243. Buty jak skarpetki :>

Serio ;) Takie se kupiłam. To w ramach spełniania marzenia o kowbjokach. Bardzo w moim stylu bo buty obok kowbojek to nawet nigdy nie stały ;) Za to obok szydełka i owszem. Przynajmniej takiego mechanicznego czy jak oni to tak robią ;) Śmieszne są szczerze mówiąc, co gorsza białe i po opadnięciu z pionu wyglądają jak skarpetki którym poszedł ściągacz ;) Ale i tak je lubię ;) Są ciut innymi balerinami bo taki mniej więcej jest poziom ich „grzania” stopy. Cała reszta to z nowości tylko kamizelka jeansowa oraz fakt, że znudziła mi się grzywka i postanowiłam ją zapuszczać. Ach ta kobieca stałość i zdecydowanie ;)

Zestaw:

Top – sh/ Kamizelka – F&F/ Spódnica – H&M/ buty – allegro/ zegarek – glitter

9 comments

  1. fashionpart · Lipiec 7, 2011

    świetny zestaw a buty rewelacyjne

  2. cuksowa · Lipiec 7, 2011

    Jakie śmieszne! :P

  3. Sheila · Lipiec 7, 2011

    hehe słodkie :)

  4. gryziolki · Lipiec 7, 2011

    boskie. widziałam takie koronkowe kiedyś jako zwykłe balerinki. tylko czemu akurat białe?

  5. mala100gosia · Lipiec 7, 2011

    ciekawe, troche wygladają jak szydełkowe :P dobra alternatywa na lato dla wielbicieli botków i kozaków :) a spódnica tez fajna ;D

  6. agg · Lipiec 7, 2011

    aaa! byłam ostatnio w h&mie i stałam sobie grzecznie w kolejce do przymierzalni i takie właśnie wystawały spod jednych drzwi i byłam strasznie ciekawa gdzie dziewczyna je kupiła a niestety była moja kolej do wejścia i nie zdążyłam jej złapać! zaraz ich poszukam na allegro:)

  7. Paulina · Lipiec 7, 2011

    prześliczne buuty!:)
    P.S.zazdroszczę słońca!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://www.a-paaulaa.blogspot.com

  8. dzieckokwiatu · Lipiec 10, 2011

    Buty śmieszne :d to fakt, ciekawe jak z czyszczeniem takich bucików, bo wydają się delikatne ;p

  9. bezgustu · Lipiec 14, 2011

    Czerwone spódnice podobno teraz są modne ( przeczytałam na blogu Kasi Tusk to wiem :D) w każdym razie, ja się trochę boję tego koloru. Miałam w liceum czerwoną spódnicę, potem na poczatku syudiów jeden czerwony sweter i to koniec :/

Skomentuj

