234. Myszka Miki w acidowym wydaniu :>

A było to tak.. Erillek szła sobie po czarny, zwykły top, najlepiej z maszczerniami bufkowymi do H&Mu w Rynku. Tiszerta nie znalazła, jak to często bywa ale w ramach pocieszenia weszła do Koli na Świdnickiej. Tam w stertach przebranych towarów oraz 80% tych samych ciuchów wygrzebała dość dziwne fioletowe spodnie których metka sugerowała dobrą jakość materiału i których acidowość bardzo się Erillkowi spodobała. Kierując się już do kasy z całymi trzena złotymi w ręku jej wzrok padł na ażurową bluzkę.. tudzież bardziej siatkową bluzkę w kolorze kremowo-beżowym – a jakże i dodała ją do zakupów. Wartość owych przyprawiło portfel o lekką palpitacje zapięciowego serduszka no ale jak Erillek postanowił tak zakupu dokonał. Spodnie premierę miały wczoraj. I tak mniej więcej po 3 godzinach ich noszenia wzrok oswoił się z nimi na tyle że dostrzegł iż nie są to po prostu acidowe fioletowe spodnie z wysokim stanem.. ale.. posiadają wzorek Myszki Miki!!! wtf?! Nie żeby to była wada, wręcz jest zaletą tych spodni. Leciutkim minusem jest fakt, że dla mnie to długość 7/8 m a ja za taką nie przepadam mimo, że podobno jest modna. Naturalnie po raz kolejny wyjście w spodniach innych niż tradycyjne rurki lub ewentualnie spodnie o regularnej nogawce spotkał się ze zwieszonymi spojrzeniami przechodniów.. Co poniektóre panie potykały się o własne łokcie i kolana w sklepie.. hm ;)

Ach i słowem o moim cudownym zegarku. Co prawda moda na takie była z sezon temu ale mnie to nie przeszkadza jak wiecie i zakupiłam sobie taki teraz. W Glitterze. Strasznie mnie urzekł wielkością (czyżbym miała jakiś ukryty kompleks?) no i kolorem :))

Zestaw:

Spodnie, top, pasek – sh/ Buty – deichman/ zegarek – glitter

Reklamy

10 comments

  1. 6roove · Maj 31, 2011

    najbardziej czadowe spodnie jakie widziałam :D

  2. ladysport · Maj 31, 2011

    Nie no te spodnie boskie! Ja bym szpile do nich dała jak nic:)

  3. wantataste · Maj 31, 2011

    śmieszne te spodnie, nie zauważyłam na początku tej myszki :) mnie się podobają

  4. Arish · Maj 31, 2011

    O, ciekawe spodnie. Mam dość podobne, ale szare (i bez myszki Miki :)), w podobny wzorek, rurki. Strasznie je lubię.

  5. erill · Maj 31, 2011

    @ lady sport
    No szpilki jak najbardziej do nich :) Ale nie do pracy jak biegam z aparatami ;) Dlatego są płaskie ;)

    Dzięki dziewczyny :)))) Ja już je też bardzo lubię :)))

  6. Rabbit Hole · Maj 31, 2011

    Miki wymiata :)
    i zegarek bardzo fajny

  7. Macademian Girl · Czerwiec 1, 2011

    Hej kochana!! Dziękuję Ci za te wszystkie komentarze, jeszcze nie miałam czasu na spokojnie odpisać :****

    Świetny zestaw, podoba mi się że taki odważny, a spodnie 7/8 bardzo dobrze na Tobie wyglądają :) Masz długie nogi więc nie ma się czego obawiać ;* A, że się rozmaite panie potykają o własne nogi? Niech się potykają ;)

  8. the-fashion-bliss · Czerwiec 1, 2011

    swietne spodnie i zegarek :)

  9. kiwaczek2 · Czerwiec 2, 2011

    ja czekam właśnie na 2 takie zegarki:)

  10. erill · Czerwiec 2, 2011

    @ macademian Girl
    Ja się muszę do tej długosci po prostu przekonać ;) dzięki

    @ kiwaczek
    Powiem Ci, że chwalę sobie takie :))) Fajnie dodają do ciuchów charakteru :)

    @ Dziękuje dziewczyny :))))

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s