235. Orzeźwienie :)

Uległam. Można mnie śmiało nazwać faszyn wiktomem bo gdyż naoglądawszy się blogów i artykułów o tematyce kolorystycznej nabyłam pomarańczowe spodnie. Jedyne co jest w nich ciut nietypowego to fakt, że nie są jakoś intensywnie pomarańczowe. Faktem jest że z tych trendów które panują z przyjmnoscią przytuliłabym żółte spodnie. Nie zielone, czerwone czy pomarańczowe ale właśnie żółte i paradoksalnie dostanie ich w takim kolorze jest praktycznie niewykonalne. Trudno. Będę musiała z tym jakoś żyć; zapewne w okolicach końca wakacji których początku u mnie nawet nie widać zapomnę o tym, że w ogóle je chciałam ;)

Cóż ponad to.. mięta, znany top który strasznie lubię, koturny w tandetną panterkę które są na dodatek ciut za duże (w zeszłym roku jak je kupowałam we Wrocku było ich jak na lekarstwo więc kupiłam o pół rozmiaru za duże 39 bo w ogóle chciałam je mieć), oraz ulubiona torebka ostatnich dni czyli koszyczek :) No i rozpuszczone włosy :) Przyznam szczerze, że odkąd mam grzywkę chętniej chodzę w niespiętych włosach. Może to tez dlatego, że wyglądam jak debil jak je spinam ;)

Zestaw:

Spodnie – allegro/ top – F&F/ sweter – NewYorker/ Buty – H&M/ torba – carrefour/ zegarek – Glitter

Ach i w ogóle to chciałam Wam pokazać najcudowniejszo-oke dziecko jakie widziałam ever :D ENJOY!

11 comments

  1. Arish · Czerwiec 2, 2011

    Bardzo mi się podoba! Coś w moim guście :) Super spodnie i buty :D

  2. Lusi · Czerwiec 2, 2011

    Dopiero teraz miałam chwilę, by zajrzeć do Ciebie…i padłam z zachwytu nad Twoją nową fryzurą! Raz, że kolor jest po prostu niesamowity, dwa – grzywka strasznie Ci pasuje, a trzy – całkowicie Cię to odmieniło. To niesamowite, jak włosy potrafią zupełnie odmienić nasz wygląd…
    Drugie zdjęcie jest ekstra, no i spodnie – gdyby moja szafa nie pękała już w szwach, sama skusiłabym się na jakieś portki w tym kolorze :)

  3. szavka · Czerwiec 2, 2011

    zegarek jest reewelacyjny!
    cmok
    x

  4. mala100gosia · Czerwiec 2, 2011

    ee przesadzasz z włosami, pewnie jest ci i w spiętych dobrze. :)
    a spodnie wybacz, ale nie tak odważne bo to zaledwie brzoskwiniowy :P ja tu czytam i mysle pomarancza a tu no cóz zaledwie brzoskwinia :) no a co do wyznaczania trendów to moja kolezanka już w liceum nosila kolorowe spodnie :D najfajniejsze i najbardziej odjechane były u niej żółte bojówki

  5. erill · Czerwiec 2, 2011

    @ Lusi
    O jak miło Cię u mnie widziec ;) Z tą zmianą to faktem, że coś mocno w tym jest bo nawet się czuje odmieniona ;) Acz juz tęsknie za swoim kolorem ;)

    @ mala gosia
    Brzoskwiniowy! Dziekuje! :* Wlasnie nie umialam nazwac tego koloru ;))) Żółte bojówki?! WOW!!!! :D

    Dzięki dziewczyny :)

  6. c-yaya · Czerwiec 2, 2011

    spodnie i zegarek są super!
    ja właśnie dziś dorwałam zółte rurki!

  7. mag · Czerwiec 2, 2011

    rzeczywiscie, w rozpuszczonych wlosach i z taka forma grzywki jest baaardzo okej :) w kucyku i tej grzywce mi sie nie podbasz :(
    a filmik – pewnie twoja robota? – jest super! widac emocje, jakie panowaly tego dnia :)

  8. erill · Czerwiec 3, 2011

    @ c-yaya
    Zazdroszcze ;)

    @ mag
    No ja sobie włąsnie tez nie :/ Dlatego mowie, że wyglądam jak debil przy zwiazanych wlosach, a nie zawsze moge miec rozpuszczone..
    Zgadza sie :))) Dzięki

  9. Agata · Czerwiec 4, 2011

    rewelacja:)
    zegarek jest cudowny:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

  10. Doug · Czerwiec 4, 2011

    Ale śliczne wyglądasz w rozpuszczonych włosach!

  11. erill · Czerwiec 5, 2011

    Dziękuje :)

Skomentuj

