244. Kropeczki :>

Czyli moje spodnie piżamowe w kropki powracają ;) Zdjęcia są jeszcze z maja. Z czasów gdy chciało mi sie okładać grzywkę i kolor moich włosów przypominał jakieś brązowo-kasztanowe odcienie. Teraz znów mam odrosty, kolor spłowiał a ja się zastanawiam co tu zrobić, żeby się nie narobić ale wrócić bliżej naturalnego koloru ale jednocześnie pokombinować z kolorem ale w innym miejscu :> Pomyślę. Może coś wymyślę w tym tygodniu..? ;) W każdym razie wszyscy Ci którzy nie mogą na mnie patrzeć w wersji z grzywką chyba mogą sobie odpuścić oglądanie zdjęć ;)

Ciuchy jak to ciuchy. Spodnie są z tych na których tyle się dzieję, że im prościej obok nich tym lepiej. Więc dlatego szału ani w kolorze ani w fasonach nie ma. Ale to tez jest wynikiem tego, że zdjęcia są robione gdy nie było jeszcze tak bardzo ciepło i jeszcze wtedy ubierałam sie cieplej zachowawczo. Muszę się z nimi teraz przeprosić ;> Jako dodatek występuje moja torba kosz którą jak to podsumowała boska Maja której to zawdzięczam te piękne zdjęcia „jest tak bardzo z dupy, że aż mi się podoba” ;) No i mnie własnie też ;)

Z wyprzedażowych niusów, doczekałam się dnia w którym za prawie bezcen zakupiłam długie, idealnie dopasowane, z dobrego materiału spodnie jeansy w fasonie dzwonów! I co więcej są one w stanie zakryć buty! Nie do wiary. A wyplaciłam się za nie tyle, że aż się boję jak to sie odbije na moim budżecie. Co jak co ale 31 zł po drodze samo nie chodzi. Chciałam przy tym pobić pokłony nad cudownością Tk Maxxa ;) Który ma bardzo dobre przeceny teraz, a jakie ma buty.. mmmm ;) :> Ale to innym razem ;)

I na koniec zdjęcie bonus z cyklu „Erillek w pełej krasie” :P

Zestaw:

Spodnie – NewYorker/ Body – sh/ kamizelka – vintage/ buty – F&F/ torba – carrefour

8 comments

  1. mala100gosia · Lipiec 12, 2011

    boskie kropy ! :D

  2. pixii · Lipiec 12, 2011

    Czekam na foty w nowych spodniach!!
    W Tkmaxx byłam i rzeczywiscie jest duzo rzeczy, chociaz ja sie rozczarowałam, bo mierzyłam sukienke i zaden rozmiar na mnie nie pasował – no ale ja moze niewymiarowa jestem ;) A buty fakt – maja boskie ;)

    PS. Kropy też są fajne, a z grzywką też super ;)

  3. Ki · Lipiec 12, 2011

    Fajnie Ci w tej grzywie :) a ostatnie zdjęcie – miszcz ;) (Wariatka :)))

  4. ThimbleLady · Lipiec 12, 2011

    świetne portki, chociaż taki fason i wzór, to tylko dla takich wysokich i szczuplutkich kobiet jak Ty

  5. grubas · Lipiec 12, 2011

    jak zwykle beznadziejne ględzenie i błędy stylistyczne!
    Jak mozna okładać grzywkę,dno!

  6. grubas · Lipiec 12, 2011

    Spodnie w fasonie dzwony,okładać grzywkę!Wiocha!
    Jak zwykle trucie w bucie czyli ględzenie.
    Beznadzieja!

  7. Marta · Lipiec 13, 2011

    dzięki ;*!
    przesłodkie spodnie <3

  8. bezgustu · Lipiec 13, 2011

    Wow, odważnie!
    ps. Słuchaj, nie wiesz co się stało z opcją komentowania na blogspocie z konta na worpressie? Nie moge zostawic zadnego komentarza :/

Skomentuj

