241. Powrót do rock’n’rolla :>

Zainspirowana komentarzem marchewkowej na temat mojej baseballowej bluzy postanowiłam spróbować zestawić ją ze spodnicą ciętą z koła. Fakt, nie mam halki do niej więc efekt nie jest tak spektakularny ale jakieś tam mgliste wspomnienia tego jak wyglądało się w tamtych latach wywołuje. Tej spódnicy jeszcze Wam nie pokazywałam. To jest druga z tych plisowanych, różni się przez wszystkim tym, że zapinana jest na guziczki z przodu, jest lepiej dopasowana rozmiarem no i materiał jest cięży a przez to cieplejszy niż w tej pierwszej. Ponad to bluzka z poprzedniego wpisu i melisski DeeZee które zmieniłam trochę za pomocą dokupionych akcesoriów w postaci beżowych kokardek. Mam tez fioletowe serduszko do nich ;)

Zestaw:

Spódnica – sh/ bluzka, zegarek – allegro/ bluza – no name/ buty – DeeZee/ bransoletki – jarmark wrocławski

10 comments

  1. LaPocher · Czerwiec 26, 2011

    Na pewno niekonwencjonalnie. Na pewno stylowo. Z całą pewnością- ta spódnica jest dziełem sztuki!

  2. marchewkowa · Czerwiec 26, 2011

    O! Właśnie o coś takiego mi chodziło. Cudownie!
    No i ta spódnica…

  3. sajuki · Czerwiec 26, 2011

    niesamowita spódnica :)

  4. kelly · Czerwiec 26, 2011

    Bardzo fajna spódnica. I świetne połączenie ciężkiego zegarka z lekkimi bransoletkami, bardzo lubię tego typu zestawienia. A buty.. nie przekonują mnie, nie tyle krojem,co materiałem – czy one są wygodne?:)

  5. bezgustu · Czerwiec 26, 2011

    spodnica genialna!!!!

  6. mari · Czerwiec 27, 2011

    No wreszcie jakaś normalna kreacja :) ładnie…

  7. czekoladowomietowa · Czerwiec 27, 2011

    Wyglądasz jak wqyciągnieta z musiaclu Grease :) Cudnie!

  8. pixii · Czerwiec 27, 2011

    też chce taką spódnice!! świetna! :)

  9. the-fashion-bliss · Czerwiec 29, 2011

    cudowne buty :)) pozdrawiamy!

  10. ramonies · Lipiec 2, 2011

    Świetna spódnica i biżuteria :)

Skomentuj

