246. Hipisowskich klimatów ciąg dalszy ;)

Za przerwę w blogowaniu obwiniam w równej cześci pogodę monsunową oraz czas. Na ogół jak zdarzało się, że nie pada to ja miałam chwilę czasu dopiero po zmroku, a jak czas był w dzień to lało. Chwała Bogu za moje kalosze które w ostatnich dniach zbawiały moje stopy od zmoknięcia. Powinnam sobie zafundować też rękawiczki które nie będą grzały ale będą chroniły przed moknięciem. Wiem, jak to brzmi ale ja strasznie nie lubie jak mi mokną stopy i dłonie. Nawet na głowe może mi padać ale dłonie i stopy muszę mieć suche. Taka tam nerwica natręctw która współfunkcjonuje u mnie z tą która każe mi poprawiać firanki by dokładnie zasłaniały okno ;))

Z nowości wyprzedażowa bluzka z NewYorkera, buty i naprawiona torba z H&Mu która w marcu przyprawiła mnie prawie o zawał gdy w drodze na Snezke postanowiła się urwać gdy przesiadaliśmy się na stacji. Jeśli chodzi generalnie o to co się dzieje na wyprzedażach to na ogól podobają mi się rzeczy z nowych kolekcji więc właściwie to kupiłam jedne buty, bluzkę i sukienkę. I wszystko mocno przypadkiem. Na chodzenie po sklepach nie stać mnie póki co czasowo ale czasem lodówkę trzeba uzupełnić, pobyć między ludźmi coby na nich nie powarczeć a potem zrobić noc z piątku na niedzielę ;)

Zdjęć mało. Ale treściwie ;)

Aha, jakby ktoś się być może zastanawiał po co mam okulary o zmierzchu gdy nie ma słońca, odpowiadam. Wróciłam z basenu i oczy miałam jak królik. Mało estetyczny widok ;)

Zestaw:

Spodnie – TK Maxx/ Bluzka, buty których nie widać – NewYorker/ torba – H&M/ w tle – Marlena

5 comments

  1. Asia · Lipiec 24, 2011

    fajny look ;)

  2. mala100gosia · Lipiec 25, 2011

    bluzeczka jest urocza :) torebka też dodaje fajnego klimatu całości

  3. ladysport · Lipiec 26, 2011

    Spodnie pasują ci bardzo, ta bluzka twojej mamy w grochy też by do nich pasowała:)

  4. grubas · Lipiec 26, 2011

    najpierw jak zwykle trucie a potem kiepska sesja

  5. tattwa · Lipiec 29, 2011

    nie w moim stylu, ale spodnie są GENIALNIE skrojone!

Skomentuj

