240. Wszyscy mają pomarańcz mam i ja ;)

Ze spodniami nie wyszło bo się okazały brzoskwiniowe to zrobiłam podejście drugie i tym razem padło na bluzkę. Za nia i druga taką samą ale czarną zapłaciłam w sumie 50 zł. Niehumanitarna stawka by być modną i terędi, ale czegóż to sie nie robi w imię wyższej idei jaka przyświeca każdej faszyn wiktym ;) W każdym razie bluzkę sobie bardzo chwalę z uwagi na jej lekkość i nie przyleganie do ciała. W tym roku odkryłam, że luzne letnie bluzki w upałach sprawdzając się tysiąc razy lepiej niż krótkie, przylegające. Zdecydowanie będę temu chołubiła tego lata i zapewne też e kolejnych. Spodnie.. wiem, dziwicie się zapewne, że długie bo dzisiaj to już lato w ogóle na oficjalu mamy. Tak, tak. Wiem. Z tymże temperatura zdaje się tego czasem nie dostrzegać i mimo iż jest parno, duszo, wszystko się klei to jakaoś tak gorącem nie daje żebym wychodziła w szortach. A szkoda w sumie.. Jakkolwiek. Spodnie są na tej samej zasadzie co bluzka. Lekkie, lejące się, tylko na pasie przylegające. Już je kocham ;) Brałam je pod kątem głownie pracy ale czuje, że będziemy się bardzo lubiły poza pracą również. Nie wiem jak nazwać nawety ten fason, bo do marchewki nie do konca pasują mimo, że mają marszczenia i obnizony krok przy jednoczesnym wysokim stanie. Pewnie znów nasłucham się jak to karygodnie skróciłam sobie nogi.. cóż.. nadrabiam niebotycznym obcasami z deezee ;)

Zestaw:

Koszula – allegro/ spodnie – MNG/ buty – deezee/ zegarek – glitter

24 comments

  1. Ola · Czerwiec 21, 2011

    z taką figurą to można poszaleć ! ;)

  2. dakota77 · Czerwiec 21, 2011

    Ta koszula jest po prostu rewelacyjna!:) To byla jednorazowa aukcja, czy jeszcze mozna ja znalec na Allegro?:)

  3. Queen Mother · Czerwiec 21, 2011

    Podoba mi się pasek w tym kolorze i buty :)

  4. mala100gosia · Czerwiec 21, 2011

    o matko pomaranczowa rewolucja! o przepraszam rewelacja :D

  5. szafasikory · Czerwiec 21, 2011

    Masz nogi po sama szyje ! Swietna figura. Pomarancz bardzo energetyczny.

  6. Jeans Please! · Czerwiec 21, 2011

    Masz genialne buty i koszulkę!

  7. Rysia · Czerwiec 21, 2011

    hehe identyczna czarna zakupilam na allegro jakis czas temu :-)

  8. ladysport · Czerwiec 22, 2011

    Bardzo fajny zestaw! Koszula boska! Wyglądasz super

  9. dzieckokwiatu · Czerwiec 22, 2011

    zazwyczaj nie komentuje w ten sposób, ale to jest naprawdę wyjebisty zestaw: spodnie z tą bluzką pasują jak komplet!! i paskiem.

  10. Klaudia · Czerwiec 22, 2011

    Dobrze że spięłaś włosy. Ta Twoja nowa grzywka to porażka .Zrobiłaś sobie ogromną krzywdę.

  11. grubas · Czerwiec 22, 2011

    zamiast nie udolnie szukać stylu znajdz słownik ortograficzny i naucz się poprawnie pisać!

  12. marta · Czerwiec 22, 2011

    cudownie!!!

  13. Klamoty · Czerwiec 22, 2011

    W tym zestawie wyglądasz po prostu zjawiskowo. Zaliczam go do Twoich najfajniejszych :) Bynajmniej nie ze względu na pomarańcz, który owszem też fajny jest, ale przede wszystkim ten nieobciskający krój, buty i te przezroczystości :)

  14. Ishawi · Czerwiec 22, 2011

    Super! Z klasą! Lubię Twój styl i lubię tu zaglądać :)
    Pozdrawiam,
    C.

  15. erill · Czerwiec 22, 2011

    @ Rysia
    A czarną tez kupiłam ;)

    @ Klaudia
    O rany, aż tak źle w niej wyglądam?? :/

    @ grubas
    Pouczanie o poprawności języka polskiego przez kogoś kto nie wie co to duża litera czy znaki interpunkcyjne, że nie wspomnę o braku wiedzy jakie słowa piszemy razem czy osobno wywołuje mój szczery uśmiech rozbawienia :D

    Dziękuje bardzo dziewczyny za tak pozytywny feedback :)

  16. grubas · Czerwiec 22, 2011

    No cóż!Fajnie że czytasz,to był test.Ale nadal polecam słownik.A uśmiech nie zaszkodzi!

  17. Isia · Czerwiec 22, 2011

    @grubas
    przydałoby się jeszcze używanie spacji ;)

    Zestaw super. Buty świetne, prawie tak genialne jak moje :P No i zegarek całkiem całkiem… ja właśnie poszukuje jakiegoś dla siebie :}

  18. Isia · Czerwiec 22, 2011

    I popatrz… zjadło mi ogonka w „poszukuję” :P

  19. Glamourina · Czerwiec 23, 2011

    świetne spodnie :) jestem własnie w poszukiwaniu podobnych! genialny look, a Ty jesteś prześliczna!

  20. erill · Czerwiec 24, 2011

    @ Isia
    A wiesz zastanawiam się na takimi jak Twoje ale w czarnej wersji.. :> Jak chcesz mogę Ci kupić takie jelly watch ;)))

    @ Glamourina
    Dziękuje :) Polecam outlet mango bo tam znalazłam swoje i było jeszcze kilka podobnych fasonów :)

  21. kayaretro · Czerwiec 24, 2011

    bluzka jest piekna, zwłaszcza,że prześwituje!!!

  22. Isia · Czerwiec 27, 2011

    łaaa pewnie, że chcę :D teraz już będę musiała przyjechać… ale mnie zrobiłaś ;) :P

  23. ramonies · Lipiec 2, 2011

    Wszystko świetne a buty rewelacja wprost!

  24. yennefer · Lipiec 22, 2011

    Świetna ta koszula, zakochałam się w niej ^_^ U kogo ją kupiłaś?
    Pozdrawiam, Yenn

Skomentuj

