237. Lato, laaaatoooooo wszędzie..

Kocham lato. Naprawdę. Uwielbiam słońce, uwielbiam gdy jest ciepło, gdy można chodzić na gołe nogi, gdy jedyne co zakładasz przed wyjściem z domu (poza ciuchami które już masz na sobie, nie promuje naturyzmu :P) są buty którymi są sandały, japonki tudzież świeżo dostarczone melisskowe balerinki ;) Ale mój entuzjam dotyczący takich pełnosłonecznych, upalnych dni nie jest podzielany przez mój mózg który czuje się jak gotowany na wolsnym ogniu rosół i wysyła mi sygnał, że chce zimnego, pozywnego.. snu ;)

Dlatego zostawiam Was z kilkoma zdjęciami letniego wyglądu. Zadnych ekscesów w postaci dziwnych spodni ;) Zwykły turkus, beż i kokardki z serduszkami ;)

Zestaw:

Szorty – F&F/ top – sh/ buty – allegro/ torebka – DIY/ zegarek którego nie widać – Glitter

14 comments

  1. margaret j · Czerwiec 7, 2011

    szorty maja swietny kolor !

    Zapraszam do siebie margaret-j

  2. MEG · Czerwiec 7, 2011

    TOP JEST SWETNY:dddd

  3. Agata · Czerwiec 7, 2011
  4. sapereaude · Czerwiec 7, 2011

    allle nogi :) do nieba! a buciki piekne! moge prosic namiary na sprzedawce?:*

  5. Monika Dawidowicz · Czerwiec 8, 2011

    A ja tam lata za bardzo nie lubię, jakoś męczą mnie okropnie upały.

    Pozdrawiam
    Monika

    http://www.movsmo.net

  6. Arish · Czerwiec 8, 2011

    Fajny zestaw :) Buty są naprawdę urocze, zakochałam się :D

  7. dzieckokwiatu · Czerwiec 8, 2011

    podoba mi się: bluzka, spodnie, miejsce w którym są robione zdjęcia i słońce. Kocham słońce.

  8. Natalia · Czerwiec 8, 2011

    ale ekstra, te gatki są po prostu bombowe ! :)eh żebym to ja tak potrafiła się ubierać w to, co tam w szafie piszczy;)

  9. grubas · Czerwiec 8, 2011

    Mój Boże!Jak można tak kaleczyć język polski,z gołymi nogami a nie na gołe nogi,o sandałach jako butach nie wspomnę!

  10. Macademian Girl · Czerwiec 8, 2011

    Cudowne połączeniu kolorów, spodenki plus pasek to taki zestaw, że mucha nie siada :***

    pięknie <3

  11. wantataste · Czerwiec 11, 2011

    szorty są wspaniałe, mają idealny kolor :)

  12. Katsuumi · Czerwiec 11, 2011

    Również kocham lato. Boskie spodenki, uwielbiam ten kolor ;)

  13. bezgustu · Czerwiec 18, 2011

    I taka klasyka jest najładniejsza :)

  14. Fashionable-Lady · Czerwiec 19, 2011

    Piękne spodenki!
    F.L.

Skomentuj

