247. Pomieszanie z poplątaniem czyli lata 80

Generalnie moda lat ’80 kojarzy mi się z zestawianiem ze sobą wzorów, fasonów, kolorów które na ogól się gryzą. Albo mniej, albo więcej ale generalnie dużo jest wszystkiego co rzuca się w oczy i tak w sumie nie do końca jest jasne na czym warto się skupić. Z czasów swojej młodości (ostatnio coraz częściej zauważam, że zaczynam używać zwrotu który kojarzył mi się ze strasznym zwapnieniem „za moich czasów” :P) pamiętam ortalionowe kolorowe dresy, opaski na głowie, vandamki (nie wiem czy dobrze to napisałam), burza natapirowanych kudłów (dosłownie), szpilki z czubkiem w różnych kolorach, ramoneski, sprany jeans, podarte spodnie, krótkie spódniczki i czerwoną szminkę ;)

Stąd u mnie większość rzeczy jest z innej bajki ale w jakiś nie do końca zrozumiały sposób przypasowały mi ze sobą. Z nowości to tylko buty. Ze wszystkich modeli jakie były ja postawiłam na błyszczące srebrne ;) Chyba nie ma mniej uniwersalnych butów od tych ale trochę z przekory żeby nie traktować ich jakoś specialnie zestawiłam je w taki sposób.

Zestaw:

Body – NewYorker/ Spódnica – sh/ Buty – DeeZee/ Torebka – H&M

14 comments

  1. isa_bella · Lipiec 27, 2011

    butyyyy !!!! :)

  2. xpuppet · Lipiec 27, 2011

    OMG, świetna torba! :D

  3. Bobs. · Lipiec 27, 2011

    jakaś ty smukła! A buciki śliczne.

  4. lilaanaa · Lipiec 27, 2011

    bardzo mi się podoba, może torebka trochę mi tu nie pasuję, buty cudo

  5. Czmiel · Lipiec 27, 2011

    Zazdroszczę spódnicy, jest idealna!
    Pozdrawiam, zapraszam ;-)
    Czmiel

  6. dzieckokwiatu · Lipiec 28, 2011

    oj nie wiele osób może sobie pozwolić na taki krój spódnicy – dobrze ci w nim :)

  7. Maja · Lipiec 28, 2011

    Fajny zestaw, extra sylwetka, niczego bym nie zmieniła. Idealny!

  8. kiwaczek2 · Lipiec 28, 2011

    o ja cie nie kręcę! Ta spódnica to chyba za 20 lat ma;)

  9. robaczek · Lipiec 28, 2011

    Gdyby nie ta torebka byłoby idealnie! Piękna spódnica, fantastycznie na Tobie leży.

  10. bacha-baszka.blogspot.com · Lipiec 28, 2011

    Bardzo fajna torebka:)
    zapraszam do mnie:)

  11. Panna Araven · Lipiec 31, 2011

    wszystko ładnie pięknie tylko nie ta torebka :C

  12. kamila · Sierpień 5, 2011

    miałam identyczną spódnicę po mamie. oryginał z lat 80. wyrzuciłam bo nam obu się nie podobał. ale na Tobie to wygląda cudownie, szczególnie z tą torebką a`la lata 70 i bluzką a`la 60. prawdziwy koktajl dekad

  13. R. · Sierpień 5, 2011

    sposób w jaki się ubierasz to jakiś koszmarek, a jesteś taką piękną, zgrabną i młodą dziewczyną…

  14. zyczliwy · Sierpień 18, 2011

    owszem, źle napisałaś: bandamka, nie vandamka!

Skomentuj

