233. Jaki ciuch takie zdjęcia ;)

Czyli mało poważne ;) Nie ukrywam też, że gdy to Grymuza robi zdjęcia nie można wyjść na nich poważnie, ani w ich trakcie, ani w miejscu gdzie się je robi szczególnie gdy jest to zamknięta pod groźbą zawalenia kładka nad nieczynnym w swej funcji ale słynącej z innych wrocławskim dworcu, na której odmontowano kilka stopni sworzonych z drewna w które to dziury po tych schodach mało co nie wpadła Majka która ich była nie zauważyła. Na trzęsących się nogach weszłyśmy, na galaretowanych zeszłysmy ale zdjęcia zrobić się udało. Czegóż to się w końcu nie robi dla łapania światła które to miało pieknie zajść zachodem słońca ale przysłoniło się chmurzysko złośliwe.

Ciuchowym bohaterem tego wpisu i zdjęć z czasów gdy czułam się dobrze, mogłam jeść i wydawało mi się, iż jest to funkcja naturalna i nie do zaburzenia, oraz wtedy gdy na moich dwóch pośladkach nie widniały okazałe plastry po zetknięciu tychże z igłami; jest kombinezon który moja Mama – a jakże – znalazła gdzieś w szafie. Kombinezon z przyczajki bo na pierwszy rzut oka wygląda inaczej niż jak kombinezon więc nie dość, że rzuca się w oczy w uwagi na wzorek to jeszcze kształt. Nie witały mnie bynajmniej oklaski na rynku ;)

Przy okazji również chciałabym Wam bardzo, bardzo podziękować za tak pozytywny i ciepły odbiór zdjęc mojej Mamy z poprzedniego wpisu :)))

fot. Agata Grymuza

Zestaw:

Kostium – vintage/ buty – F&F/ pasek – NewLook/ okulary – auchan

9 comments

  1. Keisi · Maj 28, 2011

    świetnie wyglądasz, nie widziałam jeszcze takiego kombinezonu :D śmieszny, w dobrym znaczeniu. Ostatnie zdjęcie to mój faworyt.

  2. mala100gosia · Maj 28, 2011

    ha w życu bym nie pomyslała ze to kompinezon :) wzór jest hipnozujący

  3. Isia · Maj 28, 2011

    to coś w tym Wrocku mają niektórzy poważne problemy, bo kombinezon jest klasa ^^

  4. ladysport · Maj 28, 2011

    Super galoty:)!

  5. Pszczo · Maj 28, 2011

    super:D
    bardzo mi sie podoba kostium

    czy to wygląda jak żarów?

  6. sskers · Maj 30, 2011

    Haha, cudowne jest to ostatnie zdjęcie. Mega pozytywne:))

  7. erill · Maj 30, 2011

    Dzięki wielkie :))) Cieszę się, że macie podobne zdanie do mojego odnośnie tego kombinezonu ;) A ludzie jak to ludzie, się nudzą to zwracają uwage na coś innego ;)

  8. Arish · Maj 31, 2011

    Super! Świetny byłby też jako sukienka, ale w tej wersji mi się bardzo podoba :)

  9. bezgustu · Czerwiec 3, 2011

    Super jest ten kostium i bardzo Ci w nim ładnie :)

Skomentuj

