245. Dzyń, dzyń dzwonią dzwony :>

Tak w sumie po przyjrzeniu się bliżej owym dzwonom zastanawiam się czy one bliżej szwedów nie są aniżeli dzwonów. Chyba.. Nie wiem.. Nie znam się, ja zarobiona jestem ;) W każdym razie inna rzecz której również nie jest pewna to fakty czy pasuje mi fason z wysokim stanem. Jako posiadaczka figury bez wyraźnie zaznaczonej talii która ostatnimi czasy jeszcze bardziej znikła (ach, ta biała czekolada, omnomnom :P) nie jestem pewna czy przypadkiem nie robi się coś dziwnego z moją figurą gdy właśnie odziewam się w ten fason. Jakieś zaburzenie proporcji i inne takie.. jak myślicie?

Co do reszty stroju to poza bluzką kiedyś wykopaną z dna szafy mojej mamy, butami których nie widać z nowości tylko kolczyki kupione w india shopie w Gdańsku ;)

P.S. WYPRZEDAJĘ BUTY! :> Robię miejsca kolejnym ;) TU – ( http://erillshop.wordpress.com/) możecie zobaczyć jakie :) Na dniach pojawi się więcej :) Wszelkie informacje możecie uzyskać pisząc do mnie maila na erillsstyle@gmail.com :)

Zestaw:

Spodnie – TKMaxx/ Buty (których nie widać) – NewYorker/ Bluzka – vintage/ kolczyki – india shop

8 comments

  1. www.fashionpeeper.blogspot.com · Lipiec 14, 2011

    szwedy pierwsza klasa :) i ta łączka na górze :) pięknie :)

  2. mala100gosia · Lipiec 15, 2011

    świetnie w stylu lat 70-tych :)

  3. marta · Lipiec 15, 2011

    super,ale wydłużyły Ci nogi te spodnie .wow

  4. Isia · Lipiec 15, 2011

    ano to raczej szwedy są ;) ale bardzo ładne szwedy i nie wiem czy tylko tak zmyślnie stanęłaś do zdjęć :P ale wyglądaja dobrze na Tobie :)

  5. Agata · Lipiec 15, 2011
  6. Mo · Lipiec 16, 2011

    Lubię tą koszulę!

  7. Evemamanaobcasach · Lipiec 22, 2011

    Piękne szwedy utrzymane w konwencji hippie! Zapraszam do mojego hippielandu!

  8. bbetistyle · Lipiec 23, 2011

    super outfit!!!

Skomentuj

