236. Night shoot colors :>

Czyli Erillek niczym sowa kiedy funkcjonuje wtedy robi zdjęcia ;) Kolory są stety niestety trochę przekłamane bo to co było szmaragdowe wyszło niebieskie a skóra jest żółta, limonka jest torchę bardziej żółta niż zielona.. ale to detale ;) Kto by się tym zajmował ;) Zgodnie z sugestią na temat moich myszko mikiowych spodni ubrałam do nich tym razem szpile. Nie byle jakie bo takie od deezee które i tak nie sprawiły, że stałam się wyższa od swej połowy (łzy wzruszenia, chusteczki tonami, etc) za to sprawiły, że wyglądałam jak gudyjus na rynku ;) Jako, że kolorów było dość na ciuchach bo i fiolet i wspomniany szmaragd i limonka więc stwierdziłam, że można by to ciut stonować i nie zmarznąć nadto na nocnym spacerze więc nałożyłam marynarkę nude do której pasowały buty i tak oto powstało co powstało :) Długość 7/8 uznaje za oswajalną tym samym ;) Podobnież jak buty i fakt że stopa przypomniała sobie jak to jest w nich chodzić bo od dłuższego czasu poruszałam ale albo w płaskich, albo w kapciach albo w nieodczuwalnych jako wysokie koturnach ;) Taki dzob ;) A propo niego to na koniec dam Wam mała ruszająco się obrazkową ucztę ;)

Zestaw:

Spodnie, marynarka – sh/ top, pasek – F&F/ buty – DeeZee/ wisior – wydanie specialnie Wiedzmin 2

I na koniec mały bonusik highlightsowy ;)

10 comments

  1. the-fashion-bliss · Czerwiec 6, 2011

    swietne zdjecia! pozdrawiamy :)

  2. Panna Lemoniada · Czerwiec 6, 2011

    Jakie piekne buciska!:)

  3. dzieckokwiatu · Czerwiec 6, 2011

    fajny naszyjnik :) zdjęcia mniej :D tryb nocny zabija wszystko

  4. DaisyLine · Czerwiec 6, 2011

    szkoda, że spodnie nie będą na Ciebie pasowały, ale zawsze możesz je przymierzyć i się upewnić ;) piękne buty, cieszy mnie widok wysokich osób w takich butach :) pozdrawiam :)

  5. bezgustu · Czerwiec 6, 2011

    Ciepłe letnie wieczory <3

  6. Martiarti · Czerwiec 6, 2011

    Cudne buty!

  7. sapereaude · Czerwiec 7, 2011

    bardzo ladnie ci w tej grzywce mialas ja a ja tego nie zarejstrowalam wczesniej czy to new?

  8. Marjan · Czerwiec 12, 2011

    Mam ten zegarek, ale różowy i świetnie się spisuje. Pasuje do praktycznie każdej stylizacji. ;)

  9. Camillle · Sierpień 9, 2011

    Aż buzia mi się rozweseliła, gdy obejrzałam ten film ze ślubu. Coś pięknego. Chciałabym kiedyś również mieć taką pamiątkę!

Skomentuj

