239. Hamerykański college

Człowiek się naoglądał tych filmów amerykańskich o młodzieży z liceum i studiów i co charakterystyczne zapamiętał imprezy, mało nauki i specyficzne ciuchy charakteryzujące albo drużynę footballową albo konkretnce bractwo w collage’u. Od zawsze takie bluzy mi się podobały. Od zawsze chciałam taką mieć ale nie tak by się o nią zabijać w jakiś szczególny sposób. Raczej to było tak, że chciałam mieć i jak się coś trafi to wtedy mieć będę. Coby zabawniej było okazało się iż takie samo pragnienie podziela mój brat któremu taką bluzę pomogłam kupić w Polsce, a swoją zakupiłam gdy byłam u niego na wyspie.

Co do reszty stroju to dziwnie układające się na zdjęciu legginsy – to prawdopodobnie zasługa światła jakie zafundowaliśmy mi do zdjęć, bo są mocno wyjarane a jak da się zauważyć była noc ;), oraz koturny z DeeZee których niecierpliwie oczekiwałam aż dojdzie mój rozmiar i w których spędziłam wczoraj kilka ładnych godzin w trakcie których spotkałam Dead Butcher’a i które o dziwo nie dały mi jakoś szczególnie popalić jako buty nowe i cholernie wysokie. Generalnie mogę je uznać za wygodne jak na taką wysokość ale na dystanse maksymalaanie 8 godzinne non stop chodzenia. Potem zaczyna się odczuwać że to jednak jest te kilkanaście centymetrów ponad chodnikami ;)

Zestaw:

Legginsy – prezent od drugiej Mamy/ top – F&F/ bluza – no name/ buty – DeeZee

8 comments

  1. marchewkowa · Czerwiec 19, 2011

    Bluza jest wspaniała!
    Od dawna takiej pragnę. Marzy mi się zestawienie bluzy ze spódnicą z koła i obfitą halką, a więc zazdrość mnie pożera.

  2. grubas · Czerwiec 19, 2011

    ale bluzka do bani,dłuższa by zakryła to i owo!

  3. mala100gosia · Czerwiec 19, 2011

    buty zdecydowanie przyciągają najwięcej uwagi

  4. riru · Czerwiec 19, 2011

    na tych zdjęciach nie przypominasz siebie O_O i nie mogę dojść co jest tego przyczyną…

  5. erill · Czerwiec 19, 2011

    @ marchewkowa
    A to tak mocno w klimacie filmów typu Greace :D

    @ mala gosia
    I tak miało byc ;)

    @ riru
    Podejrzewam, ze to wina mocnego swiatla

  6. bezgustu · Czerwiec 19, 2011

    ja akurat fanką tego typu bluz nie jestem, ale w klimat się wpasowałaś :)

  7. Kasandra · Czerwiec 19, 2011

    Koledż, nie kolaż.

  8. venila · Czerwiec 20, 2011

    za mną również chodzi taka bejsbolówka

Skomentuj

