukiem…

    Zapraszam do siebie
    http://www.rozowakluska.pl

  20. kayaretro · Sierpień 5, 2011

    A mi sie podoba bluzka, właśnie takiej szukam:)))

Skomentuj

